Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Melo ; Aynen Kanka bu kadar da olmaz dedim az önce :)

Dengesiz cim ;

Dalga geciyorsan söylüyorum ;
Madem öyle diyosun; kıyaslama yapmayacaksın dostum... Haa yapıyorsan da gercekleri kabul edeceksin. Senin bu lafların Kedi-Ciğer hesabı oluyor azcık :bounce:

Al bak bakalım şu videoyu bulabildim ;

http://www.youtube.com/watch?v=sGv8SdCwPy8&feature=related

10,5 saniyede kalkıs yapıyor; 17. saniyede 100 km/h aşıyor canım :)

Aradaki fark 7 saniye kadar :wiinkk:


dostum boşver uğraşma bu satten sonra ne yaparsan yap sen cbr'yi geçemezsin

bazıları hayal dünyasında yaşıyor gerçeklerle yüzleşmeye korkuyor neden acaba çok merak ediyorum
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum boşver uğraşma bu satten sonra ne yaparsan yap sen cbr'yi geçemezsin

bazıları hayal dünyasında yaşıyor gerçeklerle yüzleşmeye korkuyor neden acaba çok merak ediyorum

harbi şakamı yapıyosun sen :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Melo ; Bak sana soruyor; şaka mı gercek mi; cbr mı gecer diye :queen:

Yok kanki ; Uğraşması bişi değil de dısardan binlerce arkadasımız okuyor; sonra yanlıs bilgi sahibi oluyorlar :) Bu motorları en iyi biLenlerdeniz biz. sen ben bi de birkaç arkadasımız daha var Bu sekilde Objektif yorum yapan :)

Elindeki ürün neyse; ne kadarsa; ne etki yapıyorsa onu dle getirmek gerek. Abartmak olmaz; yere vurmak olmaz :)

Dengesiz; arkadasımız da yanlıs bir kıyasLama yaptığının farkındadır sanırım :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
harbi şakamı yapıyosun sen :)

hangi konuda

topiği bi kaç mesaj geriden okursan ne demek istediğimi anlarsın zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------

Melo ; Bak sana soruyor; şaka mı gercek mi; cbr mı gecer diye :queen:

Yok kanki ; Uğraşması bişi değil de dısardan binlerce arkadasımız okuyor; sonra yanlıs bilgi sahibi oluyorlar :) Bu motorları en iyi biLenlerdeniz biz. sen ben bi de birkaç arkadasımız daha var Bu sekilde Objektif yorum yapan :)

Elindeki ürün neyse; ne kadarsa; ne etki yapıyorsa onu dle getirmek gerek. Abartmak olmaz; yere vurmak olmaz :)

Dengesiz; arkadasımız da yanlıs bir kıyasLama yaptığının farkındadır sanırım :)

ewet ya bana sorunca birden garipsedim:queen::queen:

bak bu konuda çok haklısın dostum dışarıdan biri gelse okursa bak bak cbr125 150-160 yapıyor vay anasını diyecek ve alınca benim gibi hayal kırıklığına uğrayacak hız konusunda son bas küfürü bas küfürü:p:p:queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
GKHN ;

Dostum Melo demedi onu :) Melo zaten herseyin farkında olan bir arkadasımız!

Dengesiz arkadasımız diyor onu ... Onun lafı yani ... :farao:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
konusunda... ister kalkış, ister gidiş.. hiç farketmez. bu iki motosikletin hızı ve gücü kıyaslanamaz.

yahu nerde görülmüş cbr'nin hyo'yu geçtiği allahın aşkına saçmalamayın

iki katından fazla güç iki katından fazla cc var

ben sadece burada sallayanlara laf dokundurmak için dedim

çako iyi mi bende sizi geçenler grubuna itelendim:p:p:queen::queen:


biz sizi geçeriz olum boşuna uğraşma:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şöyle doğru doğru seyleri paylasalım ki ; Bizden baska 7 tane misafir üye var simdi :) Akılları karısmasın :p

Melo ; Sana Hyo alak :) :cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Şöyle doğru doğru seyleri paylasalım ki ; Bizden baska 7 tane misafir üye var simdi :) Akılları karısmasın :p

Melo ; Sana Hyo alak :) :cherry:

hacı hyo değilde 600f düşünüyorum onuda başka bahara dostum yaza muhtemelen düğünüm var ona hazırlık yapacam felan ondan sonra düşünürüm
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu nerde görülmüş cbr'nin hyo'yu geçtiği allahın aşkına saçmalamayın

iki katından fazla güç iki katından fazla cc var

ben sadece burada sallayanlara laf dokundurmak için dedim

çako iyi mi bende sizi geçenler grubuna itelendim:p:p:queen::queen:


biz sizi geçeriz olum boşuna uğraşma:p

:santa::rendeer::thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hyo'culardan birisi kaza ile burda yazanları okusa; yandı yazan kişiler :queen:

Melo ; Düğüne cağır beni de motorla gelerim :) :p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
yazılanları sonuna kadar okuyamadım ama cbr kalkışta hyoyu geçer diyen kimse gelsin cbrın ne kadar fark yiyeceğini gösterelim...arkadaşımda hyo var çok kez denedik onla s... yarıştıracak bir motor değil sınıfları farklı aman diyim hyola kıyaslamayın avucunuzu yalarsınız bende kullanıyom bu melet cıbırı ama sizinkiler kanatlı mı orasını anlayamadım:silent:
cako sen kışkırtmalara gelme senin motorun ne ben bilirim az çok hyo kullanmışlığım var kimseye bişeyleri ispatlamak zorunda değiliz konuşan boş konuşuyor
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Hyo'culardan birisi kaza ile burda yazanları okusa; yandı yazan kişiler :queen:

Melo ; Düğüne cağır beni de motorla gelerim :) :p

inşallah beklerim ama öle kuru kuru çağır gelirim demekle olmuyor :p:p


ulen şakada olsa o kadar attım tutum ben hyo'yu yerim diye iyi mi biri harbi anlamda ciddiye alsın puahahaha ne olur ama :queen::queen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
allah sen büyüksün yorumlarda sanki herkes başka dünyalarda yaşıyor çok güldüm çok eğlendim sağolun arkadaşlar :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
BiRisi Ciddiye ALırsa; Biz de son 2 sayfa öncesinden okumaya basla diye yönlendiririz canım sen dert etme :)

Şöyle bir de üstten Foto koyayım da Milletin aklı basına gelsin :)



Bunlar da Benim HaYTa'nın Fotoları :p














Daha yükleyecektim de site hata veriyor sürekli :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Biraz baktım son birkaç sayfadır konuşulan konu hakkındaki yorumlara ve 6000 km. boyunca CBR125 , 14000 km. boyunca GT250R kullanmış biri olarak yazma ihtiyacı hissettim.
Hayatında hiç selesine dahi oturmadığı 250cc' lik 29 HP makineyi, 125cc 13 HP makine ile kalkış ya da 0-100km hızlanmada geçebileceğini iddia eden zihniyet, cehaletiyle kendini rezil ediyor bence burada. Akabinde yaptığı yorumlarda cehaleti yüzüne vurulunca da, çamura yatıp tanımadığı malı bilmeden kötülemeye girişiyor ve gereksiz bilgi kirliliği yaratıyor diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Biraz baktım son birkaç sayfadır konuşulan konu hakkındaki yorumlara ve 6000 km. boyunca CBR125 , 14000 km. boyunca GT250R kullanmış biri olarak yazma ihtiyacı hissettim.
Hayatında hiç selesine dahi oturmadığı 250cc' lik 29 HP makineyi, 125cc 13 HP makine ile kalkış ya da 0-100km hızlanmada geçebileceğini iddia eden zihniyet, cehaletiyle kendini rezil ediyor bence burada. Akabinde yaptığı yorumlarda cehaleti yüzüne vurulunca da, çamura yatıp tanımadığı malı bilmeden kötülemeye girişiyor ve gereksiz bilgi kirliliği yaratıyor diye düşünüyorum.

pek bi filozofca konuşma oldu ya:p:p:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

Seni Seviyoruz Dreamdark :rendeer:

hacı takas edelim mi senin alete dötüm düştü pek temiz la allah kaza bela vermez inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst