Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaslar benim motorun jiklesi kendi kendine yarıya kadar kapanıyo tam olarak acık kalmıyor. elimle tutmak zorunda kalıyorum :)) nedir bunun derdi ??nasıl düzeltirim??
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
NasıL yani açık kalmıyor... Motoru ısıtırken mi ?

Eğer öyleyse cok kullandın aşınmıs demekki :) Elinle tutmaya devam :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Zaten CBR ların jikle sorunu hep aynı sekilde :) Benimki de öyleydi ; Gerci hiç kullanmadım ben ama öyleydi :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyle bir de üstten Foto koyayım da Milletin aklı basına gelsin :)

:mrgreen: çok yaşa emi :cat:

birkaçtanede benden. ilk motorum cbr125 ve (o zamanlar) yeni aldığım hyo
img0840m.jpg

hyo ve cbr125 (arka teker 120'lik)
img0843k.jpg


oğlum ve ben
img0865h.jpg

43872627.jpg
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
aaa kıskandım ama bunlarda benden : kırmızı kankalar...














 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motorunun Ön farına bant cek ; 2008 CBR gibi olsun :cherry:

Bunlara benzer beLKi :p





 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
iyi akşamlar beyler daha önce de sormuştum fakat cevap veren olmadı gerçekten acil bir konu benim için yardımcı olursanız sevinirim önümüzdeki 1 hafta içinde bir cbr 125 alacağım inşallah fakat baktığım ilandaki motorsiklet olduğu yerde sağa düşmüş depoda gidondan oluşan 3 parmak kalınlığında bi göçük var onu nasıl düzeltebilirim ne kadara mal olur bi yardım ltfn
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
iyi akşamlar beyler daha önce de sormuştum fakat cevap veren olmadı gerçekten acil bir konu benim için yardımcı olursanız sevinirim önümüzdeki 1 hafta içinde bir cbr 125 alacağım inşallah fakat baktığım ilandaki motorsiklet olduğu yerde sağa düşmüş depoda gidondan oluşan 3 parmak kalınlığında bi göçük var onu nasıl düzeltebilirim ne kadara mal olur bi yardım ltfn

17657379ws2.jpg

bu motoru mu diyorsun
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
harbiden ya bant ceksek olur ha benımde aklıma gelmişti....en kısa zamanda uygulamak lazım
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
yok hayır o değil bu baya kötüymüş ama bnm dediğim motorsiklette sadece brz göçük var nasıl düzeltilir 3 parmak kalınlığında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst