Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
41
arkadaşlar merhaba ben sinan.17 yaşındayım motor ehliyetimi yeni aldım,uzun zamandır HONDA CBR 125R İSTİYORDUM.siZCE BAŞLANGIÇ MOTORU İÇİN İYİ BİR TERCİH OLURMU? TEŞEKKÜR EDERİM..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=super-sport-cbr-125-r
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
formu renklendırelim biraz iyi gider ;)
qdt1s.jpg


qdt2h.jpg


dün cektiklerim egsoz değişmeden önce.
qdt5z.jpg


qdt7f.jpg


qdt94.jpg
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
Yazmıyım yazmıyım dedimde yine tutamadım kendimi :) öncelikle şunları göz önünde bulundurmanız gerekli.

1.si motor işinden anlamadığınız bes belli ortada bu motor 7.000 TL değil 7.400 TL dir oradaki fiyat sigorta plaka masrafları vs. hariç fiyatıdır.
2.si motor almakla iş bitmiyor motor alınmadan önce ucuza kaçmadan ekipmanlarınızı tamamlamalısınız nerden baksanız en az 500 TL de o tutucaktır (es geçtiğiniz taktirde hayati risk taşır.)
3.sü genelde 2. el araçlar bir çok aksesuarıyla beraber satılır 0 alıp hepsini yapmaya kalktığınızda bi ton masraf çekiceksiniz.(rodajla falan uğraşmak öyle basit bişey değil harbiden baya sabır gerektiriyor.)

bunları göz önünde bulundurduğumuzda 6.000 TL çok uygun bir fiyatdır.Gelelim şu para konusuna 6.000 veren adam 7.000 TL yi veremeyecekmi bu kişiden kişiye veya kişinin maddi durumuna göre değişen bir durumdur.ben 0 250 r alacak paraya sahiptim ama yinede 0 km 125 r aldım keşke 2.el alsaydım

Arkadasim biz motordan anliyoruzda senin hesaplaman biraz zayif, sifir da alsan ikinci elde alsan sigorta plaka masrafi vereceksin arasindada cok fark oynamaz. Ekipman isinde haklisin ama konumuzla alakasi yok ikinci elde alsan ekipman masrafin olacak buda motora verecegin fiyati etkilemez. Cbr ihtiyac degil zevk motorudur kendi motorunun rodafi eziyet degil keyif verir en azindan rodajinin tam yapildigindan emin olursun, ikinci elde bu muammadir. Bu motoru alacak insan zaten biraz da olsa maddi durumu elverislidir o yuzden 6 yi veren 7 yide verir. Senide anliyorum motorunun deger kaybetmesini kimse istemez ama ikinci el her esyada bu gecerlidir. Sadece su soruyu sorcam 1yada 2 yasindaki bir motora 6000 lira isteyen sahis kendisi olsa alirmi o fiyata
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

almışın sonunda eksozu bi video çekte dinleyem :mrgreen: bu arada beyaz ampülün tam olarak özeliklerini söylermisin 2 tane ampül satın aldım 2 side uymadı :pale:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
almışın sonunda eksozu bi video çekte dinleyem :mrgreen: bu arada beyaz ampülün tam olarak özeliklerini söylermisin 2 tane ampül satın aldım 2 side uymadı :pale:
video gerek yok ya sesi gayet iyi tok susturucuyla kullanıyorum şuan yinede çok cıkıyor artık mıllet fark edebiliyor en azından gıderken araçlar falan :D ama iyiki tiger almamışım hiç bir farkı yok yanyana tigerla bunu getirdik sesler birebir aynı. bi tek sıkıntım şuan duyduğuma göre garantiden cıkıyormuş egsoz değiştiginde motorda :S komple set far xenon taktım kendim alıp h4 ampul tipide.
 
Katılım
24 Mar 2013
Mesajlar
7
Arkadaşlar Hepinize Hayırlı Ramazanlar. Bende cbr 125 imle Aranıza Katılmış Bulunuyorum Uzun Zamandır Foruma Üye Olup Yazılanların Büyük Kısmını Okudum. Ne kadarda 250 Cbr Almak İstesem de Maddi İmkanlar Bu kadarına Yetti. Henüz Ehliyetini Almamış Biri Olarak İlk Kez Motorla Tanışan Biri Olarak İyi kide Cbr 125 Almışım Diyorum Henüz Mahalle Arası Turlamaları Devam Ediyor. Bu Ay Sonunda Son Sınavı da Geçince Ağustos Başında Ehliyet Elimde Olacak İnşallah Neyse Ağustos İtibarı İle Yavaş Yavaş Açılmaya Başlayacağız İnşallah Bir Kaç Resim Yüklemeyi Deniyorum Bakalım Becere bilecek miyim Motorda Olduğu Gibi Bu Konuda da Acemiyim :)


qf521.jpg

qf55j.jpg

qf56f.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

Evet Resimler Biraz Küçük Olmuş Ama En Kısa Sürede Telafi Edeceğim :)
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Arkadasim biz motordan anliyoruzda senin hesaplaman biraz zayif, sifir da alsan ikinci elde alsan sigorta plaka masrafi vereceksin arasindada cok fark oynamaz. Ekipman isinde haklisin ama konumuzla alakasi yok ikinci elde alsan ekipman masrafin olacak buda motora verecegin fiyati etkilemez. Cbr ihtiyac degil zevk motorudur kendi motorunun rodafi eziyet degil keyif verir en azindan rodajinin tam yapildigindan emin olursun, ikinci elde bu muammadir. Bu motoru alacak insan zaten biraz da olsa maddi durumu elverislidir o yuzden 6 yi veren 7 yide verir. Senide anliyorum motorunun deger kaybetmesini kimse istemez ama ikinci el her esyada bu gecerlidir. Sadece su soruyu sorcam 1yada 2 yasindaki bir motora 6000 lira isteyen sahis kendisi olsa alirmi o fiyata

Hele sen bi al _u motoruda, satacag1n zaman düsüncelerinin degistiginin fark1na var1caks1n :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hele sen bi al _u motoruda, satacag1n zaman düsüncelerinin degistiginin fark1na var1caks1n :)

:) bu arada kardeşim kardeşler motordan bende sehbanın aynısından aldım sana çok teşekkür ederim uygun fiyata oldukca kaliteli sehbam oldu yanlız benimkine 65 değil 70 TL aldı :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

video gerek yok ya sesi gayet iyi tok susturucuyla kullanıyorum şuan yinede çok cıkıyor artık mıllet fark edebiliyor en azından gıderken araçlar falan :D ama iyiki tiger almamışım hiç bir farkı yok yanyana tigerla bunu getirdik sesler birebir aynı. bi tek sıkıntım şuan duyduğuma göre garantiden cıkıyormuş egsoz değiştiginde motorda :S komple set far xenon taktım kendim alıp h4 ampul tipide.

H4 de arkasındaki tırnaklar uyuşmuyor bana o lazım geçen kardeşler motora gitdim 32 TL dedi adam :S bu arada garantiden çıkması hiç iyi olmamış yanlız motora ayrı bir hava katmış :)
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
:) bu arada karde_im karde_ler motordan bende sehban1n ayn1s1ndan ald1m sana çok te_ekkür ederim uygun fiyata oldukca kaliteli sehbam oldu yanl1z benimkine 65 deil 70 TL ald1 :p

---------- Mesajlar birle_tirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zaman1 23:54 ----------



H4 de arkas1ndaki t1rnaklar uyu_muyor bana o laz1m geçen karde_ler motora gitdim 32 TL dedi adam :S bu arada garantiden ç1kmas1 hiç iyi olmam1_ yanl1z motora ayr1 bir hava katm1_ :)

Zaten bende baya bi pazarlik ettim zar zor dustu o fiyata. Orayi 2 kardes isletiyor birinin oglu var faruk ismi o bizim grubun etkinligne gelmisti orada tanismistik.onlarin dukkanda bide begendigim bi eldiven var venomun 3 hafta once sormustum zar zor gene 85 tl fiyat almistim. Gecen hafta sordum 90 tl dedi gene zar zor 85 e indirdim bakalim oteki ay onu alicam bson olarak dizligim eksik kaliyor bi. Eldivenim var ama yeterli korumasi yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Mobilden yazmasida zor oluyor ya I harfleri falan cikmiyor acayip seyler
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten bende baya bi pazarlik ettim zar zor dustu o fiyata. Orayi 2 kardes isletiyor birinin oglu var faruk ismi o bizim grubun etkinligne gelmisti orada tanismistik.onlarin dukkanda bide begendigim bi eldiven var venomun 3 hafta once sormustum zar zor gene 85 tl fiyat almistim. Gecen hafta sordum 90 tl dedi gene zar zor 85 e indirdim bakalim oteki ay onu alicam bson olarak dizligim eksik kaliyor bi. Eldivenim var ama yeterli korumasi yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Mobilden yazmasida zor oluyor ya I harfleri falan cikmiyor acayip seyler

Bende 75 $ aldığım eldivenler var ama kullanmıyorum sürüşü zorlaştırıyor (elime büyük gelio) birde elciklerde eskime meydana getiriyor bir zaman sonra :) eldivensizde açıkcası tırsıyorum arada kaldım :D
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
:) bu arada kardeşim kardeşler motordan bende sehbanın aynısından aldım sana çok teşekkür ederim uygun fiyata oldukca kaliteli sehbam oldu yanlız benimkine 65 değil 70 TL aldı :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------



H4 de arkasındaki tırnaklar uyuşmuyor bana o lazım geçen kardeşler motora gitdim 32 TL dedi adam :S bu arada garantiden çıkması hiç iyi olmamış yanlız motora ayrı bir hava katmış :)
nasıl uyuşmuyor ya ben kendı arabamdaki ampulu cıkartıp taktım uydu h4 yani 3 tırnaklı :S 32 tl normal ampulemı dedi yuh xenon takımı zaten 50-60tl yanı hemde baya iyi ışık verıyor.garanti olayı zaten pek motorlarda olmuyor ama bellı değil yani çıkıp cıkmadığı.1000km bakıma gıttımde bellı olur adamlar der bu egsoz garanti dışı bırakıyor diye bi durum olduğunda o zaman orjınal egsozu takarız yerıne garanti yine devam eder :D zaten satarken boyle vermem herşeyle orjınal veririm alıcak kişiye.
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
26
Selam Arkadaşlar Uzun Süredir Takip Ediyorum Sizi Bende Honda Cbr 125R 2013 Kullanıcısıyım 4200 Km Oldu Daha Önce Mondial Mcx 150 Ve Mh Drift Den Geçiş Yaptım Çokta Mutluyum Sıkıntı Yok Yani :) Arkadaşlar Bi Sorularım Var Debriyaj Kolu Boşluk Yaptığı İçin Ses Yapıyo Bunu Yaşayanlar Oldumu Ve Birde Ön cama Far Folyosu Çektiren Arkadaşlar Ön Camı sökerken KM Panosudamı Sökülüyor ? Buda Benim Makina Kendi Çapımda Modifiye Uyguladım :)
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
5
Hele sen bi al _u motoruda, satacag1n zaman düsüncelerinin degistiginin fark1na var1caks1n :)

Dusuncemin degismesine gerek yokki sifir alirsam 1000 liradan cok daha zarar edecegimi bildigim icin boyle dusunuyorum bu sene alip seneye 1000 lira zararla satabilsem simdi alirdim, benim niyetim ikinci el ederinde alip ilerde satarken daha az zarar etmek
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Dün kırmızı cbr aldım birinci vitesten 2 ye gecişlerde tak dıye ses gelıyor
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Dusuncemin degismesine gerek yokki sifir alirsam 1000 liradan cok daha zarar edecegimi bildigim icin boyle dusunuyorum bu sene alip seneye 1000 lira zararla satabilsem simdi alirdim, benim niyetim ikinci el ederinde alip ilerde satarken daha az zarar etmek


işte herkez böyle düşündüğü için fiyatlar normal. Herkez ne kadar az zarar edersem o kadar iyi düşüncesinde yani senin gibi. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Dün kırmızı cbr aldım birinci vitesten 2 ye gecişlerde tak dıye ses gelıyor

Normal 1. vites ile 2. vites arasındaki vites boşluğunu direk atladığı için yapıyor. En kral makinalarda bile var :wiinkk:
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Dün kırmızı cbr aldım birinci vitesten 2 ye gecişlerde tak dıye ses gelıyor

sıfır motor normaldir, dururken boşa atmaz, 1den boşa veya 2den boşa geçmez geçerse zor geçer, belki zincirlerden ses gelir bu tarz problemler abartı olmadığı sürece normaldir ve problem olarak görülmemelidir ilk bakımdan sonra yoluna girer, motorun hayırlı olsun...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
sıfır motor normaldir, dururken boşa atmaz, 1den boşa veya 2den boşa geçmez geçerse zor geçer, belki zincirlerden ses gelir bu tarz problemler abartı olmadığı sürece normaldir ve problem olarak görülmemelidir ilk bakımdan sonra yoluna girer, motorun hayırlı olsun...

girmez yoluna :) 250 r ilk aldımdıqmda ses yoktuı sonradan sonradan tak tak diye geçmeye basladı :) her motordada var hepsınıde inceledım vallaha :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler şu arka sehpanin bi linki varsa alabilir miyim ?

Ben direk şans eseri buldum mhmtesk kardeş paylaşmayaydı hala daha sehbasızdım :) Allah razı olsun :) internetdekinler biraz pahalı oluyor bana kalırsa dükkanları gez :)
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
80 km hızla yolun ortasına birden köpek fırladı bende tam ortasına carptım köpeğin.köpeği kenara fırlattı vurunca tak dıye ses geldı.Kopek buyuktü baya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst