Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Arkadaşlar ben cbf 250 nın yağını değiştirecemde cbf 250 ler kaç lıtre yag alıyor acaba bılenınız varmı ?
Bıde hangı markayı bu sıcaklara oranlar kaça kaç yağ onerırsınız ?
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
4
Arkadaşlar benim motorda ekzantrik zincirinden ses geliyorda yaptırsam ne kadar tutar bir bilgisi olan var mıydı?

Bana bilgi verirseniz güzel olur teşekkürler iyi sürüşler.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
selamlar.forumda yeniyim.bende bayramdan sonra inş cbf 250 sahibi olucam.bişey sormak istiyorum.bu motora kalın arka lastik nasıl olur yani kalın lastikleri çok seviyorum.ne kadar kalın olabilir yapan varmı ve kalın lastik fiyatları ortlama nekadardır bilenler varsa cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler.bu arada alacağım motor eniştemin.2006 model olup 23 binde.masrafsız.2750 liraya alıcam fiyat nasıl sizce değerlendrmelerinizi bekliyorum.aldığım zaman deneyimlerimi ve fotolarını ekleyeceğim herkese şimdiden iyi bayramlar..
Valla Murat motor temiz duruyo resimlerde hele birde eniştenden alıyosan herhalde sana yanlış yapacak hali yoktur:wiinkk: piyasaya bakarsan fiyatıda çok iyi o rakamlara bırak temizini dirisini tü- kaka ölüsünü bile vermezler adama :) hatta sen almıcaksan ben alayım durumu yani tam olarak :pl: modifiye işine gelince (bu benim şahsi fikrim) bence bırak orjinal kalsın makine hani kalın lastik falan bir nebze tamamda arka çamurluk iptali falan girme derim öyle apaçi işlerine ben :bounce: bi araçta çamurluk v.s gibi işe yarayan aksamlar iptal edilerek daha doğrusu her ne olursa olsun parça iptal ederek modifiye olmaz bence anca sadeleştirme çıplaklaştırma olur,oysaki modifikasyon yani modifiye etmek geliştirmek üzerine koymaktır:cat::bounce: Ama tabiki gene sen bilirsin motor senin olacak inş. Karar senin yani :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
işte resimler arkadslar bayramdan sonra alıyorum kısmetse.yorumlarınızı bekliyorum
http://g1208.hizliresim.com/10/k/c02hm.jpg
http://g1208.hizliresim.com/10/k/c02f0.jpg
http://g1208.hizliresim.com/10/k/c02gc.jpg
http://g1208.hizliresim.com/10/k/c02gw.jpg
http://g1208.hizliresim.com/10/k/c02h8.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

bu motora ne gibi modifiye gider mesela fikirlerinizi bekliyorum biraz spor olsun istiyorum mesela arka çamurluk iptali güzel oluyo kalın lastik gibi vs..varsa parlak fikirlerinizi ve fotolarını bekliyorum..

Mesela ben on far olarak arora zorro modelının farını takmayı dusunuyorum ....
 
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
4
Valla Murat motor temiz duruyo resimlerde hele birde eniştenden alıyosan herhalde sana yanlış yapacak hali yoktur:wiinkk: piyasaya bakarsan fiyatıda çok iyi o rakamlara bırak temizini dirisini tü- kaka ölüsünü bile vermezler adama :) hatta sen almıcaksan ben alayım durumu yani tam olarak :pl: modifiye işine gelince (bu benim şahsi fikrim) bence bırak orjinal kalsın makine hani kalın lastik falan bir nebze tamamda arka çamurluk iptali falan girme derim öyle apaçi işlerine ben :bounce: bi araçta çamurluk v.s gibi işe yarayan aksamlar iptal edilerek daha doğrusu her ne olursa olsun parça iptal ederek modifiye olmaz bence anca sadeleştirme çıplaklaştırma olur,oysaki modifikasyon yani modifiye etmek geliştirmek üzerine koymaktır:cat::bounce: Ama tabiki gene sen bilirsin motor senin olacak inş. Karar senin yani :rendeer:
teşekkür ederim hoş yorumun için :)evet bikaç değişiklik düşünüyorum mesela jantlarını sedef beyazına boyatıcam.hasta beşiktaşlıyımdır :))yani motor siyah beyaz olucak bi şekilde gerisinie bakıcaz.ilerde satmayı düşünürsem de buraya da eklerim ilanının.tabi fiyatını masraflarını ekleypte yazarım :)yada belki bnde kayıncoma satarım belli olmaz :)su an yok ama olucak inş :)bşka değişik modifiye fikri olan varmı arkadşlar yani zenon falan harici motora ne gider mesela.ben biraz spor olsn istyrm.ne yapabilirim.egelim snden de parlak fikirler beklyrm.bu motoru antalyada gözbebeği yapıcam ve siteyede eklicem fotolarını...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Jantlarını boyatma derim. Özendiğin için sana mükemmel görünür fakat temelde boyalı yüzey olduğu çok belli olur. Güzel sanatlara yeteneğin yoksa veya çok iyi bir gözün yoksa boyalı jant otomobilde ve motorda her zaman apaçi algısı yönünde risktir. :) Motorunu satarken insanlar bu tür detaylara çok takılır, satışı zorlaştırırsın.

Fikrimce şık modifiye orijinal parçaları boyamak, değiştirmek, söküp çıplak bırakmak değil; "tasarımcı ürünü", yüksek kaliteli modifikasyon parçaları ile belirli bir çizgide konsept oluşturmaktır. Mesela kaliteli sportif kısa tip debriyaj ve fren manetleri var. Bu manetler ile şeffaf silikon benzeri malzemeden üretilmiş elcikler kombinlenebilir. Mototal yazılı olanlar çok şık mesela. İki tane tavla zarının görüldüğü şeffaf versiyonu da popüler. CBF 250'ye uyuyor mu araştırılmalı. Ayrıca Puig aksesuarlarından ön cam modellerine bakılabilir. ben yine renksiz, smoke veya dark smoke tonda tavsiye ederim: http://www.puig.tv/tuning-bikes/c171en/
Son olarak sportif kaliteli bir egzos tamamlayabilir.

Bu arada tank pedin çok hoş duruyor. Çok kararında ve şık.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
baysamin burası CBF 250 başlığı, GT 250 Comet başlığında zaten mesaj atmışsın, buradan sana gt 250 çıkmaz. :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
baysamin sen efendi birine benziyorsun, gel bırak bu hıyar hoysung sevdasını. cbf 250'ci ol, cbf candır. :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar CBF Milleti,yeni motor alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binmek dileğiyle,tekeriniz herdaim düz bassın...:rendeer::cat:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar bana da twister aküsü lazım özellikleri ,fiyatı ve nereden tedarik edebileceğime dair yorumlarınıza ihtiyacım var.Hepinize şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
Arkadaşlar benım motor tapagaz gıderken anlık kesılmeler yapıor.başına gelen yada nedenını bılen varsa bana bılgı verebılırmı. ben ya eksozdan yada karburatorden suphelenıyorum...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
O problemi Honda da değil ama kanunide yaşamıştım son gaz giderken motor anlık durup tekrar çalışıyor gibi yapıyordu. karbüratör, ateşleme bakıldı bi sorun yok en son, parçanın adını bilmiyorum, benzin musluğundan depoya giren uzun çubuk şeklindeki parça deponun içinde. Galiba yedek depo ile normal arasında geçiş yapmayı sağlıyor üzerinde süzgeç var onu değiştirince düzelmişti. Yardımcı olabilmişimdir inşallah. Tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
4
Bence benzini tam çekemiyor yada yüksek devir motor benzin ister alamayıncada yapar.

En iyisi sen bir karbüratörü temizle ve filtreyi değiştir, bujiyide temizle bir kerede öyle bir dene istersen.

Kolay gelsin...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
39
Beyler Selamlar, istanbul dan Temiz Honda CBF 250 ALINACAKTIR. Motoruna güvenenler temizim diyenler lütfen beni arasın 0532 696 2441 ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst