Honda Honda CBR 1100 XX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bilemiyorum ama konusmalarına göre, Pazarlık yok diyor. Belki zorlasak 17 ye verebilir...
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Abıler ben baktım linkteki makınanalara harbıden benım makınayla hemen hemen aynı kmlerde guzel makınalar

Çakalaz ne yaptın xx işini? Bulabildin mi temiz bi xx?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

Abıler ben baktım linkteki makınanalara harbıden benım makınayla hemen hemen aynı kmlerde guzel makınalar

Çakalaz ne yaptın xx işini? Bulabildin mi temiz bi xx?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
XX bulamadım. Antalyadaki temiz dendi. Ama aradım, komple boyalıymıs. mekaniği temiz olsa da lokal boya dısında hiçbir sıkıntısı olsun istemiyorum...
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
XX bulamadım. Antalyadaki temiz dendi. Ama aradım, komple boyalıymıs. mekaniği temiz olsa da lokal boya dısında hiçbir sıkıntısı olsun istemiyorum...

Benim için önemli olan şasede boya olmasın gerisi muhım degıl adam nıye boyatmış oda var çiziklerden dolayımı renk degişimimi v.s?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yana yatırmıs motoru. Bu yüzden komple boyatmıs... Vazgectim ondan da:)
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
Yana yatırmıs motoru. Bu yüzden komple boyatmıs... Vazgectim ondan da:)

Arkadaşlar şu mill işi için yardım lütfen mile veya milden km h ye nasıl çevriliyor?zeda 6 7 sanıye basılı tuttum mode tuşuna olmuyor farklı bi şey kmh ye istop edıp çalıştırınca geçtıde zaten forma yazmadan önce nasıl geçtıhını bılmıyorum öğrenmeye çalışıyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
XX almayı düşünenler için :)
Sahibinden.com'daki , Manisa Gri XX ve Antalya Gri XX Full boyalıdır :) Bilginize :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Normal kullanımda 6 litre civarı performanslı kullanımda 10 litre civarında yaktığını biliyorum.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
Çok yakında bende cbr 125 im den cbr 1100 xx e terfi ediyorum ;) benide bekleyin :)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
bu motorun enjeksiyonluları ne yakıyor bilgisi olan var mı?

Kabacası; devirli kullanıldığında bir depo ile 250-280 km yol anca yapabiliyorsun, fakat 4.000-5.000 devirlerini geçmeden kullandığın zaman 360-380 km kadar yolu gidebiliyor..
Bu motorun ne kadar ekmek o kadar köfteci olduğunu buradan anlayabilirsiniz.

Not: Bu bilgileri karbüratörlü modeller için yazdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
113
xx arayan arkadaşlar forumdan birinde var mersinde ona niye kimse bakmadı?bende düşünüyorum bi xx hayırlısıyle
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
331
59297513 arkadaslar bu motora da bakabilirsiniz benim eski motorum ben 14500 e satmistim pazarlikla o fiyatlara alabilirdiniz lef stoplarini ivirini zivirini kendim alip takmistim tamamen sorunsuz bir motordur bilgiletinize.... ben satali hrkalinden bir 4 ay oldu
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
arkadaşlar artık bende sizdenim siteden cbr 1100 xx nick li tünal abinin motoru aldım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst