abim çok iyi oldu bu haber....tamam anlaşıldı....ilk geziye zaten irfanı da artçı alacağım ........
size yakışanı en güzelini yapmışsınız....
abi irfan abiyi artçı al, sonra ışıklarda anahtarına kalkarız seninle
abim çok iyi oldu bu haber....tamam anlaşıldı....ilk geziye zaten irfanı da artçı alacağım ........
hayırlı uğurlu olsun ,
çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.
kazasız belasız kullanman dileğiyle .
Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani
görüşmek üzere...
ağabeyim o kadar yakınsında neden görüşemiyoruz seninle?hayırlı uğurlu olsun ,
çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.
kazasız belasız kullanman dileğiyle .
Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani
görüşmek üzere...
Eskimiş xx ci naber yahu
ağabeyim o kadar yakınsında neden görüşemiyoruz seninle?
hayırlı uğurlu olsun ,
çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.
kazasız belasız kullanman dileğiyle .
Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani
Allah razı olsun hepinizden teşekkürler.takendy abı görüşürüz umarım .tünal abi bu arada senın o cam muhabbetın vardı ya 60 tl ye alıyorum demişsin olmadı bıara bende alıcam vede dumanlı stop sinyal power comander yazılım v.s bunlar var projemde kısmet olursa
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
tünal abi telefondan mobil olarak gırıyorum hayırlı olsun demişsın bende sana cevap yazdım kaydolmamış yeni farkettım kusurabakmayasın vede amin inşallah hayırlı olur.şu aralar zaman sıkıntım var kısmetse bıgun gelıcem yanınızaKardeşim hayırlı olsun ne zaman gazlıyoruz.....
Selamünaleyküm bana sag aynanın ayna kısmı lazım kırık malumBen Varım![]()
Selamünaleyküm bana sag aynanın ayna kısmı lazım kırık malum
Sınyal camı vede çerçevede bişi yok
biz aynı motordan mı bahsediyoruz , benim dediğimde kırık bir şey yoktu.
Baska xx yokkı ramatoda mıchelın lastıklı yoşhı egzostlu ılk sayfada lınkı olan ılandakı motor işte abıAynı motor yenı olmuş daha önceben baktıgımdada yoktu kapıya mı ne oyle bır yere aynasını vurmuşlar dalgınlık işte
bu linke baktım aynası satılmış.ramazan abıde arastıracak olmadı sıfırını getıttırecem.yada ebayda varmıdır acabatamam peki fatih kılıçlı ile temasa geç yada çıkma link araştır
mesela :http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1100-xx-sag-dikiz-ayna-takimi-31438438/detay/
olmadı honda dan sorarız...
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım güle güle kullanarkadaslar makınayı ben aldım
teşekkurederım eksik olmayınHayırlı uğurlu olsun arkadaşım güle güle kullan
abi inanmazsın o motoru almanın yollarını araştırıyordum.
bir süre sonra acayip bombalar ile geri döneceğim.
bu aralar aynı şeyi eşim de söyliyor...![]()
absent halindeki kardeşim benim makineyi al ben f 16 alacağım yada hayabusa.....
selamünaleyküm bugun pazar günü ama makına yok geçermi bugünn