Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
elbeteki günlük:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 PM ----------

15 binde idi bakımsızdı gitmiyordu hiç
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
elbeteki günlük:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 PM ----------

15 binde idi bakımsızdı gitmiyordu hiç

ohoooooooooo ben sana 40 tl ye kıralıyayım araba kıraları bile 40tl civarı.
cıbırın kırası 50 tl yse 600rr veya 1000rr ların ne kadar olabileceğini tahmin edemiyorum
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
:):) ya arkadaşlar gerçekten değermi ya cbr 125 almak 3 sene today sürdüm zaten bıkkınlık geldi hızından şimdi cbr 125 beni uçursun istiyorum bunu görebilecekmiyim cbr de? birde h4 beyaz takan varmı cbr 125 e takılırmı
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar rodajda tam olarak nasl kullanmalıyım ben 5000 6000 devire gelince vites atıyorum ve yine max o devirlerde kullanıyorum oda 65 70 gibi bişe oluyıor rodaj için biraz ayrıntılı bilgi vereblirmısnız bide yaklaşık 40 km yolu hep aynı devirde geldim 5000 devir peki rodajda bunun bi yararı yada zararı olurmu galiba rodaja çok fazla önem gösteriyorum ama uzun vadeli kullanmak istiyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vitesini min 4000 max 8000 de değiştir...
Motoru zorlama ; mümkünse 1000 km kadar tek kişi kullan...
Ani durus ve kalkıslardan uzak dur; fazla gaz açma :D
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
çok teşekür ederim hocam max 8000 yani uzun yola giderken 8000 devire kadar çıkabilirmiyim
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ilaveten sabit devir kullanma degisik viteslerde degisik devir aralıklarında kullanmaya calıski hem sanzıman hemde silindirler daha iyi alıssın..cbr kitapcıgına bakarsan rodajda kullanacagın devırler yazıyordur ona uymanı tavsıye ederım...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
kitapçıkta hiç bişe yazmıyorki dikkatli akıllı uslu sür diyor sadece :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
benim motonun kitapçığında ilk 500 gaza 1/2 den fazla basma 1500 e kadar da 3/4 ten fazla basma diyor

yani işte 8000 deviri geçme demekle aynı şey oluyor

bakımlarını aksatma yağını bakımı geldiğinde filan değiştirirsen işte güzel olur

ama 2 kişi binmemeni tavsiye ederim ben de

bir de yaz ayları da olsa çalıştırınca en az bir 30 saniye rölantide çalışsın daha da güzel olur
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
33
arkadaşlar cbr ile maksimum kaç kilo taşıdınız 2 kişi olarak kitapçıkta 180 kg diyo fakat ben ve arkadaşım 200 kg geliyoruz motora zarar verebilirmi gerçi ilk denemede pek zorlanma olmadı ama sonradan arıza verebilirmi?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadaşlar cbr ile maksimum kaç kilo taşıdınız 2 kişi olarak kitapçıkta 180 kg diyo fakat ben ve arkadaşım 200 kg geliyoruz motora zarar verebilirmi gerçi ilk denemede pek zorlanma olmadı ama sonradan arıza verebilirmi?

iki kişi bindigin zaman arka lastigin basıncının artması lazım derecesi kitapcıgında yada motorun ustunde yazar ona uyarsan bır sorun yasamassın sanırım..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar cbr ile maksimum kaç kilo taşıdınız 2 kişi olarak kitapçıkta 180 kg diyo fakat ben ve arkadaşım 200 kg geliyoruz motora zarar verebilirmi gerçi ilk denemede pek zorlanma olmadı ama sonradan arıza verebilirmi?

binersin lastiklere az daha fazla vurmak lazım evet.

ama inan frenlemede trafikte tek kişi gibi olmaz motorda zorlanır sen de .

belki 1-2 sene sonra debriyaj ve fren balatan çabuk eskir yada amortisörlerin iner ama binilir yani bir şey olmaz

ama sürerken zor olur
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
rodajda 8000devıre gelıp vıtes atmakla yarım gaz gıtmek bır deıldır

onemlı olan yarım gaz verıp 8000e gelmek
birde full gaz cevırıp 8000e gelıp vıtes atmak var
2si cok farklı seyler
rodajda bunlara dıkkat edınız....
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
rodajda 8000devıre gelıp vıtes atmakla yarım gaz gıtmek bır deıldır

onemlı olan yarım gaz verıp 8000e gelmek
birde full gaz cevırıp 8000e gelıp vıtes atmak var
2si cok farklı seyler
rodajda bunlara dıkkat edınız....

doğru söylüyorsun aslında.

yüklenmemek lazım yarım gaz en ideali
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar bunların hepsi dogru fakat onemli olan motor sıcaklıgıdır rodajda motoru zorlamamanın maksadı zaten motorun fazla ısınmasını engellemektır eger motorun ısısını sabit tutabilip tam yerinde kullandıgınız surece motoru zorlamak yada zorlamamak size kalmış

bu konuda boy(mehmet)in yazıları vardı

yanı anlatmak istedigim su



bu gosterge yenı kasanın ama farketmez

dediğim gibi motorun hararet saatinin o sarı cizgiyi gecirmeyın yanı ona bile yaklasmayın bu sekilde motoru devirli kullanabilirsınız

rodajıda ozellikle sabah ve ikindin saatlerinde yapmaya calısın maksat havasını serin olması motoru yavas yavas hızlandırın 100e kadar cıkarıp vites dusurerek yavaşlatın devamlı olarak vites değiştirin

mesela motoru surerken baktınız hararet yukseldi hemen motoru hafif hızlandırıp komprasore bindirin bu sekilde harareti dusurebilirsiniz yada hafif yokuste 3 vitese alın motor kendisi insin gitsin gaz vermeyın

sehir içinde mumkun mertebe kullanmamaya calısın cunku kırmızı ısık dur kalk motorun hararetını yukseltir ve fazla rolantıde bırakmayın motoru

yanı arkadaslar kısacası rodajdakı en onemli sey motor sıcaklıgıdır
hararete dikket ederek motoru istediğiniz şekilde kullanın reodajı iyi yapmaya calısırken motorun iyi acılmamasını ve ileriiki donemde hızdan azalma yasayabilirsiniz

umarım yardımcı olabilmişimdir:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
arkadaslar ötv nedeni ile ayın 15'inden sonra zam geliyormus bilgi olan var mı?
su an 5250 anahtar teslim alabiliyorum.bu arada elinde veya tanıgındaa temiz cbr 125 varsa talip olabilirim :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadslar ben motoruma lastik modifiyesi yapmak istiyorum.
arka ya 130 luk, öne de arkadan cıkan eski lastıgı takmayı dusunuyorum bir sakıncası olurmu sizce?????:silent:
birde hangi 130 luk lastiği tercih etmeliyim marka ve ucret fark etmez.
hamur sertliği orjınalden daha yumuşak hamur olursa tam süper olur.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 AM ----------

arkadaslar ötv nedeni ile ayın 15'inden sonra zam geliyormus bilgi olan var mı?
su an 5250 anahtar teslim alabiliyorum.bu arada elinde veya tanıgındaa temiz cbr 125 varsa talip olabilirim :)

yanlış hatırlamıyorsam ötv indiriminden önce 5700 tl ydi
tekrar o civarda olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst