Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
film deniyoruz içten dıştan tutturamadık ki az buz film çekmedim bizim otobüsü full filmlediğimi hatırlıyorum,boya işide az yapmadık farklı makina mobilet az toplamadık bana daha orjinal bişi olsun istedim reklamcı arkadasıma gıttım oda siyah şerit kullanırım ama cırt olur dedi anlaşılan 100tl bayılacağız bunun renkli camına:S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------

beyler fikirleriniz için saolun bu arada ;)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
arkadaşlar bu motorun ön camı renkli yapak istiyorum önerisi olan var mı?film denedim tutmuyor yada ben tutturamadım:Srenkli cam 100tl bu motora da cok masraf gereksiz bence uzun sure bineciğimi sanmıyorum fikri olan varmı???

dediğin dogru 2-3 sene bıncem dersen yapcan masraf ama 6 ay kullanıp satcam dersen hıc gerek yoq masrafa....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Reklim cam için seffaf folyo deneyin arkadaşlar dıştan camı çıkarmadan deneyebilirsiniz.Çıkartırsanız içten dneyin ama çıkarmak çok uğraştırıyor onu baştan söleim...dıştan çekin transparan folyoyu istediğiniz gibi kıvırmak kolay bi de hava tabancası varsa hiç uğraştırmaz...Maksimum tabelacı da yaptırsanız 10tl verirsiniz...
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
beyler hadi bana yardım edin.. kafa ve yan grenajları değiştiricem,eksoz değiştiricem,lastik genişleticem ve tüm bunları aynı yerde yap,tırmak istiyorum.hadi fikir verın ankarada nerde yaparız bunları.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
otomobil aksesuarcılarında var cakalaz.rica etsen takarlar max 10 lira verirsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:08 PM ----------

hadi bana yardım edin.. kafa ve yan grenajları değiştiricem,eksoz değiştiricem,lastik genişleticem ve tüm bunları aynı yerde yap,tırmak istiyorum.hadi fikir verın ankarada nerde yaparız bunları.
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
7
disk yamuldu

:pale:

disk kilidi takılıken motoru sürüklemişler. Bi baktım ön disk sürtüyor. Ne yapıcam şimdi? :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------

:pale:

disk kilidi takılıken motoru sürüklemişler. Bi baktım ön disk sürtüyor. Ne yapıcam şimdi? :pr: :salut:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
7
Önce masrafları alıcam. Sonra kafasını sürttürücem.:cat: Nerede yapılır? Kaça patlar bu iş?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
bende cbr125 istiyorum

umarım istedigin olur :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------

:pale:

disk kilidi takılıken motoru sürüklemişler. Bi baktım ön disk sürtüyor. Ne yapıcam şimdi? :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 AM ----------

:pale:

disk kilidi takılıken motoru sürüklemişler. Bi baktım ön disk sürtüyor. Ne yapıcam şimdi? :pr: :salut:

onu bi ustaya göster duzeltmeye calssın

daha doorusu tam olarak ney surtuyor disk mi yamuldu eger yamulduysa buyuk ıhtımal deişir
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
az evvel birleşik devletler pistinde ki yarış bitti ve honda repsol pilotu pedrosa birinci oldu ve rossi yine kıl payı birinciliği kaçırdı yarım tur daha olsa liderdi!eee ne de olsa honda farkı var;)ilk liderliğini aldı perdosa muhteşem bi yarış oldu ...
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
7
umarım istedigin olur :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------



onu bi ustaya göster duzeltmeye calssın

daha doorusu tam olarak ney surtuyor disk mi yamuldu eger yamulduysa buyuk ıhtımal deişir


Neyse benim hüsnükuruntummuş. Önemli bir şey yokmuş. Oh bea :p Sesine o kadar alışmışım ki en ufak farklılığı farkedip kıllanıyorum.
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
4
slm millet... bn 25 08 1992 dogmluyum ..asırı derecede motor tutkum var..ehliyet almak için yasım tutuyormu ? ayrıca halamın oglu da tam bir motor tutkunu 10-20 de fazla motor değiştirmiştir sanırım baya deneyimli bana yamaha cbr 125 i önerdi.daha once hiç kullanmadım motorsiklet. sizce dogru tercihmi? bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
146
k.bakma ama o halaoglu sana honda cbr125 diiLde yamaha cbr125 onerdiyse ondan bir an once uzaklas ve buradakılerın tavsiyelerini dinle;)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
yamaha ve cbr mi emin misin yamaha yzf r125 yada ybr 125 olmasın o benim bildiğim sadece honda da var cbr 125 r
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar performansı arttırmak için ek ne yaptırabiliriz bu cihaza?deneyip başarılı olan var mı piston vb gibi...
(egzoz + hava filtresi) + birşeyler yapmak istiyorum ama ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst