Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar,, aranızda orjinal motor koruma demiri alan vardır,, acaba kaç ytl ye aldığını yazabilir mi??
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Benimde direksiyonda sallanma var diye ön lastiği garantiden değiştiler.Fakat hala tam düzelmedi:silent:
Bugün düz yolda CG 125 ilee kapıştım.CG performans olarak sanki biraz daha iyiydi??
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bakıma götürdüümde lastik çok inmiş dediler ondan yapıo dediler özellikle 2 lişi binice çok acaip sallanıo sonra şişrdiler geçti ama tam geçmedi bi kaç kere sert çukura girdim ondan olabilirde bide bugün başıma bişey geldi giderken 2.viteste elim debriyajdayken ara gazı verdim motordan çaaaaaattt die bi ses geldi sallandı motor giderken ve stop etti motor noldu anlamadım bi kaere daha öle olmuştu ama bu akdar kuvvetli ses çıkmamıştı sanki bişey kırıldı
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben koruma demirini 40 ytl ye almıştm
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
sarsıntı

bakıma götürdüümde lastik çok inmiş dediler ondan yapıo dediler özellikle 2 lişi binice çok acaip sallanıo sonra şişrdiler geçti ama tam geçmedi bi kaç kere sert çukura girdim ondan olabilirde bide bugün başıma bişey geldi giderken 2.viteste elim debriyajdayken ara gazı verdim motordan çaaaaaattt die bi ses geldi sallandı motor giderken ve stop etti motor noldu anlamadım bi kaere daha öle olmuştu ama bu akdar kuvvetli ses çıkmamıştı sanki bişey kırıldı

kardeşim o sarsıntı bende de var ilk gittim amartisor yağları eksilmiş deiler yaptılar 3 kişi test etti oldu dedi ama olmadı hala devam etti bi seferr daha götürdüm baktılar arka lastik imalat hatası dediler yenilediler ama hala düzelmedi lastik de sağlam ne olabilir acaba?amartisor çatalı ve ya jantlarda mı bir sorun var acep?
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
17
S.A arkadaslar bende Cg 125 var 4-5 aydır kullanıyorum 2.el aldım suanda cbf 150 sıyah cok hosuma gıdıyor sızce o degermı yanı en azından 2.el alırsam devır fılan sıfır da almam zaten ılk motorum sıfırdı rodaj fılan ugrasamam o yuzden ne dersınız arkadaslar Cg 125 Yetıyor Öğrenci adamız ancak goruntu olarak Cbf 150 cok guzel duruyor Ne dersınız yakıt olarak da az dıyorlar duyduklarıma gore ... ?

Honda Cg 125 Satiyim Cbf 150 Aliyimmi ?
Yoksa Sallayım kalsınmı bendeki ?
Yada baska bir secenek sunabılecek arkadas ?


Sımdıden tsk edıyorum
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
erdo varsa degiştir derim,yoksa deligin birini genişlet derim.

buluşmadan kalan birkaç resim az da olsak güzel bir akşam geçirdim gelen arkadaşlar teşekkür,










haydaa bu buluşma ne zaman oldu yahu
diğer tarafa yazmadınız mı?
neden benim haberim yok, grup çok baba yaw, keşke bende olsaydım
:pale:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
haydaa bu buluşma ne zaman oldu yahu
diğer tarafa yazmadınız mı?
neden benim haberim yok, grup çok baba yaw, keşke bende olsaydım
:pale:

gizli buluşma olmuş :p:cherry: bu arada arkadaşlar disk sorunun hallettin.götürdüm verdim geri aldı motomax.Fakat 9 euroyu 20 milyon olarak hesap ettiler euro kurları bayağı fazla sanırım :) 2 milyondan bile fazla :p
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
benim ön lastik kocaman balon yaptı 4000 lerde değiştirmiştim.Titreme olan arkadaşlar lastikte balon olup olmadığını bi kontrol etsinler.Bence lastiklerinizi değiştirin ,ben metzeler me22 ile değiştirdim çok çok iyileşti yol tutuşu.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bu buluşma MT'nin basket maçı buluşması işte, Luxor, hani benim cbf150.net'te 2.buluşma sandığım buluşma bu.:p Bu arada son fotoda ben nasıl durmuşum öyle yav, sanki Motogp'yi ben kazanmışım da İstiklal Marşı çalıyor gibi esas duruş yapmışım.:mrgreen:

Şu gidon yamukluğu muhabbetine ben benim gidonu inceledim sanki hafiften yamukluk var gibi geldi, yolda habire bakıyom öyle mi değil mi diye, kaza yapacaktım. Ertesi gün evin önünde iyice inceledim bu sefer dümdüz geldi, kuruntu yaptım valla arkadaş öyle söyleyince.:)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
hafif yamukluk bende de vardı.ilk aldığımda farkettim.ilk bakıma gittiğimde serviste normal olduğunu,sorun olsa çekme yapacağını, fabrikasyon olduğunu söyledi.ama bu yamukluk çok hafif.çok iyi bakmak lazım.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
arkadaşlar benim motor 10000 km oldu geçtide kışada girioruz lastikleri değitirmek istiorum ne aliim bide fiyatı nedir bilgisi olan arkadaşlar lütfen bilgilendirsin
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
selam arkadaşlar benim motordaki sarsıntıyı çözemedik daha bir ustaya daha gösterdim amortisor ayarın çok sert biraz yumuşattır olur dedi ustada alet oladığı için mecbur hondaya götürücem bakalım olcakmı ama bana saçma geldi amortisor ayarıyla oynamadıkki motorun nasıl sertleşmiş olabilir??
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
selam arkadaşlar benim motordaki sarsıntıyı çözemedik daha bir ustaya daha gösterdim amortisor ayarın çok sert biraz yumuşattır olur dedi ustada alet oladığı için mecbur hondaya götürücem bakalım olcakmı ama bana saçma geldi amortisor ayarıyla oynamadıkki motorun nasıl sertleşmiş olabilir??

arka amortisor ise koltuk altında orjınal anahtarı var,
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
hafif yamukluk bende de vardı.ilk aldığımda farkettim.ilk bakıma gittiğimde serviste normal olduğunu,sorun olsa çekme yapacağını, fabrikasyon olduğunu söyledi.ama bu yamukluk çok hafif.çok iyi bakmak lazım.

Benim de gözüm iyidir bu gün bir kez daha baktım evet sanki sol taraf çok hafif önde gibi. Ama yanıltıcı bir şey zor anlaşılıyor. 6500km oldu ve hiç bir yan etkisi olmadı, farkına bile arkadaş yazınca vardım. Bana öyle de geliyor olabilir. Taktık ya kafaya, psikolojik herhal.:p:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Benim de gözüm iyidir bu gün bir kez daha baktım evet sanki sol taraf çok hafif önde gibi. Ama yanıltıcı bir şey zor anlaşılıyor. 6500km oldu ve hiç bir yan etkisi olmadı, farkına bile arkadaş yazınca vardım. Bana öyle de geliyor olabilir. Taktık ya kafaya, psikolojik herhal.:p:)

bende de sorun yok.yan rüzgarda sallaması normal ellerimizi bırakınca.lastik havası da olabilir.

zaten biri birşey yazıyor,ondan sonra ayıkla pirincin taşını....hepimizde fobi oluyor,rüyala:queen:rımıza giriyor

arkadaşlar benim motor 10000 km oldu geçtide kışada girioruz lastikleri değitirmek istiorum ne aliim bide fiyatı nedir bilgisi olan arkadaşlar lütfen bilgilendirsin



çek malı bir lastik vardı.ismini unuttum.incelemeiştim bir cbf de.iyiydi.dişleri hem arazi hem de asfalt içindi.durolardan çok farklı dişlileri.metzeler e benziyordu.buradakiler bilir ismini.ama ben metzeler derim.lastik çok önemli.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hay Allah ya!

arka amortisor ise koltuk altında orjınal anahtarı var,

Valla koltuk altındaki anahtarşlara çok defa baktım ama içlerinden birisinin o işe yaradığını bilmiodum hadi ben bilmiodum da koskoca honda ustası niye bilmiyodu onu anlamadım yaw...hondanın türkiyede birkaç bayisini gördüm adamlar honda adına leke sürüyorlar...işleri yavaş yapıyorlar...arıza sebebini düzgün bilemiyorlar...boşu boşuna masrafa sokuolar...bence mesleklerine tam hakim deyildiler...bakın sadece bana olduğu için sölemiom...burdan chatkut kardeş var oda burda izmirde o da bilio ve ya ben her hondaya gittiğimde bi tane jandarma arkadaş orda oluyo bi tane büyük bi motosikleti var yaw 3 aydır yapamadılar gittiler adamın motosikletini ne diyeyim bu durumda...hayırlı ramazanlar herkese...:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadslar bu sallantı benim motordada var işin ilginç yanı bende vawe varkende vardı ilk aldıgım gün dreksiyonu bıraktıgımda ön 8 çiziyordu şimdi cbf dede var lastikten olabilir okadar adiki lastikler anlatmaya gerek yok zaten ama göbekte zamanla boslukta olusuyor ben önceki bakımda sıktırmıştım ama 2000 km sonra tekrar başladı sarsıntı bunların yanında benim ciddi rölanti problemim var ayarlıyosun 2 gün sonra bozuluyor olmadık yerde stop ediyor motor kaç kez kaza tehlikesi atlattım bu yüzden çok yükseltiyosun bu seferde benzin dayanmıyo nası bi karbüratör anlamadım sanki biraz küçük geliyor bu makinaya birde yeni baslayan bi sorun var sabahları marsa basarken mars motorundan cıyır cıyır bi ses geliyor sizde olan varmı böle bişey önceki motorun yanmıstı bi kere aynı marka marş motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst