Yahu güzel kardeşlerim; Ben hiç bir motoru övmüyorum ; Övmem; Tamamen objektif yorumlar yaptım bu güne kadar halen daha aynıyım!
Arkadaş demiş ki ; cbr 7-8 saniye de 100'e cıkıyor

Ben de diyorum ki Hyosung Bile 7 saniye de 100'e cıkıyor.CBR nası cıksın ?
Sonra da demişki; Hyo 3. viteste 100 görmez ; CBR gibi zorladığında, 1.vites 70-2.viteste 120 görüyorsun Hyosunglarda

Bilmeyenler öğrensin bunu !
Osmaniyeli kardeşim ne güzel demişsin; 12-13 saniyede 0-100 görüyor cbr diye :rendeer:
Tabi ki çeşitli otomobiller belli bir hıza kadar geciebiliyor; fakat onlar 90 beygir ve altı araclardır :bounce: