Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Geçen yuvacıktan gelirken zafer arkadaşın cbr 125 benim cbf 250 yi tokatladı.Benim hız 140 km idi hesabını siz yapın...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Düzgün Rodajlı ve parçaları orjinal bir CBR ; Düz yolda 145 km hızı görebiliyor...
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
187
slm

arkadaşlar dua edınde bend e cıbırcı olayım pazarlık yaptım ve salı bende olur ınsallah almaya gıdecegım . o zman guzel degişiklikler kendımız yaparız bende cok sevıyorum orjınalı ıle oynamayı onlar dusunemıolar :) kardes kardesın ayıbını ortermış bızde hondanın ayıbını orterız dımı :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Herkese iyi akşamlar.Cbr 600 kullanan biri ile konuşmuştum.Cbr 125 düşünüyorum en fazla kaç görürüm kadranda diye.O'da bana 150-160 tan fazlasını göremeyeceğimi söylemişti.Bilgilerinize...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
ark.bendecbr almayı düşünüyorum fakat uzun yol perfrm. nasılben ist. okuyorum ank. arasıra gidiyorum motorla nasıl sorun yaşarmıyım??? yol tutuşu flan fazla hıza gerek yok geze geze giderm :D :D bazı ark araştır forumda diyecek ama yeniyim biraz aradım bulamadım :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 PM ----------

bide boyum uzun 1.80 den fazla kilo 80 civarı heralde cbr125 olmaz..... :pr: başka hangi honda modeli olur????
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
ark.bendecbr almayı düşünüyorum fakat uzun yol perfrm. nasılben ist. okuyorum ank. arasıra gidiyorum motorla nasıl sorun yaşarmıyım??? yol tutuşu flan fazla hıza gerek yok geze geze giderm :D :D bazı ark araştır forumda diyecek ama yeniyim biraz aradım bulamadım :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 PM ----------

bide boyum uzun 1.80 den fazla kilo 80 civarı heralde cbr125 olmaz..... :pr: başka hangi honda modeli olur????

İlk zamanlarda bileklerin biraz ağrır ama sonralarda alışırsın..
Uzun yolda da seni üzmez ismini hatırlayamadığım bir cıbırcı İstanbul-Van yolculuğu yaptı cbr 125 ile..

CBR 125'ten sonra Cbf150'yi öneririm oda kaliteli motor..Bu arada bende 1.85 boyda ve 68 kiloyum normalde çok iyi durmuyorum üstünde ama poz verirken kendimi kasarsam çokta sırıtmıyo..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
6
arkadaşlar bende cbr 125 alıcam ama ilk önce borçlarım var 2 ay içinde bitircem sonra krediyle cbr almak istiyorum şu an hangi bankadan en uyguna kredi alabilirim yardımcı olurmusanız sevinirim
:silent:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
konular sürekli tekrar yapılıo :) ama aynısınıda ben yapmıştım ilk motor alcağam zaman ne telaş yapmıştım öyle ... neyseki motorum var artık...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Bende bu sayfaya daha önce bir kaç defa yazmıştım ha aldım, ha alıcam diye... Sonunda aldım :queen: Çok memnun ve mutluyum, bu başlıkta da zaman geçircem artık kısmetse o yüzden selamlar herkese :)
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
benim çok önemli bi sorum var sonunda bende cbr mi alabileceğim.şu anda 2 tane motorla anlaşmış durumdayım ve motorların durumu şu

1.2008 model 11000 de siyah cbr 125r:motor 5 kere falan yan yatmış ama hız yaparken fln değil yani motoru motorcuya fln gösterdik hiç bi sorunu yok sadece çizikler falan üstünde bi kaç ufak bi de sinyal lambaları yamulmuş. bi de arka tekerini değiştirmem lazım çok eskimiş. ama motorun fiyatı ise 3300 e verecek. teker değiştirme 120lira sinyal lambaları 30 lira. bu motoru alırsam bana 3300+150=3450 liraya gelecek ama arkaya da sıfır 120 lik teker takmış olacağım. tek sorun çiziler olacak ama onlar da sorun yaratacak gibi değil zaten

2.2006 model 4000de kırmızı cbr125 r: motor 2006 model ama 2009 mart trafiğe çıkışlı motoru daha motorcuya götürmedim ama sahibi motorda hiç bir oynama olmadığını direk sıfırı gibi orjinal olduğunu ve askere gideceğini söylediği için satıyor fiyatta pazarlık sonucu 3200e anlaştık.

şimdi bi de şöyle bi durum var bnm hayalimdeki motor 2008 model siyah cbr 125 ama işte şu anda kafama onu koyduğum için acaba mantıksız bir iş mi yapıyorum diyorum kendi kendime. sizce bu durumda yapmam gereken ne? eğer yarına kadar yardımcı olursanız ve açıklayıcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
2. seçenek kesinlikle.. 2006 veya 2008 arasında tek fark grenaj çıkartmaları...benden söylemesi...çizik grenaj pahalıya patlar
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2006 2008 kırmzıı arasında bayagı fark var ama yınede cızıkk grenajlı alınmaz bayagı pahalıya patlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst