80 km h1zla yolun ortas1na birden köpek f1rlad1 bende tam ortas1na carpt1m köpein.köpei kenara f1rlatt1 vurunca tak d1ye ses geld1.Kopek buyuktü baya
aynı soun bendede vardı servıse goturdum debrıyas teli gevsek oldugu ıcın yapıyormuş telı bıraz sıktıgında duzeldı , kendın bıle yaparsınDün kırmızı cbr aldım birinci vitesten 2 ye gecişlerde tak dıye ses gelıyor
Çok güzel. motosikletim 250 r benım. efe hondaya bakıma gittimde bunları kutusunda görmüştüm. lan bendekı şansa bak 250 r qelmiş demıstım3 gün önce aldım kırmızı renk yenı gelmiş. Görenler 250 r mı dıye soruyor
[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjssu.jpg[/url]
---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:33 ----------
[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjssu.jpg[/url]
[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjt1h.jpg[/url]
[url]http://l1307.hizliresim.com/1c/n/qjt35.jpg[/url]
Çok güzel. motosikletim 250 r benım. efe hondaya bakıma gittimde bunları kutusunda görmüştüm. lan bendekı şansa bak 250 r qelmiş demıstımsonradan bı baktım 125 r
ama çok süper sonunda kırmızısını getirdiler.
selamunaleykum arkadasların bı sorm olacaktı bu makınenın son hızı nedır? Cvp verırsenız sevınırım
Arkadaşlar bndede aynı sorun vardı ıkıncı vıtese cok zor gecıyor takılı kalıyor coğu zaman dun yetkılı servısde debrıyaj telını sıktı duzelmıştı bugun yıne aynı sorun yasadım ışıklarda kalktım ıkıncı vıtese gecmedı bayagı bır guclu cekınce vıtesı gectı takılı kalıyor gıbıme gelıyor sızce normalmı bu durum motor 2000 de dahasıfır motor normaldir, dururken boşa atmaz, 1den boşa veya 2den boşa geçmez geçerse zor geçer, belki zincirlerden ses gelir bu tarz problemler abartı olmadığı sürece normaldir ve problem olarak görülmemelidir ilk bakımdan sonra yoluna girer, motorun hayırlı olsun...
Kardeş Cama Film ÇEKTİRİRKEN Camı Söktürdünmü Yada Km Saati Felanda SÖKÜYOLAR DİOLAR DETAYLI BİLGİ VERİRMİSİN
Zincirden sesler geliyor daha 300 km de motor
Merhaba arkadaşlar. Bendeniz CBR 125 ailesine yeni katılan bir bağyanımmUzun süredir forumun sessiz takipcilerinden biriydim. Sadece scooter kullanmışlığım vardı o da çok az ama bi racing hayranlığı duyuyordum. Burdaki öneriler sayesinde ve araştırmalarım sonucunda kendime en uygun motosikletin cbr 125 olduğunu gördüm. Maaşımı aldığım gibi de honda bayiine koştum. Dün bayiye gittiğimde bayinin önünde daha kutusu bile açılmamış kırmızı cbr ı görünce tamam bu benim olmalı dedim ve aldım
Yarın faturasını kestirip evime getiriyorum inşallah. Yalnız hiç manuel vites deneyimim olmadı. İlk kullanım için tavsiyeleriniz varsa özellikle benim gibi hiç deneyimi olmadan bu işe başlamış birilerinin varsa zevkle dinlerim
![]()
bendede aynı ses var artık takmayı bıraktım kafaya 700km oldu benımde 200kmden sonra basladı o ses zincirden geliyor bilme sesi gibi.1000km servise söylicem sizi bilgilendiririm burdan o-ringli zincir olduğu içinde normale göre biraz fazla yapabilir.Zincirden sesler geliyor daha 300 km de motor
Öncelikle sol elde debriyaj, sağ elde ön fren, sol ayakta vites, sağ ayakta arkafren bulunur.. ve genelde motosikletlerde şanzıman 1. vites aşağı, 2,3,4,5 yukarıdır.. 1 in hemen üstü boştur.. hareket için motor çalışırken debriyaja basılıp vites kolu bir kere aşağıya itilir(1.vites) ve arabadaki gibi debriyaj yavaşca bırakılırken kavrama noktasına geldiğinde biraz gazla hareket ettirilir.. ve ardından vites kolu sırasıyla ve debriyaj yardımıyla yukarı çekilir..
Motoru çalıştırmadan önce vites boşta olmalıdır. Ayaklık açık olmamalıdır yoksa stop eder vitese alınca. Cıbırda varmı bilmiyorum.Geri kalan araba mantığıdır. Debriyaja bas-1e tak- yavaşça debriyajı bırak zaten kavrama noktasını anlarsın- gaz ver hafiften(aynı zamanda devriyajı yavaşça bırak- motor hareket etmeye başlar... bu kadar basit. Vites değişimide aynı debriyaj-vites.
Nacizane tavsiyem ise kastamonuda olanlar diye bir konu aç- birilerinden yardım iste... Eve o götürsün motoru. Çok tehlikeli olabilir senin için. Scooter-vitesli ap ayrı bir şeydir... Gaza gelme götürürüm diye...