Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
merhaba arkadaşlar ....
bugun motorla biraz ugrasayım dedim... park lambasının yuvasını değişiyodum galiba sigortayı attırdım ana sigortayı değiştirdim far sinyaller marş çalışıyor fakat gösterge ve park lambasının sıgortasını bulamadım yardımcı olucak arkadaşlara simdiden teşekkürler ....

---------- Mesajlar birleştirildi 10-07-2012 - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09-07-2012 23:52 ----------

katalogdan buldum teşekkürler ....
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Selam arkadaşlar debriyaj balatamı değiştirttim ve kalkışta kavrama noktasında silkeleme yapıyor. Ustam zamanla alışır dedi fakat birde sizlere danışmak istiyorum. normalmidir ? değişimden sonra benzer problemle karşılaşan oldumu?

Bence balata değişince sana farklı gelmiş olabilir debriyaj. Kullanış şeklinle alakalı olarak kalkışta motorun debriyaj ve gaz bağlantısını ayarlayamıyor olabilirsin. Ben böyle birşeyle karşılaşmadım hiç. Ama tabii bu benim fikrim, bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar muhakkak vardır. Bekide dediğin gibi balatada hata vardır yada ustan ayarlıyamamış olabilir.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
31
Normalde gaz vermeden tam kavramada tututuğumda tatlı tatlı ilerlemeye başlardı. şimdi aynısını denediğimde 1-2 hafif silkeliyor ve son nefesini veriyor stop ediyor. En iyi ihtimalle balatalar alışana kadar kavrama aralığının oldukça dar bir aralıkta olduğunu düşünüyorum. Bu minik silkelemeler özellikle yokuşta ana yola dönüşlerde insanı bezdiriyor. Bu şekilde çok trafiğe girmeden 50km kullandım. Vites geçişleri o kadar yumuşak o kadar temizki sadece 1. viteste yaşadığım bu sıkıntının geçici olduğuna inanmak istiyorum. Tecrübeli arkadaşlardan varmı bilgisi olan ?
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
debriyajı sonuna kadar sıktığında motor stop ediyorsa balata ayırmıyordur.tahminimce biraz yumuşak birakmışlar debriyaj kolunu.onu biraz sıkarak öyle dene olmazsa büyük ihtimal balatadan yapıyordur
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Normalde gaz vermeden tam kavramada tututuğumda tatlı tatlı ilerlemeye başlardı. şimdi aynısını denediğimde 1-2 hafif silkeliyor ve son nefesini veriyor stop ediyor. En iyi ihtimalle balatalar alışana kadar kavrama aralığının oldukça dar bir aralıkta olduğunu düşünüyorum. Bu minik silkelemeler özellikle yokuşta ana yola dönüşlerde insanı bezdiriyor. Bu şekilde çok trafiğe girmeden 50km kullandım. Vites geçişleri o kadar yumuşak o kadar temizki sadece 1. viteste yaşadığım bu sıkıntının geçici olduğuna inanmak istiyorum. Tecrübeli arkadaşlardan varmı bilgisi olan ?

Eğer motorun rolanti devri 1500'ün altındaysa kalkışlarda silkeleme yapar. Benim başıma geldi bu. Rolanti devri ne kadar motorunun?
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
37
merhaba arkadaşlar cbf 250 için defo kılıfı ve elcik koruma bulabileceğim bir site falan var mı yardımcı olursanız sevinirim... tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Merhaba arkadaşlar,

30 yaşındayım. Kendimi bildim bileli çok iyi bisiklet ve otomobil kullanırım. Geçtiğimiz ay A2 ehliyetimi alır almaz ilk motorum olarak temiz bir 2. el CBF 250 aldım. Deneyimli arkadaşlarım CBF 150'yi çok çabuk tüketebileceğimi, CBF 250'nin daha uzun vadeli bir başlangıç motoru olabileceğini söylediler. Kursta Titan ile temel becerileri öğrendim diyordum ki CBF 250'mi teslim aldığımda bir anda ağır ve zor geldi. Garajda dönerken gaz vermeye çekindim ve ivme bittiği için olduğu yerde yere bıraktım, neyseki bende ve motorda bir zarar oluşmadı.

"U" dönüşlerde inanılmaz zorlanıyorum. Kursta çalıştığım Titan, CBF 150 ayarında bir makina diye biliyorum. CBF 150 ve 250 arasında da kağıt üzerinde büyük bir ağırlık, güç farkı görünmüyor fakat 250'imden resmen çekiniyorum, virajın çıkışına bakamıyorum. Kursta motordan kesinlikle çekinmiyordum. Dönüşlerde her an yığılacakmış gibi geliyor. Bu viraj endişesini sizce daha düşük bir motorla mı çözmem gerekirdi?

Çok iyi bir bisiklet ve otomobil kullanıcısı olarak ehliyetimi alıp motosiklete hala adapte olamamış olmak gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu. Öğrenme aşamasında sizler de böyle hissettiniz mi merak ediyorum.

Sizce CBF 150 veya yeni modellerden CB 125E ile mi başlamalıydım? Şu anda Honda Güvenli Sürüş 1'e başlamayı, öncesinde ise kontağı hiç açmamayı düşünmeye başladım. Görüşleriniz nelerdir?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
merhaba arkadaşlar cbf 250 için defo kılıfı ve elcik koruma bulabileceğim bir site falan var mı yardımcı olursanız sevinirim... tekeriniz düz bassın :)
Bu topiçte biraz geride Cihan arkadaşımız elcik korumadan bahsediyor tlf. nosu da mevcut...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Merhaba arkadaşlar,

30 yaşındayım. Kendimi bildim bileli çok iyi bisiklet ve otomobil kullanırım. Geçtiğimiz ay A2 ehliyetimi alır almaz ilk motorum olarak temiz bir 2. el CBF 250 aldım. Deneyimli arkadaşlarım CBF 150'yi çok çabuk tüketebileceğimi, CBF 250'nin daha uzun vadeli bir başlangıç motoru olabileceğini söylediler. Kursta Titan ile temel becerileri öğrendim diyordum ki CBF 250'mi teslim aldığımda bir anda ağır ve zor geldi. Garajda dönerken gaz vermeye çekindim ve ivme bittiği için olduğu yerde yere bıraktım, neyseki bende ve motorda bir zarar oluşmadı.

"U" dönüşlerde inanılmaz zorlanıyorum. Kursta çalıştığım Titan, CBF 150 ayarında bir makina diye biliyorum. CBF 150 ve 250 arasında da kağıt üzerinde büyük bir ağırlık, güç farkı görünmüyor fakat 250'imden resmen çekiniyorum, virajın çıkışına bakamıyorum. Kursta motordan kesinlikle çekinmiyordum. Dönüşlerde her an yığılacakmış gibi geliyor. Bu viraj endişesini sizce daha düşük bir motorla mı çözmem gerekirdi?

Çok iyi bir bisiklet ve otomobil kullanıcısı olarak ehliyetimi alıp motosiklete hala adapte olamamış olmak gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu. Öğrenme aşamasında sizler de böyle hissettiniz mi merak ediyorum.

Sizce CBF 150 veya yeni modellerden CB 125E ile mi başlamalıydım? Şu anda Honda Güvenli Sürüş 1'e başlamayı, öncesinde ise kontağı hiç açmamayı düşünmeye başladım. Görüşleriniz nelerdir?
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim.Bencede 250 ile başlaman isabet olmuş,mesele sadece ilk alışma devresinden kaynaklanıyor,sen cbf 150 ile pek bir fark yok diyorsun ama tam bir kat fark var...biri 10 beygir,digeri 22 beygir cbf 250 belki son hız konusunda size az fark gibi gelebilir ama müthiş torklu bir motor.Dönüşlerde hız ve ahengi ayarlayamazsan tabiiki yığılma olacaktır.Honda güvenli sürüşten sonra sanırım bunlar basit şeyler olcaktır,başarılar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

İşte bahsettiğim elcikler...
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
1
CBF 250 arka tutunma demiri:
slm BRUCE 65
resimdeki tutunma demirinden sende varmıdır acaba teşekkürler.
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Herkese selam
Ben cbf 250 sahibiyim ve şu anda bi modifikasyon dönemindeyim açık hava filtresi performans eksoz yağ değişimi ve derin temizlik yapıyorum.
Daha yeni başladım toparlamaya umarım en kısa sürede biter ve resimleri sunarım sizlere.
Herkese iyi gazlamalar
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Arkadaşlar ben 2. el yenı cbf 250 aldım motoru bı yukayayım dedım temızledık pakladım ama motor çalışmıyor :(
marş alıyor arada çalıştıgıda oluyor ama sonradan kendılıgınden stop edıo
acaba motorun bıyerlerıne sumu kaçmıstır ondanmı çalısmıyor yoksa başka bır sıkıntımı vardır 1 saat guneste bıraktım tekrar denedım marş aldı 5 sn falan çalıstı stop ettı yıne
Motoruda yenı aldım yıkamadan once taş gıbı çalısıodu motor şimdi içime dert oldu
yıne guneste bıraktım bakalım akşama ne olacak
sizlerın bır onerısı bır bılgısı varsa yardımcı olursa sevınırım

---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

Arkadaşlar motorda arıza yokmuş sorun bendeymıs motor yenı oldugu ıcın yenı yenı ogrenıorum benzın ayarı off daymıs o yuzden çalısmıyormus sımdı takır takır çalısıo
Yenı bır cbf 250 kullanıcısı olarak aranızdayım bende :D
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
4
Selam bende yeni CBF250 alacamda satarken sorun oluyor mu acaba ?_


Bazı arkadaşlar CBF250 satması çok zor diyorlar tutulmuyormuş sizce doğru mu?

Biraz bilgi verebilirmisiniz?
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
Bende dün akşam bi cbf250 sahibi oldum....2011 Apache RTR den indikten sonra bu bıraz yorucu geldı bana ama gıdısı ve yol tutusu gusel bunlar şimdilik paylaşacaklarım...bu motor için çanta demiri baktım ama bulamadım yardımcı olursanız sewınırım...
iyi sürüşler...
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
4
Dayanamadım bende aldım. Bakalım CBF 250 ilk defa binecem ne olur bilmiyorum. CBF150 den inip CBF250 binicem umarım beklentilerime karşılık verir.
Motoru dün istanbuldan bir abim sayesinde aldım. yarinde hayırlıysa ilk sürüşümü yapıcam :D
 
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
4
selamlar.forumda yeniyim.bende bayramdan sonra inş cbf 250 sahibi olucam.bişey sormak istiyorum.bu motora kalın arka lastik nasıl olur yani kalın lastikleri çok seviyorum.ne kadar kalın olabilir yapan varmı ve kalın lastik fiyatları ortlama nekadardır bilenler varsa cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler.bu arada alacağım motor eniştemin.2006 model olup 23 binde.masrafsız.2750 liraya alıcam fiyat nasıl sizce değerlendrmelerinizi bekliyorum.aldığım zaman deneyimlerimi ve fotolarını ekleyeceğim herkese şimdiden iyi bayramlar..
 
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
4
işte resimler arkadslar bayramdan sonra alıyorum kısmetse.yorumlarınızı bekliyorum
c02hm.jpg

c02f0.jpg

c02gc.jpg

c02gw.jpg

c02h8.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

bu motora ne gibi modifiye gider mesela fikirlerinizi bekliyorum biraz spor olsun istiyorum mesela arka çamurluk iptali güzel oluyo kalın lastik gibi vs..varsa parlak fikirlerinizi ve fotolarını bekliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst