- Katılım
- 19 Ağu 2007
- Mesajlar
- 47
merhaba arkadaşlar ....
bugun motorla biraz ugrasayım dedim... park lambasının yuvasını değişiyodum galiba sigortayı attırdım ana sigortayı değiştirdim far sinyaller marş çalışıyor fakat gösterge ve park lambasının sıgortasını bulamadım yardımcı olucak arkadaşlara simdiden teşekkürler ....
---------- Mesajlar birleştirildi 10-07-2012 - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-07-2012 23:52 ----------
katalogdan buldum teşekkürler ....
bugun motorla biraz ugrasayım dedim... park lambasının yuvasını değişiyodum galiba sigortayı attırdım ana sigortayı değiştirdim far sinyaller marş çalışıyor fakat gösterge ve park lambasının sıgortasını bulamadım yardımcı olucak arkadaşlara simdiden teşekkürler ....
---------- Mesajlar birleştirildi 10-07-2012 - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-07-2012 23:52 ----------
katalogdan buldum teşekkürler ....