- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 939
foto süper çıkmış çekenin eline sağlık:cat:
Bende de var
Hane kask Hane :mrgreen:
Bu arada 2500 TL'ye neden temiz cbr bulunmuyormus anlayamadım ?
Ben de benim motoru 2500 TL'ye satmıstım. Temizliğini de herkes biliyor !
ben 2000 tl ye birsürü leş bulursun yazmıştım,önce mesajları dikkatli oku sonra muhalefet ol,ayrıcada 2000 tl ye temiz cbr varsa getirde ben alim,tabi senin temizlik anlayışın 2000 tl ye lastikler kabak,akü bitmiş,hertarafı boyalı,darbeli vs. ise hiç getirme kardeş ben okadar temiz motora binemem,bu sitede en çok senin yazılarını okuyorum güzel şeyler yazıyosun ama muhalefet olmak zorunda değilsin...
beyler bi fikrinizi almak istiyorum..honda 125 alma durumum var 2. el...temiz olanlarda fiyatlar 3000-4000 tl arası değişior gördüğüm kadarıyla...benim sormak istedigim,bursa-izmir arası sürekli git gel yapıyorum...cbr 125 bu yolda beni üzer mi? yada 125 lik bu motorla 400 km yol kat edilirken nelere dikkat edilmelidir? saygılar
beyler bi fikrinizi almak istiyorum..honda 125 alma durumum var 2. el...temiz olanlarda fiyatlar 3000-4000 tl arası değişior gördüğüm kadarıyla...benim sormak istedigim,bursa-izmir arası sürekli git gel yapıyorum...cbr 125 bu yolda beni üzer mi? yada 125 lik bu motorla 400 km yol kat edilirken nelere dikkat edilmelidir? saygılar
Bi alo desene Utku:queen:Bende bugun sabah tepem atıktı nasıl stresimi atarım diye düşünüyordum hadi bir manisa yapıp geleyim dedim.
dönüştede bi fiat bravo ile kapıştım tabi bu kapışma sadece virajlarda benim üstünlüğüm ile oldu doal olarak.
kalın lastiklede bakalım kaç yapıcak diye merak ettim 11bin devirde 140ı hafif geçti bnde daha cok zorlamadım.
virajlarda bayagı yattım gerçi ruzgar bayagı rahatsız etti dönüşte.
Doğan foto harika photoshopta yazıyı ekleme dışında başka bir oynama var mı? Yoksa Canon Eos un çektiği gibi orjinal mi bu hali?
Bende de var
![]()
Bu resmi koymucaktım ama siz fotoları koyunca tahriklere kapıldım gaza geldim![]()
Motor-on aralık sayısı
![]()
Abi valla anemonun orda durdum bi çay içtim geri döndüm inan vaktim yoktu![]()
Bu site bazılarımıza Fotoğraf makinası hediye etse yahu![]()
arkadaşlar bi tanıdık da 2 tane honda cbr 151cc varmış su soğutmalı
2.000 tl ye satıo birini ben alıcağım da
motosikletler sıfır km dir
motor çin malı dio
bütün hondalar böle dio
sadece patenti honda vermiş die bişeler anlatıo
alsammı acaba ?