- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
Bugün 2 motor balık tutmaya gittik..Gideceğimiz yeri ben bilmiyorum ormanın içinde bir yer..Neyse önde ramzeyin 125 lik bi motoru arkada ben ve artçım babam..İlk baştan her şey güzeldi asvalt yol..Sonra yol ıstarvize hafif çakıllı yol oldu..sonra kestirme diye bi yola girdi öndeki bende peşinden girdim..Artık yol tam krosluktu sanırım bir traktör yerler ıslakken geçmiş ordan traktörün lastikleri patinajdan yolu yarım metre aşşağı indirmiş(traktörün ortası normal yükseklikle)bizde o yollardan gidiyoruz mevsimde yaz olduğu için yerler kuru ama ağaçların dalları filan hep yerde dalları yolun yarısını kapatmış..Sonradan yol diye bir şey kalmadı..Eski orman yollarından(bazıları kaçakçı yolları der) gitmeye başladık..2. vitese atamıyorum zaten yol bi kum bi kurumuş toprak..Motor kayarak ilerliyo bi sağ bi sol..Arkada da 100 kiloluk babam var..Biz bi ara kestirme diye girdiğimiz yolu kaybettik..Sonradan bayağı bi dolaşarak gideceğimiz göle gittik..Gidiş 80 km,Geliş 45 km sırf o kestirme yola saptığımız için kaç kez cıbır devriliyodu..Grenajlar ince ince çizildi şu anda toz içinde olduğundan çok belli değil yarın cbr la uğraşıcam..Zincir daha tertemizken toz içinde kaldı disklerde aynı ikisindende ses gelmeye başladı..daha geçen hafta her şeyini(zincir,disk) temizlediğim motor daha önce hiç olmadığı kadar kirlendi..Çiziklerin fotosunu atarım yarın..He bide yerde ne varsa tiken(diken),ağaç dalı demeden öndekine yetişmek için basmak zorunda kaldım..Birkezde koca bir taş ön lastikten sekip ayağıma geldi..Lastik zaten kötü durumdaydı şimdi kabak oldu iyice allahtan patlamadı..
Kötü olmuş, ufak çizikleri pasta kolay geçiriyor. Zinciri, balatayı temizler devam edersin. Balık tutabildinizmi bari ? Çektiğin çileye deymiştir umarım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 AM ----------
1 geri ne ya :cherry:
Pişşt çaktırma

