- Katılım
- 10 Haz 2009
- Mesajlar
- 232
Sanırım kişiye göre değişir bu sorunun cevabı. Bu topic'in eski sayfalarında bir abi vardı İstanbul'dan Van'a gitmişti.
Ben tüm gün bineyim motora hiç inmeyeyim eve gelince sırtım ağrıyor yoruluyorum. ama benim sırtım bilgisayar ve hareketsizlik yüzünden de ağrıyor. Kısacası vücudunuz sağlıklıysa ağrı yapmaz. Yorulmaksa uzun yolda her motor yorar, kimisi 100km de kimisi 300 km de..
Ben tüm gün bineyim motora hiç inmeyeyim eve gelince sırtım ağrıyor yoruluyorum. ama benim sırtım bilgisayar ve hareketsizlik yüzünden de ağrıyor. Kısacası vücudunuz sağlıklıysa ağrı yapmaz. Yorulmaksa uzun yolda her motor yorar, kimisi 100km de kimisi 300 km de..