Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819







abiler benim düldül kapı önünde böle duruyor...bi saknıcası varmı...aşırı rüzgarda motor devrildiği için branda olmasına rağmen örtmiyorum...ne dersiniz kışın böle açık havada dursa skınca olurmu...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
biraz ratingi yükseltelim ozaman:flower: motor yatsaydı derken neyi kasttettin sanırım bujiler 8000km de değişecek :cat: 4000 bakımında değişmedi çünkü benim:)


motor yatsaydı derken serviste 5 gün kalsaydı ne olacaktı demek istedim yani aksama bakımından benim motor gidiyor ancak 1 tane tel tutuyor gazı.








abiler benim düldül kapı önünde böle duruyor...bi saknıcası varmı...aşırı rüzgarda motor devrildiği için branda olmasına rağmen örtmiyorum...ne dersiniz kışın böle açık havada dursa skınca olurmu...



abi bişey olmaz meraklanma bende herzaman branda cekemiyorum üstüne en son ybr brandayla ucup gitmişti cok yagmur ve rüzgar olursa cekiyorum ancak baglıyorum biyere bide brabndayı altından mandalla tutturuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
QUOTE=erdo2002;866517]tabiki titan daha kaliteli bir alet ama cbf de fena değil:cat: cbf 250 de fazla yakıyor diyorlar.cbf 500 kadar yakıyormus :silent:[/QUOTE]

:):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bende marş dinamosu dışında sorun yaşamadım onada sorun denmez çünkü söküp ben tamir ettim çok memnunum severek kullanıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tabiki titan daha kaliteli bir alet ama cbf de fena değil:cat: cbf 250 de fazla yakıyor diyorlar.cbf 500 kadar yakıyormus :silent:

ulan bilende konuşuyo bilmeyende...cbf 250 ne kadar yakııyomuş la erdoo...:p


ahh o mışşlar muşşlar yohmu...la cbf 250 nin yaktığı nekine...250 lik arasında en cimrilerden biri...


cbf 500 ise 600 lükten fazla yakar haberin ola...ortamlarda böle mış muş deme kaçarlar senden bişey bilmiyo diye...:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ulan bilende konuşuyo bilmeyende...cbf 250 ne kadar yakııyomuş la erdoo...:p


ahh o mışşlar muşşlar yohmu...la cbf 250 nin yaktığı nekine...250 lik arasında en cimrilerden biri...


cbf 500 ise 600 lükten fazla yakar haberin ola...ortamlarda böle mış muş deme kaçarlar senden bişey bilmiyo diye...:queen:


motor bu yakacak tabi :queen::queen:neyse cbf 500 konusunda haklısın yakıt düşmanı bugün verdim motoru servise silindir kapak contası değişiyor gaz teli değişiyor yan kapakta debriyaj baglantısından gelen yaga bakılacak ön takım frene basınca gelen tak sesine bakılacak sonucu görücez.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
cbf 150nin catlarını söküp tel cant takabilirmiyim.Kaç paraya mal olur.

Kardeş her ne kadar bende CBF olmasa bile CBF 150 nin en büyük hayranlarındanım ölüyorum yani motor için bence hiç yakışmaz motorun havasını bozarsın en güzel jantlar üzerindekiler diye düşünüyorum
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
motor bu yakacak tabi :queen::queen:neyse cbf 500 konusunda haklısın yakıt düşmanı bugün verdim motoru servise silindir kapak contası değişiyor gaz teli değişiyor yan kapakta debriyaj baglantısından gelen yaga bakılacak ön takım frene basınca gelen tak sesine bakılacak sonucu görücez.

ne kaldı geriye sen iyisimi ver motoru hondaya garantiden değiştir :p
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
5
selamlar sonunda bende bir motosiklet alacak parayı birikitirdim nisan başı gibi bi cbf 150 sahibi olmayı düşünüyorum inanın rüyaalrıma giriyor :)) yanlız forumda araştırmama ragmen motosiklet ekipmanları hakkında bi bilgi bulamadım kask, mont , pantalon gerekli ama bakıyorum 50 ytl ye de var 800 euro yada tamam 50 ytlilk kaskın göstermelik kask oldugunu biliyoruz ama hangi marka iyidir hangi fiyat aralıgında olmalı yani hem güvenli hemde ekonomik olması bakımından bilgisi olan veya bu bilgileri nereden öğrenebilecegim konuusnda yardım istiyorum abiler .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selamlar sonunda bende bir motosiklet alacak parayı birikitirdim nisan başı gibi bi cbf 150 sahibi olmayı düşünüyorum inanın rüyaalrıma giriyor :)) yanlız forumda araştırmama ragmen motosiklet ekipmanları hakkında bi bilgi bulamadım kask, mont , pantalon gerekli ama bakıyorum 50 ytl ye de var 800 euro yada tamam 50 ytlilk kaskın göstermelik kask oldugunu biliyoruz ama hangi marka iyidir hangi fiyat aralıgında olmalı yani hem güvenli hemde ekonomik olması bakımından bilgisi olan veya bu bilgileri nereden öğrenebilecegim konuusnda yardım istiyorum abiler .

dostum liste fiyatından 200-250-300 eksiğiyle bayiden alabiliriz...almadan önce bana ulaş ki indirim alalım...Konşuk D&B Motor Ümraniyeden...537 335 22 33...tabi Istanbıldaysan...o aradaki rakamlada aksesuar alırsın....


koruma takımlarınıda feyizoğlundan almanı öneririm...
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar ben ybr den kurtuldum ve yeni şirketim cbf150 alıcak.
kurye arkadaşlar baya met ediyolar ama benim gibi 105kg.adamla acaba bütün gün istanbul trafiinde dayanırmı bu cbf150 yoksam oda ybr gibi sürekli ağrıza yaparmı.
cbf150 kulanıcıları cevap bekliyom.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst