Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
off benimde lastigi deiştrmem lazm 120 var ama yanak boyu ince :) biras kabaklaşmaya basladılıar
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
1 depo ile 355 km gittim. Benzinliğin yanından geçerken alıyım dedim :) Yoksa eve gidecek kadar kalmamıştı. Bir ara hastalık olmuştu her depoda ölçüyordum.

Bende 320 gitmiştim. Ama hiçbirzaman en dipte bırakmadım. Dediğin gibi 350 gider.

Motorunuzun değerini bilin arkadaşlar. CBR inanılmaz güzel, kullanışlı, bütçe dostu bir makina taş gibi taş :) İlk gözağrım, imkanım olsa kesinlikle satmaz hurdaya çıkarana kadar tutardım kızımı :p
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
11
merhaba arkdaşlar ben yeni aldım ehliyetimi ve racing tarzı honda cbr 125 ile başlamak istiyorum:D
daha önceden bi kaç kez kullandım scooter tarzı motor ama otomatik vitesti hepsi
peki honca cbr 125 vites seçeneği nasıl vitesli mi yoksa otomatik mi?
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
merhaba arkdaşlar ben yeni aldım ehliyetimi ve racing tarzı honda cbr 125 ile başlamak istiyorum:D
daha önceden bi kaç kez kullandım scooter tarzı motor ama otomatik vitesti hepsi
peki honca cbr 125 vites seçeneği nasıl vitesli mi yoksa otomatik mi?

Dostum bir kere bile almak istediğin motosikletin özelliklere bakmadınmı :) CBR125 6 ileri 1 geri manuel şanzımana sahip :) Yani evet vitesli
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
yücel ilk vitesli motorun olacaksa bence iyi seçim cbr 125. sağını solunu hasarlarsan biraz masraflı oluyo ama bu motoru sürdükten sonra 2 veya 4 silindirli bi motora rahat geçersin
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
seninki çokma cebere olmasın yegenim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 PM ----------

Arkadaşlar yeni mont almıştım bizim cıbırcanla fotoları cekleym dedm :p

img0023copy.jpg


asede.jpg
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Bugün 2 motor balık tutmaya gittik..Gideceğimiz yeri ben bilmiyorum ormanın içinde bir yer..Neyse önde ramzeyin 125 lik bi motoru arkada ben ve artçım babam..İlk baştan her şey güzeldi asvalt yol..Sonra yol ıstarvize hafif çakıllı yol oldu..sonra kestirme diye bi yola girdi öndeki bende peşinden girdim..Artık yol tam krosluktu sanırım bir traktör yerler ıslakken geçmiş ordan traktörün lastikleri patinajdan yolu yarım metre aşşağı indirmiş(traktörün ortası normal yükseklikle)bizde o yollardan gidiyoruz mevsimde yaz olduğu için yerler kuru ama ağaçların dalları filan hep yerde dalları yolun yarısını kapatmış..Sonradan yol diye bir şey kalmadı..Eski orman yollarından(bazıları kaçakçı yolları der) gitmeye başladık..2. vitese atamıyorum zaten yol bi kum bi kurumuş toprak..Motor kayarak ilerliyo bi sağ bi sol..Arkada da 100 kiloluk babam var..Biz bi ara kestirme diye girdiğimiz yolu kaybettik..Sonradan bayağı bi dolaşarak gideceğimiz göle gittik..Gidiş 80 km,Geliş 45 km sırf o kestirme yola saptığımız için kaç kez cıbır devriliyodu..Grenajlar ince ince çizildi şu anda toz içinde olduğundan çok belli değil yarın cbr la uğraşıcam..Zincir daha tertemizken toz içinde kaldı disklerde aynı ikisindende ses gelmeye başladı..daha geçen hafta her şeyini(zincir,disk) temizlediğim motor daha önce hiç olmadığı kadar kirlendi..Çiziklerin fotosunu atarım yarın..He bide yerde ne varsa tiken(diken),ağaç dalı demeden öndekine yetişmek için basmak zorunda kaldım..Birkezde koca bir taş ön lastikten sekip ayağıma geldi..Lastik zaten kötü durumdaydı şimdi kabak oldu iyice allahtan patlamadı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst