Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

:cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.


hah ya dilimden anlayan biri çıktı vallaha hele ki hız konusunda

2 gün önce karaman konya yaptım iki kişi 105 yokuş aşağı 120'ye yaklaştı abi kim yapıyor öle iki kişi düz yolda 130-140 ya


ha şuda var ilk motoru aldığımda istanbuldan karamana gelirken 140 gördüm o zaman nasıl gördü hala bilmiyorum ve şimdi niye görmüyor onu bilemiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ahmet amcaya katılmıyorum. neden

çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .

e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.

şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ahmet amcaya katılmıyorum. neden

çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .

e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.

şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i

dostum konya'ya bakıma götürmüştüm yani bakımdan yeni çıktı alet hem hız istiyorsan zaten 6. vites yemiyo sen 90'da 6. vitestennasıl bahsediyorsun hız istiyorsan 90'la giderken motor 4. viteste olur
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dostum konya'ya bakıma götürmüştüm yani bakımdan yeni çıktı alet hem hız istiyorsan zaten 6. vites yemiyo sen 90'da 6. vitestennasıl bahsediyorsun hız istiyorsan 90'la giderken motor 4. viteste olur

haksız mıyım ama kardeş. arkama biri gelse birazda rüzgar çıksa hız otomatik düşüyor.şimdi 6. vitesle az yakarak gitmek başka vites atıp inletmek başka

yani hız önemli değil diyosunuz da ybr alın 2 kişi 70 i geçmesin otoyolda da göreyim.

hız önemli arkadaşlar özellikle de bu motor da bu motor 2-3 beygir daha kuvvetli olsa uzun yollar da süper olur . bir çok insan uzun yol 125 likle çekilmiyor diye 250 lik alıyor
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
haksız mıyım ama kardeş. arkama biri gelse birazda rüzgar çıksa hız otomatik düşüyor.şimdi 6. vitesle az yakarak gitmek başka vites atıp inletmek başka

yani hız önemli değil diyosunuz da ybr alın 2 kişi 70 i geçmesin otoyolda da göreyim.

hız önemli arkadaşlar özellikle de bu motor da bu motor 2-3 beygir daha kuvvetli olsa uzun yollar da süper olur . bir çok insan uzun yol 125 likle çekilmiyor diye 250 lik alıyor

dostum bak 6. vitste 90'la giderken zaten başka gitmiyor devir aldırman lazım onun içinde 4. vitese atıp iii'ce yedirditen sonra 5 sonr altı direk 6 da 90 dedin mi gitmiyo zaten
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
dostum bak 6. vitste 90'la giderken zaten başka gitmiyor devir aldırman lazım onun içinde 4. vitese atıp iii'ce yedirditen sonra 5 sonr altı direk 6 da 90 dedin mi gitmiyo zaten

evet anladım. yani demek istediğim rüzgarlı havada bazı cbr lar 2 kişi 100 le seyrediyor.

şimdi ben otoyola çıktığımda 2 kişi önden rüzgar eserken hadi rampayı da geçtim düz yolda motor paşa paşa en az 120 yapacak. ben daha düşüğünde gidince canım sıkılıyor. tabi kişisel zevkler olabilir bunlar


yani üstüne yatınca moto 150 yapacakki düz yolda 110-120 yapsın 2 kişi . yoksa sabah akşam 150 ile gittiğimiz yok
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....

dostum tamam benim motor yapmıyor rodajdan diyordum konyadan gelirken dayıoğluna (siyahbeyaz) 2007 turuncu cbr125 aldık oda aynı olunca ben artık ihtimal vermiyorum artık gözümle görmedikten sonra inanmam yani

belki herkes bana cephe alacak ama bunlar benim görüşlerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 PM ----------

şimdi ben otoyola çıktığımda 2 kişi önden rüzgar eserken hadi rampayı da geçtim düz yolda motor paşa paşa en az 120 yapacak. ben daha düşüğünde gidince canım sıkılıyor. tabi kişisel zevkler olabilir bunlar

bak bunu bende istiyorum dostumda gitmiyor işte motor
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
6
Bazı konuların hala yanlış anlaşıldığını görüyorum.Bir arkadaşım insanlar kendisi hız yapamıyor diye başkalarıda mı yapamaz tarzında birşeyler yaszmış.Öncelikle Buyrun uygun motorla çıkalım piste.Bu Yavuz amca dediğiniz adam ( bu arada ilk defa motosiklet kullanacak kadar büyümüş biri bana amca dedi, vay be yaşlanmışım artık demekki) çok 250 ler bastı zamanında.Ama ne mutlu ki 43 yaşına vardım.Varamayan bir arkadaşım oldu ama.Yada çoklarını gazetelerden okudum.
Benim iddiam bu motorla 120 veya 130 dan daha fazla sürat yapmayı denemenin yanlış olduğudur.1000 cc lik ve 180 -190 kg ağırlığındaki bir motorun sürate kalktığında artık risk oluşturmaya başladığı sürat 190-200 ler falansa, bizim cbr 125 in riskinin başladığı sürat 110 lar falandır.Hiç kimse Japon mühendislerden bu konuda daha iyi olduğunu düşünmeye kalkmasın. Bu çaptaki bir motorun yapacağı sürati koymuşlar zaten.Bundan daha fazlasını isteyecek olanlar basacaklar parayı, alacaklar makinanın hasını, basacaklar basabildikleri kadar.Motosikletle 120 yle giderken uçanınız var mı aranızda? Nasıl olduğunu bileniniz varmı? Baya eğlenceli oluyor.Hayatınız film şeridi gibi geçiyor derler ya aynen oluyor.Herşeyin bittiğini görür gibi oluyorsunuz.
Evet sürat çok zevkli ve eğlenceli ( çok süratler yaptım) ancak, hayat, çocuklarınla ilgilenmek, kadınlarla ilgilenmek vs. çok daha eğlenceli ve zevkli.Başka konulardan zevk alırken hayatınızı kaybetme riskiniz çok azdır. Ama sürat için aynıı şey söylenemez.
Şimdi isterseniz cep telefonumu vereyim. Bana hız yapamıyor diyenlerle buluşur tanışırız. Yada cbr 125 inin düz yolda öyle 140- 150 bastığını iddia edenlerle.İzmir Bornova'da oturuyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 PM ----------

ahmet amcaya katılmıyorum. neden

çünkü 130 u hiç geçmeyen cbr 125 az lastiik havası inse biraz bakımsız kalsa 120 yapacak üzerine eğildiğin halde. yani bazı cbr lar mevcut böyle .

e şimdi üstüne yatmazsan 115 yapar bu tip cbr arkana da artçı aldın o da az cüsseli. önden de şiddetli bir rüzgar esiyor 6. viteste gidiyorsun uzun yol önünde hafif rampa hızın şap diye 90 a düşer otoban da 90 la giderken bir noktada benim moto neden hızlı gitmiyor diye yakınmaya başlarsınız.

şimdi cbr 13 yerine 17 beygir olsa az daha hızlı gitse kim istemez yada bakımlı cbr 125 i

Osmaniyeli kardeşim, öyle sidik zoruyla sürat yapılmaz.Yolda süratliyken herhangi bir olumsuzlukla karşılaşıldığında elinin altında kullanabileceğin 20-30 km lik daha güç bulunmalı. Aksi halde 130 la gitsen bile yanında senle beraber 130 la giden başka bir aracın yanında duruyor gibi olursun.Kaçacak delik ararsında bulamazsın mazallah.Siz siz olun amcanızı dinleyin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 PM ----------

Hoşgeldiniz ahmet yavuz durmaz

hoşbulduk görkem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 PM ----------

ınsanlar kendı o hızı yapamıyor dıye baskalarınında yapamıyacagını ıdda etmesı gercekten tuhaf.....

scuderia06;
Yanılmıyorsam Ankara'lısın.Temmuz ayında Motosikletimle İzmir-Ankara-Nevşehir-Fethiye-İzmir gibi bir tur yapacağım.(İş yerinden aksilik çıkmaz sa tabiki)Ankara'da bir yakınıma uğrayacağım , 2 gün kalacağım.Bu arada eğer Ankara'lıysan buluşup biraz sürat yapalım ne dersin?Hatta daha da eğlenceli olabilir belki, pes eden motorunu diğerine versin.Hayatımda hiç kumar oynamadım ama bu kumar sayılmaz, eldeki verileri değerlendirip ticaret yapmak gibi birşey olur.:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 PM ----------

schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
kısa bi aranın ardından herkese selamlar arkadaşlar.. cıbırı yaklaşık 1 ay önce devrettim.. ama şimdi kara kara geçiş motoru düşünüyorum...
seçenekler:
fz6
zxr250
mt03


bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim özellikle zxr250 hakkında fikrim yok yardımınız için teşekkürler...
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
iyi gunler hepınıze.. ben ızmırde otruyorum. 17 yaşındayım ve yenı ehlıyet alıyorum agustosta. cbr 125 duşuunuyorum gordugum kadarıyla guzl bır motor. kanunı racer la yakın fıyatlarda ama cbr daha ıyı geldı bana. soyledgıım gıbı yneı ehlıyet alıyorum ve motorlar hakkında pek bır bılgım yok. 3 yıldır motorum var ama 150 seyhan vıteslı onu kullanıyorum. yardımcı olursanız sevınırım. ve acaba ykıtı nedır cbr ın benım ıçın onmlı bır konu ögrencı olunca :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR Kesinlikle baslangıc ve kullanım motorudur.

Yakıtı cok cok azdır; gidişi güzeldir; uzun yolda yorucu bir oturus pozisyonu yoktur, Şişmez, sisirmez, ortalama 130 kmh hız ile seyir edebiliyor; ve yetiyor...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
oo topic hareketlenmiş baya :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------

Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

doğru söze ne denir :rendeer: :cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.


:cat::cat: artık başka anlatım tarzı olamaz bunuda umarım doğru bir şekilde anlaşılır bu tür polemiklerle bir daha karşılaşmamak dileğiye teşekkürler...
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Merhaba arkadaşlar.2005 yılında aldım cbr 125 repsol.20 000 km yol yaptım.Bazı arkadaşların cbr 125 le ilgili yazdıklarına da şaştım kaldım.Emin olun %95 iniz motosiklet kullanmaktan habersiz.Yada canına susamışlar.
43 yaşındayım vede tam tamına 30 yıldır motosiklete binerim.Çok değişik cc de motosikletlerim oldu.2000 yılında kaza geçirdim ve aileminde baskısıyla 5 yıl falan bir ara verdim.Arabam olmasına rağmen motosikletten vazgeçemediğim için İzmir Fuarında görüp ve beğenerek satın aldığım cbr 125 le tekrar o zevkli turlara başladım.
Şimdi gelelim cbr 125 in en çok konuşulan sürat meselesine.Bu motor 130 dan fazla basamaz.Basar diyenlerle her zaman her yerde tartışmaya görüşmeye hazırım.(Düz yoldan bahsediyorum tabiki).Zaten 130 la gitmek bile delilik.Motosikletin ağırlığı müsait değil en başta daha fazlasına.Yokuş aşağı ise bisiklet le bile yarışlarda 100 km. nin üzerine çıkıyorlar zaten, bunu tartışmamak lazım.Haaa zaten yokuş yukarıda 70 i bile geçemezsiniz.
Yahu nedir bu mesele anlamıyorum.Sürat yapacak olan varsa zaten gitsin bilmem kaç cc lik motor alsın.Bu motor üzerinde bu kadar muhabbet çok saçma.
20000 km yol yaptım bir kere bile yolda kalmadım.Az yakıyor.Kullanımı şimdiye kadar gördüğüm en rahat motor.Kalitesiyle, su soğutmalı olmasıyla, yakışıklılığla, fiyatıyla, .... daha şimdi aklıma gelmeyen birçok özelliğiyle gayet kullanışlı bir motosiklet.
İnsanlar motosikleti ne amaçla kullanmak istediklerine karar vermeliler öncelikle.Cebinde parası yok, tutturmuşlar kaç basıyor, cılızmış, cart curt tipi konular.
Yahu yapmayın ve kesin şu muhabbetleri.Bu paraya, bu kalitede alınabilecek başka motor varsa buyrun alın derim.Alırkende lütfen neden aldığınızı iyi belirleyin.Küçükmüş, cılızmış, az basıyormuş gibi konuların hepsi doğru.Biz bu motoru alırken körmüydük yani.Bilerek aldık vede iyiki almışım.Özellikle gençlere tavsiyem motosiklet = sürat mantığını unutmaya çalışsmaları.Daha uzun yaşamak istiyorlarsa tabiki.Haa istemiyorlarsa ölüm için birebir çok makina biliyorum.Tavsiyelerde bulunabilirim.
Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bunları bana tecrübelerim yazdırt tı maalesef.
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

Abicim zaten o 150 ler rampa aşşağı(rampa değil bayır aşşağı) yapılmış rekor hızlar ben 2-3 gün önce denedim düzde 130 zor yaptım yol bitti 130 bile zor oluyo yani..4000 km servisinden sonra bir kez 150 ye çok yakın bir hıza ulaştım ama bir daha hiç o hıza yaklaşamadım..Ben zaten 150 den sonrasına inanmıyorum..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Motor alan herkese hayırlı olsun bu aralar çok cbr görmeye başladım yolda yaz gelmiş anlaşıldı.

Moto_drag da gelmedi bi türlü 175le kanatlandı galiba inemedi bilgisayar başına hala video beklemesindeyiz ve yanıtlanmayan sorular var.


schuderia 06 motorunun YBR 125 olduğunu sonradan okudum.Eğer senin mootorda bir problem yoksa cbr 125 i her zaman yersin.Bunu birkaç defa test ettim.YBR ler iyi gidiyor.Ancak konu benim sürat yapamadığımı ima etmek se bu konuda az yukarıda söylediklerim geçerlidir.

Öncelikle hoşgeldin.Fakat söylediğin kadar tecrübeliysen şu yukarıda yazdığını sen yazmadın biri senin hesabından girdi yazdı galiba.Ya da sen bahsettiğin hızlara;motora bindin çalıştırdın düz yolda çıktın bastın indin yaptım falan dedin herhalde.Çünkü yazdıklarından sonra burda çok fena uçmuşun o anlattığın tecrübeli adam imajı yalan oldu.

Cbr 125in teknik verilerine bak daha sonra Ybr nin teknik verilerine bak yan yana bi koy sence bu dediğin doğru olabilir mi?

Tüm dünyada kullanılan 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 rakamlarını okumayı biliyorsan çok rahat bu söylediğinin saçma olduğunu fark edeceksin.

Ha yok ben hala ısrarcıyım bu dediğimde diyosan gel ben sana numaramı veriyim ist. e gelirsen uğra istediğin ybr yide al gel denemesi bedava benden sana cbr 125 yanında bide motor tamirhanesi ok:cat::queen:(modların bilgisine sokak yarışına davet değil veri alışverişi için deneye davettir bu).:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst