- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 110
50 yi geçmezseniz neden olmasın, her türlü gidilir 
50 yi geçmezseniz neden olmasın, her türlü gidilir![]()
1 depo ile 355 km gittim. Benzinliğin yanından geçerken alıyım dedimYoksa eve gidecek kadar kalmamıştı. Bir ara hastalık olmuştu her depoda ölçüyordum.
merhaba arkdaşlar ben yeni aldım ehliyetimi ve racing tarzı honda cbr 125 ile başlamak istiyorum
daha önceden bi kaç kez kullandım scooter tarzı motor ama otomatik vitesti hepsi
peki honca cbr 125 vites seçeneği nasıl vitesli mi yoksa otomatik mi?
1 geri ne ya :cherry:
Dostum bir kere bile almak istediğin motosikletin özelliklere bakmadınmıCBR125 6 ileri 1 geri manuel şanzımana sahip
Yani evet vitesli
Benmki özel![]()