- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
film deniyoruz içten dıştan tutturamadık ki az buz film çekmedim bizim otobüsü full filmlediğimi hatırlıyorum,boya işide az yapmadık farklı makina mobilet az toplamadık bana daha orjinal bişi olsun istedim reklamcı arkadasıma gıttım oda siyah şerit kullanırım ama cırt olur dedi anlaşılan 100tl bayılacağız bunun renkli camına:S
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------
beyler fikirleriniz için saolun bu arada
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------
beyler fikirleriniz için saolun bu arada