Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Arkadaşlar cbf 250 ye ruzgarlık alacağım Ankarada nerden bulabılırım ucuza Hondaya gittim 190 tl dedıler çok pahalı geldı bana
cbf 250 sı olan bırısıne sordum taktırmış 70 tl falan dedı yada 100 tl olsun ne olacak :D
190 nerde 70 nerde
Ankarada uygun fıyata bulabılecegım bır yer varsa yardım edın lutfen yada ınternetten sıparışte olabılır uygun fıat olduktan sonra
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 ----------

[/COLOR][url]http://img834.imageshack.us/img834/4453/nikoncoolpix2011053.jpg[/URL]
[url]http://img638.imageshack.us/img638/9599/nikoncoolpix2011054.jpg[/URL]
[url]http://img638.imageshack.us/img638/3464/nikoncoolpix2011056.jpg[/URL]
[url]http://img824.imageshack.us/img824/6607/nikoncoolpix2011060.jpg[/URL]
[url]http://img848.imageshack.us/img848/7396/nikoncoolpix2011061.jpg[/URL]



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------

Selamlar,CBF 150 den sonra,250 ye bindiğimde inanamadım...bir motorun bukadar dengeli,atak ve cüssesine göre manevrada çevik olacağını tahmin edemezdim.Ön lastiği 110 luk takmış aldığım arkadaş,buna rağmen gidonu yumuşacık ve rahat...ben çok sevdim 250 yi zaten dış görünüşü dizaynı çok hoşuma gidiyor...hepinize kazasız neşeli sürüşler...


@CB125
Walla ben motoruma güveniyorum ama motor izmirde işinize yararsa buyrun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------


bunlarda var...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar orijinal ön fren maneti arıyordum, en uygun fiyata Honda Esengül'den buldum. Stoklarında var, 30 TL dediler. İnternette 2 katı fiyata almayın. Stoklarında olan parçaları eminim İnternetten daha ucuz. Web sayfaları çalışmıyor ama telefonunu yazayım: Esengül Servis: 0216 348 63 85 - Kızıltoprak / Kadıköy
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Arkadaşlar orijinal ön fren maneti arıyordum, en uygun fiyata Honda Esengül'den buldum. Stoklarında var, 30 TL dediler. İnternette 2 katı fiyata almayın. Stoklarında olan parçaları eminim İnternetten daha ucuz. Web sayfaları çalışmıyor ama telefonunu yazayım: Esengül Servis: 0216 348 63 85 - Kızıltoprak / Kadıköy

Çok saol bende manetleri yenilemek istiyordum çok iyi denk geldi.

---------- Post added at 17:03 ---------- Previous post was at 16:59 ----------

Arkadaslar cbf 250 niz kac kurus yakiyor.

3.5lt ile 4lt arası yakıyorum kullanıma bağlı olarak. Ama sen benden daha iyi tanıyorsun bu motorları sendede vardı :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kütahyadan 18.000 km diye aldığım,oradan buraya gelirken kurtköy gişeleri geçtikten sonra yolda kaldığım,daha sonra konşuk motora bıraktığım cbf 250 min ekspertiz raporudur :)



72.000 km ve 3.000 TL masraf!!!

fakat sahibini alelade tehdit edip tüm masrafını aldığım 2 hafta sonra teslim alacağım motordur cbf 250.komple 0 lanıp uzun zaman binmeye sabırsazlanıyorum,hadi hayırlısı...servisten çıksın resimleri paylaşacağım :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
72000 km deki motoru 18.000 de diye satmak (eğer biliyorlarsa) tam bir sahtekarlık Servis motorun 72000 km olduğunu nasıl biliyorki :silent:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
72000 km deki motoru 18.000 de diye satmak (eğer biliyorlarsa) tam bir sahtekarlık Servis motorun 72000 km olduğunu nasıl biliyorki :silent:

şase ve motor numarasından buluyorlar, Türkiye'nin neresinde olursa olsun bakımları Honda yetkili servisinde yapılmışsa sisteme işleniyor...

Benim aldığım adamıda kandırmışlar aslında.He diyeceksiniz sen nasıl kandın? motorda hiç bir kusur yoktu yürüyen aksam vs.ışıl ışıl tertemizdi...en ufak bir egzantrik seside yoktu ki sonradan çıktı foyası gergi vidası orjinalinden daha uzun takılmış.en önemliside yağsız kalmış motor 350 km.yolun sonunda pert oldu :) ama neyse,3.000 TL masraf ve 0 bir motor olacak.uzun süre kafam rahat olur artık...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
slm arkadaşlar geçen hafta yolda 80 km hızla giderken cıt diye bir ses duydum sonra km göstergesi calısmadı tel kesmiştir dedim ama ustaya gidince acı gerceği öğrendim cıt dıye cıkan ses 250 tl değerindeki dıgıtal gosterge algılayıcıymış :( bu konuda bılgısı olan ya da basına gelen varmı
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
şase ve motor numarasından buluyorlar, Türkiye'nin neresinde olursa olsun bakımları Honda yetkili servisinde yapılmışsa sisteme işleniyor...

Benim aldığım adamıda kandırmışlar aslında.He diyeceksiniz sen nasıl kandın? motorda hiç bir kusur yoktu yürüyen aksam vs.ışıl ışıl tertemizdi...en ufak bir egzantrik seside yoktu ki sonradan çıktı foyası gergi vidası orjinalinden daha uzun takılmış.en önemliside yağsız kalmış motor 350 km.yolun sonunda pert oldu :) ama neyse,3.000 TL masraf ve 0 bir motor olacak.uzun süre kafam rahat olur artık...
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanırsınız inş. :rendeer: yani demek oluyorki sizin motor en son 72375 km de servise bakıma gelmiş öylemi :silent:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
CBF 250 LİR ZAten yağ eksiltiyor.... güzel bir motor ama hemiçok yakıyor hemi parçası pahalı..3 adet vardı bende.. biri eğzantirik yüzünden diyeri kazada diyeride cbf 150 aldığımdan satılmıştı...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Dün akşam maslaktan levente gelirken trafik ultra sıkıştı. Motorlar için dahi gidecek yer kalmadı. Kuryelerle birlikte araba denizi içinde mahsur kaldık. 1. viteste dur kalk yaparken aşağıda ısının aşırı arttığını bacaklarımda hissettim. ardından motor stop etti. bir iki marş bastım çalışmadı. kenara çektim, vites boşa geçmemek için inat etti. 1-2 dk sonra geçti. 15-20 dk bekleyip motor soğuduğunda sorunsuz çalıştı.

trafikte dur kalk sebebiyle hararet yaşayan var mı? yukarıdaki deneyim motora zarar vermiş olabilir mi? bundan sakınmak için dur kalklar sırasında önerileriniz nelerdir?

Bir de motorun yağı güvenli seviyedeydi. Motorun yağına soğukken, kalkıştan önce bakıyorum. Gerçi manuelinde "4-5 dk çalıştırın, stop edin ve öyle bakın" yazıyor fakat Honda Güvenli Sürüşte "dolaşımda da yağ kalacağı için yanıltıcı olabilir, daima soğukken bakın" tavsiyesi geldi. Siz nasıl bakıyorsunuz?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Dün akşam maslaktan levente gelirken trafik ultra sıkıştı. Motorlar için dahi gidecek yer kalmadı. Kuryelerle birlikte araba denizi içinde mahsur kaldık. 1. viteste dur kalk yaparken aşağıda ısının aşırı arttığını bacaklarımda hissettim. ardından motor stop etti. bir iki marş bastım çalışmadı. kenara çektim, vites boşa geçmemek için inat etti. 1-2 dk sonra geçti. 15-20 dk bekleyip motor soğuduğunda sorunsuz çalıştı.

trafikte dur kalk sebebiyle hararet yaşayan var mı? yukarıdaki deneyim motora zarar vermiş olabilir mi? bundan sakınmak için dur kalklar sırasında önerileriniz nelerdir?

Bir de motorun yağı güvenli seviyedeydi. Motorun yağına soğukken, kalkıştan önce bakıyorum. Gerçi manuelinde "4-5 dk çalıştırın, stop edin ve öyle bakın" yazıyor fakat Honda Güvenli Sürüşte "dolaşımda da yağ kalacağı için yanıltıcı olabilir, daima soğukken bakın" tavsiyesi geldi. Siz nasıl bakıyorsunuz?

Benim mesajım arada kaynadı sanırım. :) Bugün Esengül servise bıraktım canavarı. Ali Usta dur-kalk sırasındaki ısınmadan bir şey olmaz dedi. Motorun sesini de sağlıklı buldu. Detaylıca bir check-up yapılacak.

Siz daha önce benzer sebepten ısınma yaşadınız mı? Bir de motorun yağına soğukken mi bakıyorsunuz yoksa manuelde yazdığı gibi bir iki dk çalıştırıp akabinde mi?
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
arkadaşlar ankarada rüzgarlık arıyorum 2. el satan varsa haber versın yada ucuza sıfır bulabılecegım bır yer varsa lutfen yardımcı olun
Birde bir sorum olacak benım motor gayet ıyı gıdıyor bır sıkıntı yaşamıyorum ama debrıyajı bırakırken ve bıraktıgımda gaz verdıkce motordan bı tıkır tıkır ses gelıyo kısık seslı çok sıddetlı degıl ama kafama takıldı sizce ne tur bır sıkıntı olabılır
1 2 tane ustaya sordum ama ustalar motoru açıp bakmamız lazım dedıler pek de ugraşmadılar bır onerısı fıkrı olan varsa lutfen fıkrını ve onerısını paylassın
Hepınızın tekerı duz bassın tekerınıze taş deymesın arkadaşlar keyıflı suruşler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst