Arkadaşlar yarın motoruma bakım yapacagım resimli anlatımı sizlere sunarım![]()
19binde
yagı deişecek
buji belki deişcek
hava filtresi belki ddeişcek
zinciri temizliicem
balataları bugun temzledım
su an baska aklıma gelmıyor![]()
kimseden akü için ses çıkmadı...yardımcı yok demek ki... neyse topiğe elveda demenin vakti geldi....
Tecrübeli arkadaşlar 2 sorum oalcak.
1. 105 kmde motor 4 litre yaktı aşagı yukarı bu snarm normalden fasla nedeni ne olablir
2. si frenlerı balata spreyı ıle spreyledkten snra 2 gundur ıyı tutmuyorlar anlamadım gitti
önerilerinizi bekliyorum. . .
1. hava filtreniz kirli ve dolayısıyla tıkalı olabilir. bu fazla tüketime neden olur.
2. elinizdeki spreyin balata temizleme spreyi olup olduguna emin olun. yağlayıcı özelligi olan birşeyse yandı gülüm keten helva.
ismini hatrlamıorum ancak yaglayıcı deıl arkdşm vermşti oda kullanmştı wd-40 idi sanrm pas sökücü ve temzlyeıcı dıe gecıor metal aksamları su an ne yapablrm ?
ismini hatrlamıorum ancak yaglayıcı deıl arkdşm vermşti oda kullanmştı wd-40 idi sanrm pas sökücü ve temzlyeıcı dıe gecıor metal aksamları su an ne yapablrm ?
@ İLHAN ;
Bence gecen hafta OSMANİYELİ ye satacaktın dostum !