Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
pan11.jpg

foto süper çıkmış çekenin eline sağlık:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hane kask Hane :mrgreen:

Bu arada 2500 TL'ye neden temiz cbr bulunmuyormus anlayamadım ?

Ben de benim motoru 2500 TL'ye satmıstım. Temizliğini de herkes biliyor !
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Bende bugun sabah tepem atıktı nasıl stresimi atarım diye düşünüyordum hadi bir manisa yapıp geleyim dedim.

dönüştede bi fiat bravo ile kapıştım tabi bu kapışma sadece virajlarda benim üstünlüğüm ile oldu doal olarak.

kalın lastiklede bakalım kaç yapıcak diye merak ettim 11bin devirde 140ı hafif geçti bnde daha cok zorlamadım.

virajlarda bayagı yattım gerçi ruzgar bayagı rahatsız etti dönüşte.

imag0057k.jpg
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Hane kask Hane :mrgreen:

Bu arada 2500 TL'ye neden temiz cbr bulunmuyormus anlayamadım ?

Ben de benim motoru 2500 TL'ye satmıstım. Temizliğini de herkes biliyor !

ben 2000 tl ye birsürü leş bulursun yazmıştım,önce mesajları dikkatli oku sonra muhalefet ol,ayrıcada 2000 tl ye temiz cbr varsa getirde ben alim,tabi senin temizlik anlayışın 2000 tl ye lastikler kabak,akü bitmiş,hertarafı boyalı,darbeli vs. ise hiç getirme kardeş ben okadar temiz motora binemem,bu sitede en çok senin yazılarını okuyorum güzel şeyler yazıyosun ama muhalefet olmak zorunda değilsin...
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
8
beyler bi fikrinizi almak istiyorum..honda 125 alma durumum var 2. el...temiz olanlarda fiyatlar 3000-4000 tl arası değişior gördüğüm kadarıyla...benim sormak istedigim,bursa-izmir arası sürekli git gel yapıyorum...cbr 125 bu yolda beni üzer mi? yada 125 lik bu motorla 400 km yol kat edilirken nelere dikkat edilmelidir? saygılar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ben 2000 tl ye birsürü leş bulursun yazmıştım,önce mesajları dikkatli oku sonra muhalefet ol,ayrıcada 2000 tl ye temiz cbr varsa getirde ben alim,tabi senin temizlik anlayışın 2000 tl ye lastikler kabak,akü bitmiş,hertarafı boyalı,darbeli vs. ise hiç getirme kardeş ben okadar temiz motora binemem,bu sitede en çok senin yazılarını okuyorum güzel şeyler yazıyosun ama muhalefet olmak zorunda değilsin...

Muhalefet olmak vs. gibi kelimeleri bana karsı kullandıysan; Beni hiç tanımıyosun demektir :bounce: Her zaman Objektif yorumlarımı vurguluyorum. Soran arkadas 2000-2500 Demiş; Ben de 2500 TL için yorum yaptım!2006 Model; 15-20ooo km arasında 2500 TL civarında satılan temiz motorlar var.
Ben de Tertemiz(burada herkes biliyor)2006 model; üzerinde Pirelli 5ooo km kullanılmıs lastik olan; kazasız; çizik olmayan CBR'ımı da 2500 TL'ye sattım.Sattığım kişi her ay arar halimi hatrımı sorar hala...
Araştırın; ilan sahiplerini arayıp konusun; pazarlık yapın; Fiyatları kendiniz göreceksiniz :wiinkk:

beyler bi fikrinizi almak istiyorum..honda 125 alma durumum var 2. el...temiz olanlarda fiyatlar 3000-4000 tl arası değişior gördüğüm kadarıyla...benim sormak istedigim,bursa-izmir arası sürekli git gel yapıyorum...cbr 125 bu yolda beni üzer mi? yada 125 lik bu motorla 400 km yol kat edilirken nelere dikkat edilmelidir? saygılar

2008 Model; 7ooo km de motoru arkadasım 36oo TL'ye aldı gecen hafta. Siyah Motor. Üzerinde cizik yok neredeyse. Yani 3-4ooo TL arasına güzel cbr alabilirsin. Motor seni üzmez. 1ooo km yapan arkaadaslarımız var. Yalnız dinlenmen gerekiyor. Cünkü ince koltukları olduğu için KıÇ Ağrısı yapıyor belli bir süreden sonra :)
CBR Süper motordur...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
beyler bi fikrinizi almak istiyorum..honda 125 alma durumum var 2. el...temiz olanlarda fiyatlar 3000-4000 tl arası değişior gördüğüm kadarıyla...benim sormak istedigim,bursa-izmir arası sürekli git gel yapıyorum...cbr 125 bu yolda beni üzer mi? yada 125 lik bu motorla 400 km yol kat edilirken nelere dikkat edilmelidir? saygılar

uzun mesafede motosikletler yorucu olmasa bile oturmaktan ve karşıdan gelen rüzgardan yorgunluk kaçınılmaz oluyor.

onun haricinde lastiklerin kaliteli olursa yandan esen rüzgar seni pek hırpalamıyor motora hakimiyet açısından. ama lastikler kötüyse sürekli sürükleniyorsun.

gelelim sadete 400 km bir yol için cbr diğer 125 lik motorlardan daha az yorucu olabilir. biraz da alışkanlık la alakası var . otobüs yolculuğundan pek farkı yok benim için 400km motosikletle gitmenin. tek farkı oturduğumuz kısım feci şekilde ağrıyor bir yerden sonra. ben arka seleye oturmaya başlıyorum ağrılar başlayınca.


fakat 400 gideyim aynı gün 400 daha geleyim dersen yol sana işgence gibi gelebilir.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Bende bugun sabah tepem atıktı nasıl stresimi atarım diye düşünüyordum hadi bir manisa yapıp geleyim dedim.

dönüştede bi fiat bravo ile kapıştım tabi bu kapışma sadece virajlarda benim üstünlüğüm ile oldu doal olarak.

kalın lastiklede bakalım kaç yapıcak diye merak ettim 11bin devirde 140ı hafif geçti bnde daha cok zorlamadım.

virajlarda bayagı yattım gerçi ruzgar bayagı rahatsız etti dönüşte.
Bi alo desene Utku:queen:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
Doğan foto harika photoshopta yazıyı ekleme dışında başka bir oynama var mı? Yoksa Canon Eos un çektiği gibi orjinal mi bu hali? :)

Bende de var :)
15160_1250916145804_1016518070_779146_3932928_n.jpg


Bu resmi koymucaktım ama siz fotoları koyunca tahriklere kapıldım gaza geldim :D
Motor-on aralık sayısı :)
11254_1267077909838_1016518070_820262_6086022_n.jpg



orjinal hali bu canon 400d ile çekmişti arkadaş, pan tekniği.:bounce:

senin fotoğraf ta güzelmiş:cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
fotokritiğe çevirdiniz burayı.:cherry:
canon sx 1 alacağım alayım mı . var mı eksik yanları bu makinenin

15160_1250916145804_1016518070_779146_3932928_n.jpg


bu resmi koyacaksın sahibinden e 1 haftada satılır moto.


sahibinden de dikkat ediyorum motorun üzerinde poz verenler bir türlü satamıyorlar. hayır oturan the girl on the next door daki kız olsa neyse. :cherry:goril gibi herf motorun üstüne oturmuş bir motora bakıyorum bir adama. iflah olmaz artık diyorum:p
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bu yıl cbr 125 te değişiklik var mı acaba? yeni granajlı ve enjeksiyonlu modeller neden bize gelmiyor? kimseler yok mu honda'da çalışan :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Arkadaşlar angel eye halka çalışması yapanınız var mı forumda.montajı ne şekilde yapılır bi bilgi sahibi olsam iyi olacak.



cbr125ow9.jpg
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
29
honda cbr 151cc alacağım

arkadaşlar bi tanıdık da 2 tane honda cbr 151cc varmış su soğutmalı
2.000 tl ye satıo birini ben alıcağım da
motosikletler sıfır km dir
motor çin malı dio
bütün hondalar böle dio
sadece patenti honda vermiş die bişeler anlatıo
alsammı acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
arkadaşlar bi tanıdık da 2 tane honda cbr 151cc varmış su soğutmalı
2.000 tl ye satıo birini ben alıcağım da
motosikletler sıfır km dir
motor çin malı dio
bütün hondalar böle dio
sadece patenti honda vermiş die bişeler anlatıo
alsammı acaba ?

CBR125 JAPON malıdır.ilk defa duyuyorum cbr151 ilginç...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst