dişliler denk gelmiyordu. her motorda öle . 1nci vitese geçmez ise 1-2 cm motoru ilerletin takın tak diye geçer vitese![]()
Herkese selam
Elimde 4 5 aylik hic kullanilmayan bir cbr 125 var. Nerdeyse 5 aydir sakatligimdan dolayi kullanamiyorum ve gunesin alninda yatiyor. Onumuzdeki haftalarda iyilescegimden motoru bakima sokacagim. Acaba motor eski performansina doner mi ? Baya bi yagmur ve gunes yedi. Ayrica hic calistirilmadi.
arkadaşlar 7000 bakımı yapan var mı ya da daha oncekı bakımları sorayım?Motor komple sokuluyormu ya da nelere bakıyorlar
Arkadaşlar hepinize selamlar.
Uzun yıllardır motorsiklet alma gibi bir hayalim var. Önümüzdeki eylül ayında, 2 ay sonra, İstanbula İngilizce öğretmeni olarak atanacağım inşallah. Atandıktan sonra bu hayalimi gerçekleştiririm umarım. Şuanda ehliyetim yok, atanır atanmaz hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Vitesli motor tecrübem hiç yok, hayatımda daha kontak çevirmiş değilim.
Kafamda iki tane model var:
-Honda CBR 125R
-Yamaha YBR 125
Şimdi size o mu bu mu diye sorup, yıllardır tartışılan bir konuyu hortlatmak istemiyorum.Sorsam da cevabı belli zaten: "forumda arama yapsaydın kardeş, burada bir sürü konu açıldı"
Ben en iyisi size motoru ne amaçla, ne sıklıkla, nasıl kullanacağımı açıklıyayım siz bana bu iki motordan hangisi bana daha uygun onu önerin ya da başka bir marka model de önerebilirsiniz:
1.Ben motorsikleti çoğunlukla ulaşım amacıyla kullanacağım, okul-ev arası gelir giderim. Hafta sonları da gezmeye çıkarım tabiki motorumla.
2.Hız yapmak benim için bir tutku değil. Sadece otobanda fırsat bulursam 100ü belki geçerim, yol müsait olursa.
3.Ben motorumu zaman zaman şehirler arası ulaşım için de kullanacağım. Yaz tatillerinde İstanbul-Burdur arası gidip gelebilirim motorumla.
4.Boyum 190, kilom 120. Haliyle bu cüsseyle gösterişli motor severim
5.Kesin konuşmak istemiyorum ancak alacağım motoru uzun yıllar kullanmak zorunda kalabilirim. Malum öğretmen maaşıyla istanbulda geçinmek zaten zor, öyle kolay kolay motor değiştiremem. Motoru büyük ihtimal yıllarca kullanıcam.
6. Bu iş için maksimum 5000-6000 lira harcayabilirim.
7. Benzin olmuş 5 lira, çok yakan bir motorsiklet istemiyorum. Zaten kim ister ki
Diyeceklerim şimdilik bu kadar, kafama takılan soruları ilave ederim.
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
Hepinize saygılar, sevgiler.
[YBR 125 kullanıcıları kısmına da aynı mesajı yapıştıracağım ki YBRcilerden de görüş alıp, tarafsız olalım. Moderatörler lütfen bi kereliğine maruz görün, mesajımı silmeyin aynı mesajı farklı yerlere yapıştırmak diye.]
Arkadaşlar hepinize selamlar.
Uzun yıllardır motorsiklet alma gibi bir hayalim var. Önümüzdeki eylül ayında, 2 ay sonra, İstanbula İngilizce öğretmeni olarak atanacağım inşallah. Atandıktan sonra bu hayalimi gerçekleştiririm umarım. Şuanda ehliyetim yok, atanır atanmaz hemen bir ehliyet kursuna yazılacağım. Vitesli motor tecrübem hiç yok, hayatımda daha kontak çevirmiş değilim.
Kafamda iki tane model var:
-Honda CBR 125R
-Yamaha YBR 125
Şimdi size o mu bu mu diye sorup, yıllardır tartışılan bir konuyu hortlatmak istemiyorum.Sorsam da cevabı belli zaten: "forumda arama yapsaydın kardeş, burada bir sürü konu açıldı"
Ben en iyisi size motoru ne amaçla, ne sıklıkla, nasıl kullanacağımı açıklıyayım siz bana bu iki motordan hangisi bana daha uygun onu önerin ya da başka bir marka model de önerebilirsiniz:
1.Ben motorsikleti çoğunlukla ulaşım amacıyla kullanacağım, okul-ev arası gelir giderim. Hafta sonları da gezmeye çıkarım tabiki motorumla.
2.Hız yapmak benim için bir tutku değil. Sadece otobanda fırsat bulursam 100ü belki geçerim, yol müsait olursa.
3.Ben motorumu zaman zaman şehirler arası ulaşım için de kullanacağım. Yaz tatillerinde İstanbul-Burdur arası gidip gelebilirim motorumla.
4.Boyum 190, kilom 120. Haliyle bu cüsseyle gösterişli motor severim
5.Kesin konuşmak istemiyorum ancak alacağım motoru uzun yıllar kullanmak zorunda kalabilirim. Malum öğretmen maaşıyla istanbulda geçinmek zaten zor, öyle kolay kolay motor değiştiremem. Motoru büyük ihtimal yıllarca kullanıcam.
6. Bu iş için maksimum 5000-6000 lira harcayabilirim.
7. Benzin olmuş 5 lira, çok yakan bir motorsiklet istemiyorum. Zaten kim ister ki
Diyeceklerim şimdilik bu kadar, kafama takılan soruları ilave ederim.
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
Hepinize saygılar, sevgiler.
[YBR 125 kullanıcıları kısmına da aynı mesajı yapıştıracağım ki YBRcilerden de görüş alıp, tarafsız olalım. Moderatörler lütfen bi kereliğine maruz görün, mesajımı silmeyin aynı mesajı farklı yerlere yapıştırmak diye.]
sizlere bir sorum olucak cbr125 war kirmizi 2013 yeni aldm 500 klometre yol yapdm devirleride 6 bin 7 bin devir arasi attiriyorum we anı kalks yapmiyorum zararli diye we motorumu hc zorlamiyorum 8 bin 9 bin devirlere getirmiyorum rodaj suresinde oldugu icin 1000 bin bakimina kdr böyle devam etmelimiyim bilmiyorm kafami kariştirdilar mondielde calişan biri war cevremizde senn motorun hc gitmiyor diyo ben dedm daha acilmadi motor basmiyorum zorlamiyorum 1 bn bakimina kadar ondan sonra baasicam dedm sonrada dediki ne bicersen onu dikersn dedi ondan sonrada motorun hz yapmaz gitmez dedi sen smdiden bas motorunu zorla dedi ne yapmam gerekiyor smdi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
mrb bendede kırmızı renk war 1 ay once aldm 500 klometre yapdm benmkisindede zincirden ses geliyor we 2 ye attigimda vitesi taak diye ses geliyor
bilgilendirdiginiz icin tesşkkr edermbide bu yag degişimi de bin bakımında olucakmi yoksa 500 klometre de degiştirmem gerekiyormu yagin durumuna bakdm eksilme yok. ?