unutmadan, bugün zinciri temizleyip yağladım. gaz yağı ile temizlemek isteyenler için; gaz yağı hem zor bulunuyor hem üst baş kolayca batıyor hem de kafa yapıyor

yağlamak için de castrol ün zincir spreyini kullandım. o kısmı zevkliydi. eğer paranız varsa yine castrol'ün zincir temizleme spreyini alın derim. arka sehpa olmadan bunları yapmak ayrı bir işkence ona hiç girmiyorum..

r:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 ----------
evet valla. dizel olanıyla. bu arada o araba çok ağır kalkarken zorlanıyor ama sonra yanımdan hızlı bi şekilde geçti.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------
atmaca, kitapçıkta var diye yazıyor. ben de koyacaktım sonra orayı okuyunca vazgeçtim.