Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaslar artık aranınızdayım dun teslım aldım beyaz cıbır cık cı yakında resım eklıcem
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
100
bizim bu cbr 125 lerin emme ile egsoz subap boşluklarının kaç mm olacağını bilen varmı ? ben ayarını bozdum bitürlü tutturamadım
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
1
Herkese selam
Elimde 4 5 aylik hic kullanilmayan bir cbr 125 var. Nerdeyse 5 aydir sakatligimdan dolayi kullanamiyorum ve gunesin alninda yatiyor. Onumuzdeki haftalarda iyilescegimden motoru bakima sokacagim. Acaba motor eski performansina doner mi ? Baya bi yagmur ve gunes yedi. Ayrica hic calistirilmadi.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
dişliler denk gelmiyordu. her motorda öle . 1nci vitese geçmez ise 1-2 cm motoru ilerletin takın tak diye geçer vitese :)

debriyajı hafif salarak vitese geçirin çok da salmayın motor kendini irkip stop eder dişliler brbirine deyip geçicek kadar hafif salmanız yeterli

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

Herkese selam
Elimde 4 5 aylik hic kullanilmayan bir cbr 125 var. Nerdeyse 5 aydir sakatligimdan dolayi kullanamiyorum ve gunesin alninda yatiyor. Onumuzdeki haftalarda iyilescegimden motoru bakima sokacagim. Acaba motor eski performansina doner mi ? Baya bi yagmur ve gunes yedi. Ayrica hic calistirilmadi.

en fazla akü bitmiştir ama motora birşey olmaz ama dış aksamlar güneşten zarar görmüştür mutlaka

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

İZMİRLİ ARKADAŞLAR BUGÜN AKŞAM İFTARDAN SONRA 4 KİŞİ BULUŞUP TURLAYACAĞIZ GELMEK İSTEYENLER ÖZELDEN BENİMLE İLETİŞİME GEÇSİNLER
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Sanırım 7 bin bakımı yok 8 bin bakımı var

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:21 ----------

Motoru sökmuyorlar 1bin bakımında benim motorun yağı degişti okadar 4bin bakımında'da yağ değişti buji temizlendi bazı yerlerini yağladı bide birkaç ayar flan yaptı okadar
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Arkadaşlar izmirde dün bi gezi düzenledik iftar sonrasında.10 da buluşup 2 ye kadar takldk güldük eğlendik pistte kalkış frenleme ve viraj çalıştık ve izmirin bi eksikliğinin farkına vararak grup kurma kararı aldık dün 5 kişiydik ama niye bidahakine 10-15 diye çoğalmayalım.İzmirdeki etkinliklere katılmak isteyen herkesi gruba bekliyoruz.
https://www.facebook.com/groups/158137031042964/
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
selam arkdslar araniza yeni katliyorum cbr ailesne bende 1 ay önce kırmızı renk cbr aldm yeni 500 klometre yol yaptm toplamda 1000 bakmndan önce 500 klometrede yagini degiştirecekmiyim.?
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
Arkadaşlar hepinize selamlar.

Uzun yıllardır motorsiklet alma gibi bir hayalim var. Önümüzdeki eylül ayında, 2 ay sonra, İstanbula İngilizce öğretmeni olarak atanacağım inşallah. Atandıktan sonra bu hayalimi gerçekleştiririm umarım. Şuanda ehliyetim yok, atanır atanmaz hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Vitesli motor tecrübem hiç yok, hayatımda daha kontak çevirmiş değilim. :)

Kafamda iki tane model var:
-Honda CBR 125R
-Yamaha YBR 125

Şimdi size o mu bu mu diye sorup, yıllardır tartışılan bir konuyu hortlatmak istemiyorum. :) Sorsam da cevabı belli zaten: "forumda arama yapsaydın kardeş, burada bir sürü konu açıldı" :)

Ben en iyisi size motoru ne amaçla, ne sıklıkla, nasıl kullanacağımı açıklıyayım siz bana bu iki motordan hangisi bana daha uygun onu önerin ya da başka bir marka model de önerebilirsiniz:

1.Ben motorsikleti çoğunlukla ulaşım amacıyla kullanacağım, okul-ev arası gelir giderim. Hafta sonları da gezmeye çıkarım tabiki motorumla.
2.Hız yapmak benim için bir tutku değil. Sadece otobanda fırsat bulursam 100ü belki geçerim, yol müsait olursa.
3.Ben motorumu zaman zaman şehirler arası ulaşım için de kullanacağım. Yaz tatillerinde İstanbul-Burdur arası gidip gelebilirim motorumla.
4.Boyum 190, kilom 120. Haliyle bu cüsseyle gösterişli motor severim :)
5.Kesin konuşmak istemiyorum ancak alacağım motoru uzun yıllar kullanmak zorunda kalabilirim. Malum öğretmen maaşıyla istanbulda geçinmek zaten zor, öyle kolay kolay motor değiştiremem. Motoru büyük ihtimal yıllarca kullanıcam.
6. Bu iş için maksimum 5000-6000 lira harcayabilirim.
7. Benzin olmuş 5 lira, çok yakan bir motorsiklet istemiyorum. Zaten kim ister ki :)

Diyeceklerim şimdilik bu kadar, kafama takılan soruları ilave ederim.

Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.

Hepinize saygılar, sevgiler.

[YBR 125 kullanıcıları kısmına da aynı mesajı yapıştıracağım ki YBRcilerden de görüş alıp, tarafsız olalım. Moderatörler lütfen bi kereliğine maruz görün, mesajımı silmeyin aynı mesajı farklı yerlere yapıştırmak diye. :) ]
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hepinize selamlar.

Uzun yıllardır motorsiklet alma gibi bir hayalim var. Önümüzdeki eylül ayında, 2 ay sonra, İstanbula İngilizce öğretmeni olarak atanacağım inşallah. Atandıktan sonra bu hayalimi gerçekleştiririm umarım. Şuanda ehliyetim yok, atanır atanmaz hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Vitesli motor tecrübem hiç yok, hayatımda daha kontak çevirmiş değilim. :)

Kafamda iki tane model var:
-Honda CBR 125R
-Yamaha YBR 125

Şimdi size o mu bu mu diye sorup, yıllardır tartışılan bir konuyu hortlatmak istemiyorum. :) Sorsam da cevabı belli zaten: "forumda arama yapsaydın kardeş, burada bir sürü konu açıldı" :)

Ben en iyisi size motoru ne amaçla, ne sıklıkla, nasıl kullanacağımı açıklıyayım siz bana bu iki motordan hangisi bana daha uygun onu önerin ya da başka bir marka model de önerebilirsiniz:

1.Ben motorsikleti çoğunlukla ulaşım amacıyla kullanacağım, okul-ev arası gelir giderim. Hafta sonları da gezmeye çıkarım tabiki motorumla.
2.Hız yapmak benim için bir tutku değil. Sadece otobanda fırsat bulursam 100ü belki geçerim, yol müsait olursa.
3.Ben motorumu zaman zaman şehirler arası ulaşım için de kullanacağım. Yaz tatillerinde İstanbul-Burdur arası gidip gelebilirim motorumla.
4.Boyum 190, kilom 120. Haliyle bu cüsseyle gösterişli motor severim :)
5.Kesin konuşmak istemiyorum ancak alacağım motoru uzun yıllar kullanmak zorunda kalabilirim. Malum öğretmen maaşıyla istanbulda geçinmek zaten zor, öyle kolay kolay motor değiştiremem. Motoru büyük ihtimal yıllarca kullanıcam.
6. Bu iş için maksimum 5000-6000 lira harcayabilirim.
7. Benzin olmuş 5 lira, çok yakan bir motorsiklet istemiyorum. Zaten kim ister ki :)

Diyeceklerim şimdilik bu kadar, kafama takılan soruları ilave ederim.

Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.

Hepinize saygılar, sevgiler.

[YBR 125 kullanıcıları kısmına da aynı mesajı yapıştıracağım ki YBRcilerden de görüş alıp, tarafsız olalım. Moderatörler lütfen bi kereliğine maruz görün, mesajımı silmeyin aynı mesajı farklı yerlere yapıştırmak diye. :) ]

Açık konuşmam gerekirse öncelikle ciddi bir araştırma yapmalı ardından bu soruların cevaplarını kendinize vermelisiniz herşeyi geçtim 2 si çok farklı motorlar bu formda böyle bir sorunun cevabını alamazsınız alsanızda aklınızda herzaman sorular kalıcaktır ybr kullananlara sorarsanız ybr cbr kullananlara sorsanız cbr diye cevabınızı alıcaksınız size şu konuda yardımcı olayım ybr yerine cbf veya cb ye bakarsanız sizin için daha iyi olur.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Arkadaşlar hepinize selamlar.

Uzun yıllardır motorsiklet alma gibi bir hayalim var. Önümüzdeki eylül ayında, 2 ay sonra, İstanbula İngilizce öğretmeni olarak atanacağım inşallah. Atandıktan sonra bu hayalimi gerçekleştiririm umarım. Şuanda ehliyetim yok, atanır atanmaz hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Vitesli motor tecrübem hiç yok, hayatımda daha kontak çevirmiş değilim. :)

Kafamda iki tane model var:
-Honda CBR 125R
-Yamaha YBR 125

Şimdi size o mu bu mu diye sorup, yıllardır tartışılan bir konuyu hortlatmak istemiyorum. :) Sorsam da cevabı belli zaten: "forumda arama yapsaydın kardeş, burada bir sürü konu açıldı" :)

Ben en iyisi size motoru ne amaçla, ne sıklıkla, nasıl kullanacağımı açıklıyayım siz bana bu iki motordan hangisi bana daha uygun onu önerin ya da başka bir marka model de önerebilirsiniz:

1.Ben motorsikleti çoğunlukla ulaşım amacıyla kullanacağım, okul-ev arası gelir giderim. Hafta sonları da gezmeye çıkarım tabiki motorumla.
2.Hız yapmak benim için bir tutku değil. Sadece otobanda fırsat bulursam 100ü belki geçerim, yol müsait olursa.
3.Ben motorumu zaman zaman şehirler arası ulaşım için de kullanacağım. Yaz tatillerinde İstanbul-Burdur arası gidip gelebilirim motorumla.
4.Boyum 190, kilom 120. Haliyle bu cüsseyle gösterişli motor severim :)
5.Kesin konuşmak istemiyorum ancak alacağım motoru uzun yıllar kullanmak zorunda kalabilirim. Malum öğretmen maaşıyla istanbulda geçinmek zaten zor, öyle kolay kolay motor değiştiremem. Motoru büyük ihtimal yıllarca kullanıcam.
6. Bu iş için maksimum 5000-6000 lira harcayabilirim.
7. Benzin olmuş 5 lira, çok yakan bir motorsiklet istemiyorum. Zaten kim ister ki :)

Diyeceklerim şimdilik bu kadar, kafama takılan soruları ilave ederim.

Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.

Hepinize saygılar, sevgiler.

[YBR 125 kullanıcıları kısmına da aynı mesajı yapıştıracağım ki YBRcilerden de görüş alıp, tarafsız olalım. Moderatörler lütfen bi kereliğine maruz görün, mesajımı silmeyin aynı mesajı farklı yerlere yapıştırmak diye. :) ]

cbr iyi motordur fakat gıranajı olması sizin için masraflı olur siz 100 ü geçmiyecekmişsiniz bu durumda ybr daha uygun az yakar sorun çıkarmaz
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
sizlere bir sorum olucak cbr125 war kirmizi 2013 yeni aldm 500 klometre yol yapdm devirleride 6 bin 7 bin devir arasi attiriyorum we anı kalks yapmiyorum zararli diye we motorumu hc zorlamiyorum 8 bin 9 bin devirlere getirmiyorum rodaj suresinde oldugu icin 1000 bin bakimina kdr böyle devam etmelimiyim bilmiyorm kafami kariştirdilar mondielde calişan biri war cevremizde senn motorun hc gitmiyor diyo ben dedm daha acilmadi motor basmiyorum zorlamiyorum 1 bn bakimina kadar ondan sonra baasicam dedm sonrada dediki ne bicersen onu dikersn dedi ondan sonrada motorun hz yapmaz gitmez dedi sen smdiden bas motorunu zorla dedi ne yapmam gerekiyor smdi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

mrb bendede kırmızı renk war 1 ay once aldm 500 klometre yapdm benmkisindede zincirden ses geliyor we 2 ye attigimda vitesi taak diye ses geliyor
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizlere bir sorum olucak cbr125 war kirmizi 2013 yeni aldm 500 klometre yol yapdm devirleride 6 bin 7 bin devir arasi attiriyorum we anı kalks yapmiyorum zararli diye we motorumu hc zorlamiyorum 8 bin 9 bin devirlere getirmiyorum rodaj suresinde oldugu icin 1000 bin bakimina kdr böyle devam etmelimiyim bilmiyorm kafami kariştirdilar mondielde calişan biri war cevremizde senn motorun hc gitmiyor diyo ben dedm daha acilmadi motor basmiyorum zorlamiyorum 1 bn bakimina kadar ondan sonra baasicam dedm sonrada dediki ne bicersen onu dikersn dedi ondan sonrada motorun hz yapmaz gitmez dedi sen smdiden bas motorunu zorla dedi ne yapmam gerekiyor smdi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

mrb bendede kırmızı renk war 1 ay once aldm 500 klometre yapdm benmkisindede zincirden ses geliyor we 2 ye attigimda vitesi taak diye ses geliyor

Hayır kardeşim yapman gereken en iyisini yapıyorsun saten 500 km sonrasında 7.000 devirin bir zararı olmaz motorunda sağır kalmaz hele o kilometrede anlayamassın saten 1.000 km den sonra takıl kafana göre ama 9.000 geçirmemeye özen gösterirsen iyi olur çünkü saten rodajın büyük bir bölümü bitmiş olucaktır %70-80 lik kısmı

2. soruna gelirsek 1-2 sayfa geriye gitseydin daha yeni tartışıldı :mrgreen: her motorda var 600-1000cc de dahil bizzat ben o sesi çok duydum
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
bilgilendirdiginiz icin tesşkkr ederm :) bide bu yag degişimi de bin bakımında olucakmi yoksa 500 klometre de degiştirmem gerekiyormu yagin durumuna bakdm eksilme yok. ?
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
13
iki tuşa aynı anda basılı tut 3 saniye kadar ondan sonra saati ayarlayabilirsin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst