Dostum 125cc arasında son hızı en iyi olan motor zaten bu 4 zamanlılardan bahsediyorum.
Piston vs. oynayacaksan cok emek vermen gerek yanı uzun vadeli kullanman gerekki degsin ben gerek gormuyorum motorun kapasitesi belli :cat:
leo vince egzost var daha ne ıstıyosun![]()
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim
sahibindende bana msj atan sizdiniz heralde? =)
motorun 400km olması gayet iyi ancak 2006 model e 4000 tl verıp 3 sene garajda yatması pek normal deil bence...
http://www.sahibinden.com/7800_kmde_2008_model_kirmizi-53WQQaXQQ14934774WQQpXQQdisplayitem
tekrardan inceleyin isterseniz fiyatta anlaşırız =)
bana hici nandırıcı gelmedi kusura bakmayın ınanmayın bu tur seylere mumkun degıl..eger gereklı bakımları yapıp bekletmemıslerse sıze daha cok sorun cıkarır
alp_23 4000tl o motora vercen 300 devir masrafı yapcan 4300 tl tutcak ve kım bılır nasıl bir motortur 400km yapıp rodaj aşamasında 3 sene beklemıs onun yerıne
5000 tl e sıfır 2007 model repsoller bulabilirsin...
sağolasın bir tane daha buldum 2008 model 5000 kmde 5000 çok değildir inş cbr için ??
bu arada 5000 kmde 2008 model 4000 tl
pazarlık yap biraz =)
merhaba herkese.forumu çok beğenerek takip ediyordum yeni üye oldum. cbr 125 almak istiyorum 2. el temiz bir kaç tane buldum biri 2006 model 400 kmde motor yıllardır garajda yatıyormuş aküsü bitik ve 4000 tl istiyor sahibi.. bana yardımcı olursanız sevinirim
Aman yatmış motordan uzak dur dostum :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 PM ----------
5000 cok deil bu arada gerci bi servise göster genede![]()
130/80 olunca tek güzel yanı motor biraz daha yüksek oluo :bounce:Arkadaşlar benim arka lastik 120/70 ancak eski sahibi sanırım pek bilmiyomuş kullanmayı kenarlar gıcır gıcır orta bitmiş ve catlaklar baslamıs.
Malum deiştiricem metzeler almaya karar verdim.
ancak genelde takanlaar 130/80 taktırmış, ben 130/70 taktırmayı planlıyorum böylece devir sayısı yukseleceginden çekişten de düşecegini sanmam
bu konuda fikir sahibi olan arkadaşlar varsa cevap bekliyorum. . .