- Katılım
- 24 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,993
Melo ; Aynen Kanka bu kadar da olmaz dedim az önce
Dengesiz cim ;
Dalga geciyorsan söylüyorum ;
Madem öyle diyosun; kıyaslama yapmayacaksın dostum... Haa yapıyorsan da gercekleri kabul edeceksin. Senin bu lafların Kedi-Ciğer hesabı oluyor azcık :bounce:
Al bak bakalım şu videoyu bulabildim ;
http://www.youtube.com/watch?v=sGv8SdCwPy8&feature=related
10,5 saniyede kalkıs yapıyor; 17. saniyede 100 km/h aşıyor canım
Aradaki fark 7 saniye kadar :wiinkk:
dostum boşver uğraşma bu satten sonra ne yaparsan yap sen cbr'yi geçemezsin
bazıları hayal dünyasında yaşıyor gerçeklerle yüzleşmeye korkuyor neden acaba çok merak ediyorum











