Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Sanırım kişiye göre değişir bu sorunun cevabı. Bu topic'in eski sayfalarında bir abi vardı İstanbul'dan Van'a gitmişti.
Ben tüm gün bineyim motora hiç inmeyeyim eve gelince sırtım ağrıyor yoruluyorum. ama benim sırtım bilgisayar ve hareketsizlik yüzünden de ağrıyor. Kısacası vücudunuz sağlıklıysa ağrı yapmaz. Yorulmaksa uzun yolda her motor yorar, kimisi 100km de kimisi 300 km de..
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
unutmadan, bugün zinciri temizleyip yağladım. gaz yağı ile temizlemek isteyenler için; gaz yağı hem zor bulunuyor hem üst baş kolayca batıyor hem de kafa yapıyor :p yağlamak için de castrol ün zincir spreyini kullandım. o kısmı zevkliydi. eğer paranız varsa yine castrol'ün zincir temizleme spreyini alın derim. arka sehpa olmadan bunları yapmak ayrı bir işkence ona hiç girmiyorum.. :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

evet valla. dizel olanıyla. bu arada o araba çok ağır kalkarken zorlanıyor ama sonra yanımdan hızlı bi şekilde geçti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

atmaca, kitapçıkta var diye yazıyor. ben de koyacaktım sonra orayı okuyunca vazgeçtim.
ben repsolun spreyini kullanıyorum gayet memnunum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ SerdarMert ;

Merhabalar ; CBR 125 Supersport gibi gözüküyor fakat dik oturus pozisyonuna sahip bir motor! Bel ağrısı ; bilek ağrısı vs. ağrılar yapmıyor.
YaLNız ; Kalıbı dar bir motor modeli olduğu için uzun yolda KıÇ Ağrıtmaya başlıyor belli bir kmden sonra. En farkettiğim kötü yanı buydu; aksi halde mükemmel bir motor...

Zincir Konusunda; En sağLıklı temizleme yöntemi gazyağı veya temizleme spreyleridir :)
Ben de Castrol Kullanıyorum su an; Castrol yağı kulanmak için cok iyi bir temizlik ve kurulama işlemi gerekiyor. Aksi halde zincir iğrenc bir görünüme bulanıyor...

Ben 1.5 saat temizlik ve kurulama işleminden sonra mükemmel parlayan bir zincire kavustum :cat:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-386.html Bu linkten temizlediğim zincirimi görebilirsiniz...
Üstteki zincir bana ait değildir; temizleme ve kurulama işlemü güzel olmayan bir arkadasa aittir.
Alttaki fotolar benim zincirimin fotoları :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Senin hiç ağrımıyor değil mi.**:cat:

buı şekilde normal oturuş pozisyonunda sürerken herhangi bir rahatsızlık söz konusu değil. 500-1000 km diğer motolar gibi kullanılır hatta benim kullandığım tvs apache ve ybr den daha rahat geliyor bana. cub lara göre zaten çok rahat.

2009%5C07%5C25%5Cbikepics-1736387-800.jpg


ama aşağıdaki gibi racing gibi üzerine yatarsanız beliniz ve her yer yeriniz ağrıyabilir.
sonic-4.jpg
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ooh millet uçmuş gitmiş biz test çözerken.:p
Benim geçtiğim araçlar:
Ben 80 e kadar çoğu arabaya fark atıyorum fakat 80 den sonra fark kapanıyo, en çok 100-110 da geçiyo çoğu arabalar.
ama genel olarak palio, albea, 1.3 doblolar, ufak motorlu araçlar sıkıntı yaratmıyo cıbırda.
Ayrıca ww cady ile(amcam) bir kez denedim uçtu gitti, 1.4 vvti 97 beygir corolla(oda babam olur) her yan yana geldiğimiz zaman denedik ama 80 de yetişiyo corolla.

0-100 km akselarasyonuda acemi olduğum zamanlar bir kaç kez denemiştim 12-13 sn gibiydi yanlış hatırlamıyosam.(rüzgar biraz fazlaydı)
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ooh millet uçmuş gitmiş biz test çözerken.:p
Benim geçtiğim araçlar:
Ben 80 e kadar çoğu arabaya fark atıyorum fakat 80 den sonra fark kapanıyo, en çok 100-110 da geçiyo çoğu arabalar.
ama genel olarak palio, albea, 1.3 doblolar, ufak motorlu araçlar sıkıntı yaratmıyo cıbırda.
Ayrıca ww cady ile(amcam) bir kez denedim uçtu gitti, 1.4 vvti 97 beygir corolla(oda babam olur) her yan yana geldiğimiz zaman denedik ama 80 de yetişiyo corolla.

0-100 km akselarasyonuda acemi olduğum zamanlar bir kaç kez denemiştim 12-13 sn gibiydi yanlış hatırlamıyosam.(rüzgar biraz fazlaydı)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla sizin geçtiğiniz arabalar gayet basmıyorlar bence.

13 beygir motor sonuçta hadi kalkışta 40-50ye kadar önde ol ardından herturlu tokatlar arabalar.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
valla 1-2 sayfa önceydi sanırım, 0-100 ü cbr'nin 11-12 saniye diyorlardı. ben hiç ölçmedim. şimdi siz olaya şüpheyle yaklaşınca baktım c4 110hp'in 0-100'üne. 11,2saniye. bu da linki

bence cbr 100km/s hıza kadar, 1600cc aile otomobillerini geride bırakabilir. hani performansa yönelik üretilmeyenleri... yani karşıma 106 gti crx vti ya da 1.4 tsi ile çıkmayın :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bir önceki sayfada ; CBR Hangi araçları gecer ; Nasıl gecer ; 0-100'ü nedir diye açıklamaya calıstım; arkadaslar da anladılar sağolsunlar :)
Yanlıs bilenler de düzelttiler :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bu motorun hız ve birilerini geçme ,yarış motoru vs olmadığını üstüne binipte hala anlamamakta inat edenlere sesleniyorum altımızdaki 4silindir yada 600cc filan deil bırakın onu geçtim bunu geçerim şu kadar saniyede şu kadar yapar muhabetlerini çok istiyosan hızlı olmak git abilerini al tabi kendine ve cebine güveniyorsan...ben honda markası için aldım sağlam bi motorum olsun az yaksın istiyordum ve aldım sana küçük dediler bile bile aldım ok küçük geliyor olabilir ama bana yetebildiğini bildiğim için aldım hiç son hızı görmek için kasmadım bırakın şu muhabetleri güzel güzel binin motorunuzda sizde sağlıklı kalın gerisi hikaye,lafım meclisten dışarıdır kimse üstüne alınmasın aranızda muhabetim olanda var olmayanda var...bu motoru seviyormuyuz bakıyormuyuz önemli olan bu o zatan bize bakacak kaliteye sahip hadi iyi geceler sizlere hoşçakalın::melek02:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Hyo'yu satarsam cbr 125 mi alsam diye düşünmüyo değilim :)

abi hala anlamış değilim anasını satayım bana cbr diye başka bi alet mi kakaladılar anlamadım gitti bi gün yaktıracaksınız bana bu aleti

değilmi çako

dostlar sizinle her türlü iddasına girerim 100 beygirlik bi alet verin daha ilk viteste yemezsem ne olayım adamlar kendini kasmıyor sen kendini uçak zannedip basıyorsun etmeyin beyler şu zıkkımı öve öve bi hoş oldunuz ha sağlam iyi güzel motor ama performans konusunda çok abartıyorsunuz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
yok benim de derdim değil zaten hız, geçme vs. Hayatta bir kere böyle bir deneyimim oldu, onu da paylaştım...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yav başka bi sitede bu motoru şehir içi 150 sehir dışı 120 krş yaktığını idda ediyor

bende yok binim motor 100kr yakıyor diyorum yok senin motorda sorun vardır diyor

şimdi size soracam siz 100krs'tan az diyeceksiniz

yok yok ben cbr125 kullanmıyorum abi bana yutturmuşlar cbr125' diye
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
MeLo cuğum;

Benim CBR 80-90 KRŞ yakıyordu; zaten biliyosun söylemiştim... ONa bakarsan Hyo için 160-180 kurus yakıyo diyorlar; ben o kadar devirli kullandım yine 130-140 kurusu geciremedim...
Hyosungta da yakıtım 110 ila 140 kurus arası...
Performans konusuna gelince; ben de 2 sayfadır onu anlatmaya caLısıyorum :) Sonucta 125 cc gezmek dolaşmak için üretilmiş bir motosiklet...
Çok övülecek bir performansı yok;

Hatırlar mısın Melo ; zamanında herkes motorum 140 yapıyor derdi; bizim haytalar 125 i geçmezdi :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Cbr ile tokatladığım arabalar :

- Seat Leon
- Audi A3
- Peugeot 106 GTI
- Cvic Type-R
- Honda S2000
- BMW 330 Cİ
- BMW Z4 3.0
- Mustang GT-Turbo
- Subaru İmprezza WRX-Turbo
- Porsche Boxter

Ama cbr 600F ile:)
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
selamunaleykum beyler herkese günaydın. arkadaşlar inşallah nasip olursa ikinci el bi cbr 125 alacağım fakat iki ilan arasında kararsız kaldım sizin de görüşlerinizi almak istedim. her iki ilanda da motorsikletler aynı fiyat ve 2008 model. 1. ilanda motorsiklet 5000kmde fakat yana yatması varmış olduğu yerde düşmüş ve depoda direksiyonun yarattığı hafif bi göçük oluşmuş, diğer ilandaki motorsiklette ise herhangi bi çizik yatma yok yalnız motorsiklet 10000 kmde sizce ne yapmalıyım 5000km fark sizce cbr'da çok fark eder mi??? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar arkadaşlar...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
MeLo cuğum;

Benim CBR 80-90 KRŞ yakıyordu; zaten biliyosun söylemiştim... ONa bakarsan Hyo için 160-180 kurus yakıyo diyorlar; ben o kadar devirli kullandım yine 130-140 kurusu geciremedim...
Hyosungta da yakıtım 110 ila 140 kurus arası...
Performans konusuna gelince; ben de 2 sayfadır onu anlatmaya caLısıyorum :) Sonucta 125 cc gezmek dolaşmak için üretilmiş bir motosiklet...
Çok övülecek bir performansı yok;

Hatırlar mısın Melo ; zamanında herkes motorum 140 yapıyor derdi; bizim haytalar 125 i geçmezdi :queen:

ewet hatırlıyorum hacı yine aynı hatta bu sezon başında motoru servise götürdüm 6. vitesi yemiyor dedim arka dişliyi büyülttüler şimdi az çok yer oldu ama bu kezde 130-135 civarı redline'ye giriyor hehe

millet orjinal cbr'la rahat 140 yokuş aşağı 150 hatta biri demişki 165 milletinkinde turbo felan mı takılı ki merak ettim


çako bak dostum şu link'i bı tıkla

http://www.a2teker.com/showthread.php?p=167881#post167881
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst