Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Dostum 125cc arasında son hızı en iyi olan motor zaten bu 4 zamanlılardan bahsediyorum.

Piston vs. oynayacaksan cok emek vermen gerek yanı uzun vadeli kullanman gerekki degsin ben gerek gormuyorum motorun kapasitesi belli :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ya tabi ki motorun kapasitesini bilerek aldım zaten amacım race değil fakat ne bileyim insan en azından emsallerinden farklı olsun istiyor işte ;)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim

sahibindende bana msj atan sizdiniz heralde? =)
motorun 400km olması gayet iyi ancak 2006 model e 4000 tl verıp 3 sene garajda yatması pek normal deil bence...
http://www.sahibinden.com/7800_kmde_2008_model_kirmizi-53WQQaXQQ14934774WQQpXQQdisplayitem
tekrardan inceleyin isterseniz fiyatta anlaşırız =)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim

bana hici nandırıcı gelmedi kusura bakmayın ınanmayın bu tur seylere mumkun degıl..eger gereklı bakımları yapıp bekletmemıslerse sıze daha cok sorun cıkarır
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
sahibindende bana msj atan sizdiniz heralde? =)
motorun 400km olması gayet iyi ancak 2006 model e 4000 tl verıp 3 sene garajda yatması pek normal deil bence...
http://www.sahibinden.com/7800_kmde_2008_model_kirmizi-53WQQaXQQ14934774WQQpXQQdisplayitem
tekrardan inceleyin isterseniz fiyatta anlaşırız =)

hayır sahibinden size mesaj atan ben değildim motorunuzu gördüm beğendim ama çok uzak istanbuldasınız.ben bulunduğum yerin yakınlarında bakıyorumda.peki şimdi bu dediğim 400 kmdeki makinaya ne diyosunuz abiler??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 PM ----------

bana hici nandırıcı gelmedi kusura bakmayın ınanmayın bu tur seylere mumkun degıl..eger gereklı bakımları yapıp bekletmemıslerse sıze daha cok sorun cıkarır

sağolun teşekkür ederim o makinadan uzak durmam lazım yani şimdiii
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
alp_23 4000tl o motora vercen 300 devir masrafı yapcan 4300 tl tutcak ve kım bılır nasıl bir motortur 400km yapıp rodaj aşamasında 3 sene beklemıs onun yerıne

5000 tl e sıfır 2007 model repsoller bulabilirsin...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
alp_23 4000tl o motora vercen 300 devir masrafı yapcan 4300 tl tutcak ve kım bılır nasıl bir motortur 400km yapıp rodaj aşamasında 3 sene beklemıs onun yerıne

5000 tl e sıfır 2007 model repsoller bulabilirsin...

sağolasın bir tane daha buldum 2008 model 5000 kmde 5000 çok değildir inş cbr için ??
bu arada 5000 kmde 2008 model 4000 tl
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim

Aman yatmış motordan uzak dur dostum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 PM ----------

5000 cok deil bu arada gerci bi servise göster genede ;)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
Aman yatmış motordan uzak dur dostum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 PM ----------

5000 cok deil bu arada gerci bi servise göster genede ;)

sağol arkadaşım tavsiyen için.zaten o motordan vazgeçtim kime sorduysam boşver yatmış motordan hayır gelmez dedi.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar benim arka lastik 120/70 ancak eski sahibi sanırım pek bilmiyomuş kullanmayı kenarlar gıcır gıcır orta bitmiş ve catlaklar baslamıs.

Malum deiştiricem metzeler almaya karar verdim.

ancak genelde takanlaar 130/80 taktırmış, ben 130/70 taktırmayı planlıyorum böylece devir sayısı yukseleceginden çekişten de düşecegini sanmam

bu konuda fikir sahibi olan arkadaşlar varsa cevap bekliyorum. . .
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Arkadaşlar benim arka lastik 120/70 ancak eski sahibi sanırım pek bilmiyomuş kullanmayı kenarlar gıcır gıcır orta bitmiş ve catlaklar baslamıs.

Malum deiştiricem metzeler almaya karar verdim.

ancak genelde takanlaar 130/80 taktırmış, ben 130/70 taktırmayı planlıyorum böylece devir sayısı yukseleceginden çekişten de düşecegini sanmam

bu konuda fikir sahibi olan arkadaşlar varsa cevap bekliyorum. . .
130/80 olunca tek güzel yanı motor biraz daha yüksek oluo :bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
yanı 70 ıle 80 arasında bı cekiş farkı olurmu olamazmı bana sadece bunun cevabı lazım ona göre lastik alacagım :)

son hız önemli deil su an zaten 120lik var ancak 14 beygir motor sonucta
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
dostum lastikleri aldıktan sonra bizide deneyimlerinle bilgilendirirsen seviniriz...kaça aldın,çekişi etkiledi mi vs bilgileri not geçersen makbule geçer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst