- Katılım
- 7 May 2006
- Mesajlar
- 6
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.