Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Zaten ben de sıfırdan 100'e kadar olan kısımdan bahsediyorum canım!

CBR 125 0-100 kaç saniye ? Bir söyleyin bakalım biiyor musunuz ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bilemedin dostum; CBR 125 lerin 0-100' 11-12 saniye dir...

Hyosungta bile 0-100; 7 saniyeyken; CBR da nasıl 7 saniye olsun ?

Benim cbr da 7-8 kez denemesini yaptım; Hepsinde de 11 saniyeydi...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
tamam dostum senın dediğin gibi olsun biz araba falan geçemiyoz..hyo on numara
3 viteste 100 ü göreceğini sanmıyorum
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Zaten ben de sıfırdan 100'e kadar olan kısımdan bahsediyorum canım!

CBR 125 0-100 kaç saniye ? Bir söyleyin bakalım biiyor musunuz ?

caddy var caddy var . 14 saniye de 100 e çıkan caddy de var 9 saniyede çıkan da

http://www.arabam.com/testArsiv.aspx?rowid=526

linke bak 14 saniye bunu geçersin mesela

ayrıca civici bazen geçiyorum dedim
astra da unutma 1.4 astra var.
geçtiklerimi yazmamışsın transporter palio geçemezmiyim

geçildiklerimi de yazmadım ayrıca:cherry:

yalan mı canım:queen:


cbr 50 kg biniciyle 12-5 -13.5 arası 100 e çıkıyor . hyoyu geçer demedim neden alındın:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar dun arkadaşlar iddea etti cady 250 yapar hatta yaptık diye yerı değil ama sizlere sormak istiyorum sizin yorumlarınız neler?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
S.A arkadaslar bıse sorcam normal cbr 125 lerde on taraf sankı yuksek oluyo ama bu resımde eleman yapmıs ama nasıl yapmıs onu ogrenmek ıstıyom

http://img63.imageshack.us/img63/8457/19665883lhp.jpg

amortisörleri indirmiş. bir de üstten gidonu indirerek alçaltabilirsin

@Cakalaz
cako bazen civici geçerim neden civic tüplü tüpsüz bile olsa , ben tek kişi o tek kişi olsa aynı anda gazlasak .
oto sahibi benden her zaman geç atılıyor patinaj ve kaldırmadaki zorluk nedeniyle. aynı bile olsa benim çeşitli 1.6 civicleri geçmem anormal değil zaten eninde sonunda civic geçiyor 90 a kadar bilemedin 100 e kadar ben biraz önde oluyorum. neden garibine gitti.
civicte 3 kişi binerse her türlü zaten ben geçerim. hem bazen geçerim diye yazdım ama haksızmıyım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

arkadaşlar dun arkadaşlar iddea etti cady 250 yapar hatta yaptık diye yerı değil ama sizlere sormak istiyorum sizin yorumlarınız neler?

normal kedilerin son hızı 155. 105 hplikler biraz daha fazla. daha ileri modeller var ama arkadaşın cbr la 200 yaptım demekten daha kötü bir laf atmış 250 yaptım caddyle diye

caddy3iy.jpg
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bende oyle dıyorum hadı dıyorum yapsın 200-220 ama 250 o araba için cok bencede arkadaşlar cok sagolun:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu güzel kardeşlerim; Ben hiç bir motoru övmüyorum ; Övmem; Tamamen objektif yorumlar yaptım bu güne kadar halen daha aynıyım!

Arkadaş demiş ki ; cbr 7-8 saniye de 100'e cıkıyor :)
Ben de diyorum ki Hyosung Bile 7 saniye de 100'e cıkıyor.CBR nası cıksın ?
Sonra da demişki; Hyo 3. viteste 100 görmez ; CBR gibi zorladığında, 1.vites 70-2.viteste 120 görüyorsun Hyosunglarda :) Bilmeyenler öğrensin bunu !

Osmaniyeli kardeşim ne güzel demişsin; 12-13 saniyede 0-100 görüyor cbr diye :rendeer:

Tabi ki çeşitli otomobiller belli bir hıza kadar geciebiliyor; fakat onlar 90 beygir ve altı araclardır :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ah bu genclik ; Kardeşim kaç kez kullandın.
Ben benim hyosungu Almadan 1 sene önce test etmiştim Rize'de başka bir hyosung ile bu hız denemesini...

O dediğin redline mi sence? Hyosung 13oooe kadar zorlayan bir motor...
2. viteste 13ooo devre gelmeden 120 yi görüyor motor ...

Ayrıca FUNKYBOYS ; CBR'ın 0-100 saniyesini 7-8 yazmıstın ; şimdi neden 10-12 yaptın :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
hacım adam 11000 de vites değiştiriyo 2000 devir farkla mı 120 yapacak ..... anlamadım ama neyse yapıo diyosan öyle olsun
( 3. vites 11000 devir 120)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yapıyor Atmaca'cığım;

Hyosung GT 250 R başlığında da bir kaç arkadasımız zamanında zorlamıs bu hıza ulaşmıs ve paylaşmışlardı...
Ki ben ilk hyosung'a bindiğimde kaç yapar diye zorlayıp görmüştüm bu hızı...
Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki ; Benim Hyo ile 10ooo devirde; 1. vites 44-50 arası ; İkinci viteste ;80-95 arası bir hıza ulasıyorum :wiinkk:
Kendi motorumla hiç denemedim; Denemeyi de düşünüyorum :queen:

Neise Konumuza geri dönelim ; CBR la araç tokatlama :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
tokatlarız cakalazcığım emin ol sende cbr kullanmışın bizim demek istediğimiz ilk kalkış tabi 200 metre sonra civic astra caddy toz yutturur o kesin ama kalkışta 115 kiloluk 11 beygirlik bi motur geçemiyolar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst