- Katılım
- 17 Tem 2013
- Mesajlar
- 41
arkadaşlar merhaba ben sinan.17 yaşındayım motor ehliyetimi yeni aldım,uzun zamandır HONDA CBR 125R İSTİYORDUM.siZCE BAŞLANGIÇ MOTORU İÇİN İYİ BİR TERCİH OLURMU? TEŞEKKÜR EDERİM..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=super-sport-cbr-125-r
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=super-sport-cbr-125-r
