- Katılım
- 22 Nis 2009
- Mesajlar
- 443
cbr 125 kiraladım arkadaşlar 50 tl süper yaa sürüş zevki![]()
günlükmü 50 tl????
cbr 125 kiraladım arkadaşlar 50 tl süper yaa sürüş zevki![]()
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45525
Arrow eksoz 591 tl miş yeni gördüm..
elbeteki günlük
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 PM ----------
15 binde idi bakımsızdı gitmiyordu hiç
arkadaşlar cbr ile maksimum kaç kilo taşıdınız 2 kişi olarak kitapçıkta 180 kg diyo fakat ben ve arkadaşım 200 kg geliyoruz motora zarar verebilirmi gerçi ilk denemede pek zorlanma olmadı ama sonradan arıza verebilirmi?
arkadaşlar cbr ile maksimum kaç kilo taşıdınız 2 kişi olarak kitapçıkta 180 kg diyo fakat ben ve arkadaşım 200 kg geliyoruz motora zarar verebilirmi gerçi ilk denemede pek zorlanma olmadı ama sonradan arıza verebilirmi?
rodajda 8000devıre gelıp vıtes atmakla yarım gaz gıtmek bır deıldır
onemlı olan yarım gaz verıp 8000e gelmek
birde full gaz cevırıp 8000e gelıp vıtes atmak var
2si cok farklı seyler
rodajda bunlara dıkkat edınız....

arkadaslar ötv nedeni ile ayın 15'inden sonra zam geliyormus bilgi olan var mı?
su an 5250 anahtar teslim alabiliyorum.bu arada elinde veya tanıgındaa temiz cbr 125 varsa talip olabilirim![]()