Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tabi canım; Ben de kullandım; biz de gectik zamanında belli klasman araçları..

Denildiği gibi bir palio; transit; gecersin tabi... Bi keresinde giresun'da BMW ile kapıstım 94 model,3.18; ikiye atamadan; uctu gitti :)
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
Tabi canım; Ben de kullandım; biz de gectik zamanında belli klasman araçları..

Denildiği gibi bir palio; transit; gecersin tabi... Bi keresinde giresun'da BMW ile kapıstım 94 model,3.18; ikiye atamadan; uctu gitti :)

tamama sonunda anlaşabildik :cat:
ama dün connecti fena tokatladım
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
Ah bu genclik ; Kardeşim kaç kez kullandın.
Ben benim hyosungu Almadan 1 sene önce test etmiştim Rize'de başka bir hyosung ile bu hız denemesini...

O dediğin redline mi sence? Hyosung 13oooe kadar zorlayan bir motor...
2. viteste 13ooo devre gelmeden 120 yi görüyor motor ...

Ayrıca FUNKYBOYS ; CBR'ın 0-100 saniyesini 7-8 yazmıstın ; şimdi neden 10-12 yaptın :mrgreen:

tahmini bi rakam yazmısdım yazdıkdan hemen sonra gidip denedim ve 11küsür sn sürdü 0/100 üm :DD bende senin mesajından daha önce değiştirdim.
3. vitesdede 100 ü göremedim olmuyor:cherry:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
ayrıca ben fiat grande punto1.4 ,pailo1.2 ,albea1.2 lada samara1.5 ve lada vega1.5 ,
206 ,opel combo 1.3
ve sayısız sahin, dogan gibi kuslar ı tokatladım ısıkdan ısıga dragda :DDD
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ben bi soru sorayım bari
benım motoda antifiriz olup olmadığına emin değilim nasıl antfiriz koyabilirim bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
ben bi soru sorayım bari
benım motoda antifiriz olup olmadığına emin değilim nasıl antfiriz koyabilirim bilgi verirseniz sevinirim

koltugu sok sogutma suyu yedek deposunu tasana kdr antfiriz doldur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

tasırmayı arka frenin oradakı borulardan yapacak sakın koydugun yerden tasırmayı bekleme :DD
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
ama suyu eksilttiyse daha fazla gidebilir. yedek depo 1 litre haciminde sen koymadan önce bi seviyesıne bak. max min seviyeleri gösteren cizgiler var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 ----------

ok saol en kısa zamanda koyayım

önemli değil. petrol ofisi nin 1 litre antifirizi 5 tl
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sadece Antifiriz olmasın; Sadece Su da olmasın :)

Aldığı suyun oranına göre ayarlatacaksın onu serviste :)

Bazı servisler sadece antifiriz koyuyor yanlıs bir uygulamadır!
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
zaten fabrika çıkışı %50 oranında antifriz var. çok soğuk havalarda da maksimum %60 ı antifriz olsun diyor. kitapçık.

bu arada, denemek için arkadaşımla kalkmıştık ışıkta. 1.6 110hp c4 ile. ben 100'ü görene kadar öndeydim, 100 dedim yanımdan su gibi akıverdi c4 :) onun dediğine göre de 103-104 arası hıza ulaştığında geçmişti. esp kapalı iken.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
110 Beygir aracla cbr 125 mi kapıstı :) Ve gectin 100 km/h kadar...

Bi kaç kez daha deneyin bence :)
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
varsa koymayayım o zaman kafam karıştı yahu :)
bu arada eleman 19 km 1. viteste gitmiş nasıl becermiş la onu
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
unutmadan, bugün zinciri temizleyip yağladım. gaz yağı ile temizlemek isteyenler için; gaz yağı hem zor bulunuyor hem üst baş kolayca batıyor hem de kafa yapıyor :p yağlamak için de castrol ün zincir spreyini kullandım. o kısmı zevkliydi. eğer paranız varsa yine castrol'ün zincir temizleme spreyini alın derim. arka sehpa olmadan bunları yapmak ayrı bir işkence ona hiç girmiyorum.. :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------

evet valla. dizel olanıyla. bu arada o araba çok ağır kalkarken zorlanıyor ama sonra yanımdan hızlı bi şekilde geçti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

atmaca, kitapçıkta var diye yazıyor. ben de koyacaktım sonra orayı okuyunca vazgeçtim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Merhabalar, arkadaşlar.. Cbr 125 çok hoş ve spor bir motor...
Ancak bel ağrısı yapar mı örneğin uzun yolda..
Sanki ben öyle birisinin şikayetini okumuştum...Eski motorlarınıza göre ağrıtıyor mu?

Selamlar.....
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Merhabalar, arkadaşlar.. Cbr 125 çok hoş ve spor bir motor...
Ancak bel ağrısı yapar mı örneğin uzun yolda..
Sanki ben öyle birisinin şikayetini okumuştum...Eski motorlarınıza göre ağrıtıyor mu?

Selamlar.....

abi ben bel ağrısını bilmem ama çok uzun yol yapanlar var tanıdığım. ama uzun yol istiyorsan gv250 derim hem 28 hp hem uzun yol için daha ideal. çok fazla yakıt farkının da olcağını sanmıyorum çift silindir ama cbr 2.8-3.2 gibi gv250 ise 3.5-4.0lt gbi yakıyo
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ben bursadan izmire gittim ve geri döndüm bel aprısı yapmıyo ama ayıptır sölemesi gıçım ağrıdıydı bi gün yüzüstü yattım..oturma pozisyonu değiştirmeden sürekli eğilerek gidersen elbette bel ağrısı yapar ama dikkat ediyorum ben motorun üzerinde eğilmiyorum ybr yi nasıl sürüyosam bunuda öyle sürüyom
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst