Honda Honda CBR 1100 XX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
hayırlı uğurlu olsun ,

çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.

kazasız belasız kullanman dileğiyle .



Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani

görüşmek üzere...

Eskimiş xx ci naber yahu
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırlı uğurlu olsun ,

çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.

kazasız belasız kullanman dileğiyle .

Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani

görüşmek üzere...
ağabeyim o kadar yakınsında neden görüşemiyoruz seninle?
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
hayırlı uğurlu olsun ,

çok güzel bir motor aldın emin olabilirsin.
hem xx seçmene hemde bahsi geçen Ramoto daki xx i almana sevindim.

kazasız belasız kullanman dileğiyle .

Bostancı'dayım ancak ustam Maltepe'de Ramazan abi orada takılıyoruz yani
Allah razı olsun hepinizden teşekkürler.takendy abı görüşürüz umarım .tünal abi bu arada senın o cam muhabbetın vardı ya 60 tl ye alıyorum demişsin olmadı bıara bende alıcam vede dumanlı stop sinyal power comander yazılım v.s bunlar var projemde kısmet olursa

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Kardeşim hayırlı olsun ne zaman gazlıyoruz.....
tünal abi telefondan mobil olarak gırıyorum hayırlı olsun demişsın bende sana cevap yazdım kaydolmamış yeni farkettım kusurabakmayasın vede amin inşallah hayırlı olur.şu aralar zaman sıkıntım var kısmetse bıgun gelıcem yanınıza
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
biz aynı motordan mı bahsediyoruz , benim dediğimde kırık bir şey yoktu.

Aynı motor yenı olmuş daha önceben baktıgımdada yoktu kapıya mı ne oyle bır yere aynasını vurmuşlar dalgınlık işte

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Aynı motor yenı olmuş daha önceben baktıgımdada yoktu kapıya mı ne oyle bır yere aynasını vurmuşlar dalgınlık işte
Baska xx yokkı ramatoda mıchelın lastıklı yoşhı egzostlu ılk sayfada lınkı olan ılandakı motor işte abı
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
20
Kazasız belasız sürüşler.
Bende motorumu satıyorum. aklında xx olan varsa paslaşırız.
19 a mal olan makineyi 12 ye veriyorum çok kelepir hepinizin bildiği gibi 2006 makineyi kimse 12 ye vermez görüşmek üzere
sahibinden.com ilan no : 63294068
tel 0534 986 30 11
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst