arkadaslar benim motorun jiklesi kendi kendine yarıya kadar kapanıyo tam olarak acık kalmıyor. elimle tutmak zorunda kalıyorum) nedir bunun derdi ??nasıl düzeltirim??
Şöyle bir de üstten Foto koyayım da Milletin aklı basına gelsin![]()
O CBR'ın egzozunu satın alayım![]()
iyi akşamlar beyler daha önce de sormuştum fakat cevap veren olmadı gerçekten acil bir konu benim için yardımcı olursanız sevinirim önümüzdeki 1 hafta içinde bir cbr 125 alacağım inşallah fakat baktığım ilandaki motorsiklet olduğu yerde sağa düşmüş depoda gidondan oluşan 3 parmak kalınlığında bi göçük var onu nasıl düzeltebilirim ne kadara mal olur bi yardım ltfn