Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Motoru metalic kırmızıya boyadım :wiinkk: ve biraz sticker uygulaması yaptım bakın bakalım nasıl olmuş




 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hoş gozukuo boyayı nasıl yaptın ? eskı boyayı zımpara ustune boyamı ?
tum grenajlarımı boyadın ne marka boya kullandın ve kac tup boya gıttı =)
amma sordum he :D
biraz daha sorım boyanın ustune parlaması ıcn bısı suruluyormu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
hehe bencede :D

Dostum senin aklından nasıl geciosa ole yap bence :),

Bu arada Cıbıra en iyi egzos endurance mi gider yoksa daha iileri var mı
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
metalik sprey boyalar var duck bunlar güzel .Pek fazla uğraştırmıyor fakat ben boyayı oto boyası satan yerde hazırlattım ve bunun için komprosör şart :wiinkk: .Fakat sen boya alıp attıra bilirsin .sprey boyanın Metalic mavi ,gümüş , kırmızı ve birda altın sarısı vardı . sadece arka grenaja sprey metalik gümüş attım üzerine vernik geçtim .
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
senin yaptığın iş ustalık ister sana kaçparaya mal oldu bunlar birde tek başınamı yaptın hepsini...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
:cat:
benim çok önemli bi sorum var sonunda bende cbr mi alabileceğim.şu anda 2 tane motorla anlaşmış durumdayım ve motorların durumu şu

1.2008 model 11000 de siyah cbr 125r:motor 5 kere falan yan yatmış ama hız yaparken fln değil yani motoru motorcuya fln gösterdik hiç bi sorunu yok sadece çizikler falan üstünde bi kaç ufak bi de sinyal lambaları yamulmuş. bi de arka tekerini değiştirmem lazım çok eskimiş. ama motorun fiyatı ise 3300 e verecek. teker değiştirme 120lira sinyal lambaları 30 lira. bu motoru alırsam bana 3300+150=3450 liraya gelecek ama arkaya da sıfır 120 lik teker takmış olacağım. tek sorun çiziler olacak ama onlar da sorun yaratacak gibi değil zaten

2.2006 model 4000de kırmızı cbr125 r: motor 2006 model ama 2009 mart trafiğe çıkışlı motoru daha motorcuya götürmedim ama sahibi motorda hiç bir oynama olmadığını direk sıfırı gibi orjinal olduğunu ve askere gideceğini söylediği için satıyor fiyatta pazarlık sonucu 3200e anlaştık.

şimdi bi de şöyle bi durum var bnm hayalimdeki motor 2008 model siyah cbr 125 ama işte şu anda kafama onu koyduğum için acaba mantıksız bir iş mi yapıyorum diyorum kendi kendime. sizce bu durumda yapmam gereken ne? eğer yarına kadar yardımcı olursanız ve açıklayıcı olursanız çok sevinirim.

Grenajların pahalıya mal olacağı çok doğru, ancak satış esnasında da birisi 2008 diğeri 2006 model olarak gözükecek bunu da göz önünde bulundurmak lazım :) Ayrıca da siyah cbr çok az bulunuyor bende siyah istiyordum ama kısmet olmadı o yüzden içinden hangisi geçiyorsa onu al, aşkla bakabileceğin bi motor al :cat:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
yinede ucuz tutmus sayılmaz =) hyo gt 250 alınca onu boyatcamda 400 tl gözden cıkarmam lazım ozaman
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
:cat:

Grenajların pahalıya mal olacağı çok doğru, ancak satış esnasında da birisi 2008 diğeri 2006 model olarak gözükecek bunu da göz önünde bulundurmak lazım :) Ayrıca da siyah cbr çok az bulunuyor bende siyah istiyordum ama kısmet olmadı o yüzden içinden hangisi geçiyorsa onu al, aşkla bakabileceğin bi motor al :cat:

yani siyahı al diyosun: )
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
110
Bende birşey demedim canım, yapabiliritemi söyledim :) Yaparken depoya yapıştım, özellikle uzun yolda kısa süreli bu tarzda kullanmak zevk veriyor. :bounce:

Ayrıca arkadaşlar motoru satışa çıkardım. Motorumdan memnunum ve tok satıcıyım. Daha geçen hafta 250TL'lik bakım+lastik değişimi yaptım. Amacım eğer bir miktar para bulabilirsem Yamaha MT03 almak. Haberiniz olsun.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar bugün itibariyle bende bir honda cbr 125r almış bulunmaktayım sıfır aldım adanadan siyah istedim ama ne ellerinde ne stoklarda yokmuş gelmesi ağustosu bulur gibisinden şeyler söylediler bende kırmızı aldım haftaya gelcek inş motorum artık aranıza bende katıldım xD
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar bugün itibariyle bende bir honda cbr 125r almış bulunmaktayım sıfır aldım adanadan siyah istedim ama ne ellerinde ne stoklarda yokmuş gelmesi ağustosu bulur gibisinden şeyler söylediler bende kırmızı aldım haftaya gelcek inş motorum artık aranıza bende katıldım xD

höşgeldin dostum hatırlı olsun kazasız belasız kullan:rendeer:

bende alalı bir ay olacak. siyah istedim üç günde getirdiler. hemde eve teslim kuşadasından didime kendileri getirdi:cherry:. senin satıcı elindeki malı satmak için öyle demiş:farao:. sen kaca aldın CıBıRını?
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba, bende aranıza yeni katıldım, fakat aldıgım kişi aynalar ve sol debriyaj kolunu orjinali pahalı oldugu için başka bisey takmıs ve görüntüsünü , kullanışlıgını hiç begenmedim, normal orjinal debriyaj kolu ile 2adet ayna almam gerekiyo(orjinal olması gerekmez güzel dursun yeter), bi yardımcı olurmusunuz nerden nasıl yaparız, Sıfırı pahalımıdır, cıkmasını bulurmuyuz, cevaplar için simdiden teşekkürler..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
höşgeldin dostum hatırlı olsun kazasız belasız kullan:rendeer:

bende alalı bir ay olacak. siyah istedim üç günde getirdiler. hemde eve teslim kuşadasından didime kendileri getirdi:cherry:. senin satıcı elindeki malı satmak için öyle demiş:farao:. sen kaca aldın CıBıRını?

hocam stoklarda bitti dedi siyah bitmiş fazla olmamış biteli dedi ve motorda elinde yoktu zaten yine sipariş etti haftaya gelcek dedi fabrikadan yanmda aradı ama :silent: 5250 dedi motora hiç bişe yapmadı :s sen kaça aldıydın hocam
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
hocam stoklarda bitti dedi siyah bitmiş fazla olmamış biteli dedi ve motorda elinde yoktu zaten yine sipariş etti haftaya gelcek dedi fabrikadan yanmda aradı ama :silent: 5250 dedi motora hiç bişe yapmadı :s sen kaça aldıydın hocam

ben 5000 tl ye aldım.

verdiği faturada yazan rakamdan 5krş fazla verme o rakam kazancı içinde olan rakam o. ben ilk basda farkına varmadım fatura ödeme yaptıksan sonra ulaştı elime. ve butun vergileri dahil 4700 tl yazıyodu :pr:
sonra servisle papaz olduk o ayrı konu:cherry:




stoklar bittiyse yeni kaslar gelirmi beyler:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 PM ----------

Arkadaşlar merhaba, bende aranıza yeni katıldım, fakat aldıgım kişi aynalar ve sol debriyaj kolunu orjinali pahalı oldugu için başka bisey takmıs ve görüntüsünü , kullanışlıgını hiç begenmedim, normal orjinal debriyaj kolu ile 2adet ayna almam gerekiyo(orjinal olması gerekmez güzel dursun yeter), bi yardımcı olurmusunuz nerden nasıl yaparız, Sıfırı pahalımıdır, cıkmasını bulurmuyuz, cevaplar için simdiden teşekkürler..

orjinalden saşma derim:bounce:
yedek parça fiyatlarıyla ilgili forumumuzda topic ler mevcut

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 PM ----------

Arkadaşlar merhaba, bende aranıza yeni katıldım, fakat aldıgım kişi aynalar ve sol debriyaj kolunu orjinali pahalı oldugu için başka bisey takmıs ve görüntüsünü , kullanışlıgını hiç begenmedim, normal orjinal debriyaj kolu ile 2adet ayna almam gerekiyo(orjinal olması gerekmez güzel dursun yeter), bi yardımcı olurmusunuz nerden nasıl yaparız, Sıfırı pahalımıdır, cıkmasını bulurmuyuz, cevaplar için simdiden teşekkürler..

orjinalden saşma derim:bounce:

yedek parça fiyatlarıyla ilgili forumumuzda topic ler mevcut
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hımm peki hocam sen ödemeyi nasıl yaptın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 PM ----------

ben önden bi kapora verdim ama faturayı motoru teslim alırken verirler herhalde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst