Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar yarın motoruma bakım yapacagım resimli anlatımı sizlere sunarım :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
19binde

yagı deişecek

buji belki deişcek

hava filtresi belki ddeişcek

zinciri temizliicem

balataları bugun temzledım

su an baska aklıma gelmıyor :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Bugun anca zinciri temizleyip tekrar yagladım biras ugrastm zamanm kalmadı havanında etksyle öldümn diyebilirim ::)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
kimseden akü için ses çıkmadı...yardımcı yok demek ki... neyse topiğe elveda demenin vakti geldi....

neden oyle dıyorsun ya kal burda ben cbr125 olmadıgı için mıllet sanane der diye yazmıyorum cunku gercekten bazı kişiler dışlama politikası izliyor dalgaya vuruyorlar hemen

bence git bi motor parcacısına sor akuleri cunku orjinali cok pahalı ben gecen sene 35 mılyona almıstım ve gayette memnunum markasını bilmıyorum ama
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Tecrübeli arkadaşlar 2 sorum oalcak.

1. 105 kmde motor 4 litre yaktı aşagı yukarı bu snarm normalden fasla nedeni ne olablir

2. si frenlerı balata spreyı ıle spreyledkten snra 2 gundur ıyı tutmuyorlar anlamadım gitti :(

önerilerinizi bekliyorum. . .
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar benımde bi sorum olacak



mavi cbrı bu sekile getirmek cok mu zahmetli olur ve kaca patlar ayrıca grenajlara yapıstırma mı bunlar acaba?
cevaplarsanız sevınırım
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Tecrübeli arkadaşlar 2 sorum oalcak.

1. 105 kmde motor 4 litre yaktı aşagı yukarı bu snarm normalden fasla nedeni ne olablir

2. si frenlerı balata spreyı ıle spreyledkten snra 2 gundur ıyı tutmuyorlar anlamadım gitti :(

önerilerinizi bekliyorum. . .

1. hava filtreniz kirli ve dolayısıyla tıkalı olabilir. bu fazla tüketime neden olur.

2. elinizdeki spreyin balata temizleme spreyi olup olduguna emin olun. yağlayıcı özelligi olan birşeyse yandı gülüm keten helva.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
1. hava filtreniz kirli ve dolayısıyla tıkalı olabilir. bu fazla tüketime neden olur.

2. elinizdeki spreyin balata temizleme spreyi olup olduguna emin olun. yağlayıcı özelligi olan birşeyse yandı gülüm keten helva.

ismini hatrlamıorum ancak yaglayıcı deıl arkdşm vermşti oda kullanmştı wd-40 idi sanrm pas sökücü ve temzlyeıcı dıe gecıor metal aksamları su an ne yapablrm ?
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
ismini hatrlamıorum ancak yaglayıcı deıl arkdşm vermşti oda kullanmştı wd-40 idi sanrm pas sökücü ve temzlyeıcı dıe gecıor metal aksamları su an ne yapablrm ?

geçmiş olsun wd 40 yağlayacıların kralıdır. balataları değiştirmeniz gerekiyor. zımparalamakla falan hiç vakit kaybetmeyin, wd40 balata içine kadar nüfuz ettiğinden mümkünü yok balatadan çıkmaz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Yapma ya :S

Desene bi şey daha ögrendik, Ne kadar tutar balataları deiştirmek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst