Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
80 km h1zla yolun ortas1na birden köpek f1rlad1 bende tam ortas1na carpt1m köpein.köpei kenara f1rlatt1 vurunca tak d1ye ses geld1.Kopek buyuktü baya

Gecmis olsun. Bu gün bi para cekeyim dedim bende katakulliye gidiyordum bi gerizekali yüzünden. Ana yoldan giderken sol ara sokaktan cikiverdi herif. Neyse zaten görür görmez anlamistim tedbirliydim. O da yetmedi buna sol cekerken o arada sola bi kirdi. Ön arka panik fren arka kayd1 baya zor y1rtt1m. Bide ileride durduda kusura bakma diyor. Allah'a havale ettim.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Dün kırmızı cbr aldım birinci vitesten 2 ye gecişlerde tak dıye ses gelıyor
aynı soun bendede vardı servıse goturdum debrıyas teli gevsek oldugu ıcın yapıyormuş telı bıraz sıktıgında duzeldı , kendın bıle yaparsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

http://imageshack.us/a/img853/8642/krfr.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

mfk0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Buda benim yeni oğlum :)
mfk0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

krfr.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

zu0m.jpg
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
3 gün önce aldım kırmızı renk yenı gelmiş. Görenler 250 r mı dıye soruyor



---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:33 ----------





 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
3 gün önce aldım kırmızı renk yenı gelmiş. Görenler 250 r mı dıye soruyor

[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjssu.jpg[/url]

---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjssu.jpg[/url]

[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/n/qjt1h.jpg[/url]

[url]http://l1307.hizliresim.com/1c/n/qjt35.jpg[/url]
Çok güzel. motosikletim 250 r benım. efe hondaya bakıma gittimde bunları kutusunda görmüştüm. lan bendekı şansa bak 250 r qelmiş demıstım :) sonradan bı baktım 125 r :) ama çok süper sonunda kırmızısını getirdiler.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Çok güzel. motosikletim 250 r benım. efe hondaya bakıma gittimde bunları kutusunda görmüştüm. lan bendekı şansa bak 250 r qelmiş demıstım :) sonradan bı baktım 125 r :) ama çok süper sonunda kırmızısını getirdiler.

Ben aslında siyah alacaktım bayide siyah yoktu kırmızı görünce hoşuma gitti aldım. Ama siyah renk üretilmeyecekmiş. Şimdilik beyaz ve kırmızı renk seçenekleri var.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
84
selamunaleykum arkadasların bı sorm olacaktı bu makınenın son hızı nedır? Cvp verırsenız sevınırım
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
sıfır motor normaldir, dururken boşa atmaz, 1den boşa veya 2den boşa geçmez geçerse zor geçer, belki zincirlerden ses gelir bu tarz problemler abartı olmadığı sürece normaldir ve problem olarak görülmemelidir ilk bakımdan sonra yoluna girer, motorun hayırlı olsun...
Arkadaşlar bndede aynı sorun vardı ıkıncı vıtese cok zor gecıyor takılı kalıyor coğu zaman dun yetkılı servısde debrıyaj telını sıktı duzelmıştı bugun yıne aynı sorun yasadım ışıklarda kalktım ıkıncı vıtese gecmedı bayagı bır guclu cekınce vıtesı gectı takılı kalıyor gıbıme gelıyor sızce normalmı bu durum motor 2000 de daha
 
Katılım
24 Mar 2013
Mesajlar
7
arkadaslar merhaba bugun biraz gezip alisveris yaptim ehliyet olmadigi icin arabamla gittim ama
Bu bu motor isinin alisverisi bile zevkli odeme olmasa dahada zevkli olabilirdi :) gelelim aldiklarima scorpion exo 500 kask, Ross air yazlik fileli mont, Ross zippon yazlik eldiven, Tec90 kevlarli motosiklet pantolonu, motobot mt-012 deri ayakkabı agustos ayi icerisindede fiyat performans yazi yazari ilgileneler olabilir
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
26
Kardeş Cama Film ÇEKTİRİRKEN Camı Söktürdünmü Yada Km Saati Felanda SÖKÜYOLAR DİOLAR DETAYLI BİLGİ VERİRMİSİN
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş Cama Film ÇEKTİRİRKEN Camı Söktürdünmü Yada Km Saati Felanda SÖKÜYOLAR DİOLAR DETAYLI BİLGİ VERİRMİSİN

Elimde far filmi olmadığından cam film daha çekmedim (yaptıracağım yerde ellerinde sadece folyo varmış normal cam filmi de kavisli cama olmuyormuş) ankaradan sipariş ettim bayrama doğru yaptırıcam ama kafaya taktım :mrgreen: neyse seni bilgilendiriyimde öncelikle kilometre saati büyük ihtimal sökülüyor çünkü dışarıda görünür birşey yok eyer elinde yatkın değilse hiç bulaşma tırnaklardan birini kırabilirsin o dandik cam neredeyse 100 TL dan fazla (cam fiyatını yanlış bilgilendirmiyim ben öyle biliyorum)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:46 ----------

Zincirden sesler geliyor daha 300 km de motor

Valla ben o sesi hiç duymuyorum ancak önümdeki cbr dan gelen sesi duya biliyorum 500 km ye geldiğinde bi zinciri temizleyip yağla bakam (ses kesilmicek ama bi dene derim.)

Temizlerken gaz yağı (solvent içermez.)
yağlarken mümkünse racing yağından uzak dur (ince olduğundan sıçrama yapıyo bende pek el ayarı olmadığından çok sıkıyom arka jantımı leş gibi yaptı.)
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar. Bendeniz CBR 125 ailesine yeni katılan bir bağyanımm :D Uzun süredir forumun sessiz takipcilerinden biriydim. Sadece scooter kullanmışlığım vardı o da çok az ama bi racing hayranlığı duyuyordum. Burdaki öneriler sayesinde ve araştırmalarım sonucunda kendime en uygun motosikletin cbr 125 olduğunu gördüm. Maaşımı aldığım gibi de honda bayiine koştum. Dün bayiye gittiğimde bayinin önünde daha kutusu bile açılmamış kırmızı cbr ı görünce tamam bu benim olmalı dedim ve aldım :) Yarın faturasını kestirip evime getiriyorum inşallah. Yalnız hiç manuel vites deneyimim olmadı. İlk kullanım için tavsiyeleriniz varsa özellikle benim gibi hiç deneyimi olmadan bu işe başlamış birilerinin varsa zevkle dinlerim :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
hayırlı olsun güle güle kullanın tecrübeli bi arkadaşınız varsa boş bi arazide onun aracılıgı ile ögrenmeniz siz zaten scooter kullandıgınız için fazla sorun yaşamazsınız sadece vites ve durkalk bide yokuş dur kalk çalışması yapmanız önemli olan debriyaj kavrama ve bunu hissedebilmek vitesler 1 aşagıda sonrasında boş var sıralı 6 vites motor yeni oldugu için hızlanma yapamayacagından kolay hakimiyet kolay kullanım sunacaktır siz kavramayı öğrenmeye bakın yokuş çalışmasını iyice öğrenmenizi tavsiye ederim
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Merhaba arkadaşlar. Bendeniz CBR 125 ailesine yeni katılan bir bağyanımm :D Uzun süredir forumun sessiz takipcilerinden biriydim. Sadece scooter kullanmışlığım vardı o da çok az ama bi racing hayranlığı duyuyordum. Burdaki öneriler sayesinde ve araştırmalarım sonucunda kendime en uygun motosikletin cbr 125 olduğunu gördüm. Maaşımı aldığım gibi de honda bayiine koştum. Dün bayiye gittiğimde bayinin önünde daha kutusu bile açılmamış kırmızı cbr ı görünce tamam bu benim olmalı dedim ve aldım :) Yarın faturasını kestirip evime getiriyorum inşallah. Yalnız hiç manuel vites deneyimim olmadı. İlk kullanım için tavsiyeleriniz varsa özellikle benim gibi hiç deneyimi olmadan bu işe başlamış birilerinin varsa zevkle dinlerim :)

Öncelikle sol elde debriyaj, sağ elde ön fren, sol ayakta vites, sağ ayakta arkafren bulunur.. ve genelde motosikletlerde şanzıman 1. vites aşağı, 2,3,4,5 yukarıdır.. 1 in hemen üstü boştur.. hareket için motor çalışırken debriyaja basılıp vites kolu bir kere aşağıya itilir(1.vites) ve arabadaki gibi debriyaj yavaşca bırakılırken kavrama noktasına geldiğinde biraz gazla hareket ettirilir.. ve ardından vites kolu sırasıyla ve debriyaj yardımıyla yukarı çekilir..

Motoru çalıştırmadan önce vites boşta olmalıdır. Ayaklık açık olmamalıdır yoksa stop eder vitese alınca. Cıbırda varmı bilmiyorum.Geri kalan araba mantığıdır. Debriyaja bas-1e tak- yavaşça debriyajı bırak zaten kavrama noktasını anlarsın- gaz ver hafiften(aynı zamanda devriyajı yavaşça bırak- motor hareket etmeye başlar... bu kadar basit. Vites değişimide aynı debriyaj-vites.

Nacizane tavsiyem ise kastamonuda olanlar diye bir konu aç- birilerinden yardım iste... Eve o götürsün motoru. Çok tehlikeli olabilir senin için. Scooter-vitesli ap ayrı bir şeydir... Gaza gelme götürürüm diye...
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Zincirden sesler geliyor daha 300 km de motor
bendede aynı ses var artık takmayı bıraktım kafaya 700km oldu benımde 200kmden sonra basladı o ses zincirden geliyor bilme sesi gibi.1000km servise söylicem sizi bilgilendiririm burdan o-ringli zincir olduğu içinde normale göre biraz fazla yapabilir.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
9
Öncelikle sol elde debriyaj, sağ elde ön fren, sol ayakta vites, sağ ayakta arkafren bulunur.. ve genelde motosikletlerde şanzıman 1. vites aşağı, 2,3,4,5 yukarıdır.. 1 in hemen üstü boştur.. hareket için motor çalışırken debriyaja basılıp vites kolu bir kere aşağıya itilir(1.vites) ve arabadaki gibi debriyaj yavaşca bırakılırken kavrama noktasına geldiğinde biraz gazla hareket ettirilir.. ve ardından vites kolu sırasıyla ve debriyaj yardımıyla yukarı çekilir..

Motoru çalıştırmadan önce vites boşta olmalıdır. Ayaklık açık olmamalıdır yoksa stop eder vitese alınca. Cıbırda varmı bilmiyorum.Geri kalan araba mantığıdır. Debriyaja bas-1e tak- yavaşça debriyajı bırak zaten kavrama noktasını anlarsın- gaz ver hafiften(aynı zamanda devriyajı yavaşça bırak- motor hareket etmeye başlar... bu kadar basit. Vites değişimide aynı debriyaj-vites.

Nacizane tavsiyem ise kastamonuda olanlar diye bir konu aç- birilerinden yardım iste... Eve o götürsün motoru. Çok tehlikeli olabilir senin için. Scooter-vitesli ap ayrı bir şeydir... Gaza gelme götürürüm diye...

teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Zaten daha ilk günden kaza yaparım diye korkuyorum. o yüzden kullanan birisine getirticem eve. önce bir süre sokak aralarında fln alıştırma yapıp sonra trafige çıkmayı düşünüyorum.motoruma ısınana alışana kadar en azından.
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
13
Arkadaşlar merhabalar, uzun zamandır pasif okuyucuydum 1 Temmuz tarihiyle 2012 CBR ile aranıza katılmanın haklı gururunu yaşıyorum :) çok şey öğrendim hepinizden motora binmeden motor kullanma falan :mrgreen: motor seçimimde farkında olmadan çok yardımcı oldunuz ve böyle bir forum dayanışması da ender görülür heralde Allah bozmasın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst