Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bugün 2 motor balık tutmaya gittik..Gideceğimiz yeri ben bilmiyorum ormanın içinde bir yer..Neyse önde ramzeyin 125 lik bi motoru arkada ben ve artçım babam..İlk baştan her şey güzeldi asvalt yol..Sonra yol ıstarvize hafif çakıllı yol oldu..sonra kestirme diye bi yola girdi öndeki bende peşinden girdim..Artık yol tam krosluktu sanırım bir traktör yerler ıslakken geçmiş ordan traktörün lastikleri patinajdan yolu yarım metre aşşağı indirmiş(traktörün ortası normal yükseklikle)bizde o yollardan gidiyoruz mevsimde yaz olduğu için yerler kuru ama ağaçların dalları filan hep yerde dalları yolun yarısını kapatmış..Sonradan yol diye bir şey kalmadı..Eski orman yollarından(bazıları kaçakçı yolları der) gitmeye başladık..2. vitese atamıyorum zaten yol bi kum bi kurumuş toprak..Motor kayarak ilerliyo bi sağ bi sol..Arkada da 100 kiloluk babam var..Biz bi ara kestirme diye girdiğimiz yolu kaybettik..Sonradan bayağı bi dolaşarak gideceğimiz göle gittik..Gidiş 80 km,Geliş 45 km sırf o kestirme yola saptığımız için kaç kez cıbır devriliyodu..Grenajlar ince ince çizildi şu anda toz içinde olduğundan çok belli değil yarın cbr la uğraşıcam..Zincir daha tertemizken toz içinde kaldı disklerde aynı ikisindende ses gelmeye başladı..daha geçen hafta her şeyini(zincir,disk) temizlediğim motor daha önce hiç olmadığı kadar kirlendi..Çiziklerin fotosunu atarım yarın..He bide yerde ne varsa tiken(diken),ağaç dalı demeden öndekine yetişmek için basmak zorunda kaldım..Birkezde koca bir taş ön lastikten sekip ayağıma geldi..Lastik zaten kötü durumdaydı şimdi kabak oldu iyice allahtan patlamadı..

Kötü olmuş, ufak çizikleri pasta kolay geçiriyor. Zinciri, balatayı temizler devam edersin. Balık tutabildinizmi bari ? Çektiğin çileye deymiştir umarım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 AM ----------

1 geri ne ya :cherry:

Pişşt çaktırma :) O gırgır geçerde ben geçemezmiym :p
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
çıkma lastik veya uygun fiyatla lastik ankarada nerden buluruz arkadaşlar.marka ne olsun kullananlar ve ankaralılar bi baksın yav
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bende 120lik lastik bakıyorum izmirde nerden bulabiliriz????yada netten satan var mı???
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
bs lastik bayini aradım az once 240 lira civarında dediler cok pahalı.ben 150 ayırdım lastik için ama nerden bulurum bilmiyorum
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
lastik alcaksanız ya pirelli mt75 yada Metzeler lasertec alı derim ikside çift olarak alındıgında 200-250 civarı bi fiyatta.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hangi ebatı kullandın :)

100 lük kullandım. pirelli de kullandım .(kendi motomda hepsi) ama lasertec biraz daha kötü. durodan iyi tabii ki veya irc den ama reklam yaptıkları kadar iyi değil silica lastik vb reklamları var. ben alırken 155liraya almıştım. made in germany umuyordum lasertecler made in brazil çıktı. brezilya da iyidir ama alman kadar iyi olmuyor
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
bu arada arka için en uygun ebatlar nedir 120 liklerde. 120 70 17 mi 120 70 18 mi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 PM ----------

ayrıca ben ankarada nerden bulabilirim takım 250 liraya lastik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:24 PM ----------

120 80 18 ölçülerinde bir lastik buldum uyarmı arkadaşlar ebatlar bizim ufaklığın arkasına size ??
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bu arada arka için en uygun ebatlar nedir 120 liklerde. 120 70 17 mi 120 70 18 mi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 PM ----------

ayrıca ben ankarada nerden bulabilirim takım 250 liraya lastik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:24 PM ----------

120 80 18 ölçülerinde bir lastik buldum uyarmı arkadaşlar ebatlar bizim ufaklığın arkasına size ??

uymaz senin jant 17inç o bulduğun ise 18
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
11
Dostum bir kere bile almak istediğin motosikletin özelliklere bakmadınmı :) CBR125 6 ileri 1 geri manuel şanzımana sahip :) Yani evet vitesli

sende haklısın arkadaşım da ben tam olarak sormak itediğimi soramadım sanırsam otomatik vites seçeneği de var mı demek istemiştim :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 PM ----------

yücel ilk vitesli motorun olacaksa bence iyi seçim cbr 125. sağını solunu hasarlarsan biraz masraflı oluyo ama bu motoru sürdükten sonra 2 veya 4 silindirli bi motora rahat geçersin

sağolasın redcarpet :D
bakalım hayırlısı başlıcaz artık bi yerden
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
1
Selamlar. Seneye öss den sonra bende motor almak istiyorum.. Özellikle şehir içi okula gidip gelmek ve yazları arasıra kafam bozulduğunda tek başıma şehirler arası kaçamak da yapmak istiyorum.. Cbr 125 hem görünüş itibariyle hem yeni başlayanlara uygun olması ve dediğiniz üzere az yakıt tüketimiyle tercih edebileceğim bi motor haline geldi. Ama bi yandan da hyosung 250 ile cbr125 arasında kaldım. Açıkçası honda ismi bana daha çok güven veriyor...
Ankarada oturuyorum da acaba şehirlerarasında mesela İstanbula bursaya falan giden olmuştur mutlaka izlenimlerini merak ediyorum açıkçası...
1 sene içerisinde 2. el fiyatlarında ne kadar bi oynama olur onuda merak ediyorum... Keşke zaman hemen geçse de kavuşsam diyorum artık... =)
Ayriyetten boyum 1.87 ve kilom 62 bu motor üstünde nasıl dururum merak ediyorum... =)
Saygılar
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
12
Merhaba Arkadaşlar Honda Almak istiyorum elbette Cbr 125 şu an ehliyetim yok varda B var ehliyet alana kadar çok merkezi yerlere gitmesem (genelde mahalle aralarında yada ara yolları kullanarak) sağa sola gitsem sıkıntı olur mu şu anda kursa yaziliyorum tahminim 1 ay için de alicam motoru ehliyetsiz yakalasa polis tutumu nasıl oluyor ceza ödeyip kurtulabiliyormusun yoksa bağlıyorlarmı motoru başınıza geldimi hiç


birde şunu öğrenmek istiyorum diyelim bir yere gittiniz gezmeye motoru bir yere bırakırken zincirliyormusunuz yoksa bağlamasanda sorun olmuyormu park sorununu nasıl çözüyorsunuz

bazı motorlarda alarm var deniyor çalışma mantığı nedir benim motordaki en büyük korkum çalınma olayı ne gibi önlemler aliyorsunuz

şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum eger polis senı yakalarsa ve inatcı cıkarsa 650 lira ceza yersın ehliyetin hiç olmadıgından ve motorun garaja çekilir.

motoru nereye koyacagna baglı cok işlek yerlerde normal kitleyebilrsn ancak tenha yerlerde alarm ve kilitsiz koyma derim burası türkiye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst