Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Gördüğüm kadarıyla direksiyondaki sallanma olayı çok kişi de var.Benim ön lastik değişti fakat net bir düzelme sağlıyamadım.Buna bir çözüm bulunur inşallah..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haydaa bu buluşma ne zaman oldu yahu
diğer tarafa yazmadınız mı?
neden benim haberim yok, grup çok baba yaw, keşke bende olsaydım
:pale:

Değerli dostlarım güzel insanlar

"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:

Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:

Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:

huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:


geç oldu ama güç olmadı...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yeni planlarım var bekleyin beni cbf 150 severler.:p
dönüşüm muhteşem olucak.

Değerli dostlarım güzel insanlar

"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:

Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:

Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:

huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:


geç oldu ama güç olmadı...

istanbul tayfası olarak cbf 150 sayımı yapsak acaba diyorum kaç kişi var burda?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Merhaba Arkadaşlar,

12.000 bakımını yaptırdıktan sonra işten kaytarıp vakit bulduğum bu Cumartesi izlenimlerimi yazayım dedim.

Motorumdan hiç pişmanlığım yok. Ama problemler elbette oluyor. İzmir'de her yer yine şantiye gibi olduğundan yollar berbat. Geçen Çarşamba bir çukurun köşesinde lastiği ezmişim. Ön lastik balon yaptı; ama bu benden kaynaklanıyor. Çukurun kıyısının bu kadar düz olduğunu gece göremedim. İlk kez de geçen Pazartesi far ampulümün kısası iptal oldu.

Sürekli bir koşuşturmaca içinde olduğumdan motoruma pek temiz bakamıyorum. Kısmetse bu hafta sonu bir pasta-cila operasyonu yapmalıyım.

Ben de lastiklerimi değiştirmek istiyorum ama ebat bulmak sorun. Aklımda bir çift Pirelli Scorpio var. Eğer lastiklerini değiştiren arkadaşlar varsa hangi ebat ve hangi marka taktılar yazsınlar. Kış gelirken lastik daha da önem kazanıyor. Çünkü bizim Duro'lar maalesef yağmurda 30-40 la bile tehlikeli.

Herkese Selamlar.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
aynen bizim durolar çok kötü lastik değiştiren arkadaşlar yazsın ebatını markasını fiyatını ve memnun olup olmadıınıda belirtirse güzel olur
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Merhaba Arkadaşlar,

12.000 bakımını yaptırdıktan sonra işten kaytarıp vakit bulduğum bu Cumartesi izlenimlerimi yazayım dedim.

Motorumdan hiç pişmanlığım yok. Ama problemler elbette oluyor. İzmir'de her yer yine şantiye gibi olduğundan yollar berbat. Geçen Çarşamba bir çukurun köşesinde lastiği ezmişim. Ön lastik balon yaptı; ama bu benden kaynaklanıyor. Çukurun kıyısının bu kadar düz olduğunu gece göremedim. İlk kez de geçen Pazartesi far ampulümün kısası iptal oldu.

Sürekli bir koşuşturmaca içinde olduğumdan motoruma pek temiz bakamıyorum. Kısmetse bu hafta sonu bir pasta-cila operasyonu yapmalıyım.

Ben de lastiklerimi değiştirmek istiyorum ama ebat bulmak sorun. Aklımda bir çift Pirelli Scorpio var. Eğer lastiklerini değiştiren arkadaşlar varsa hangi ebat ve hangi marka taktılar yazsınlar. Kış gelirken lastik daha da önem kazanıyor. Çünkü bizim Duro'lar maalesef yağmurda 30-40 la bile tehlikeli.

Herkese Selamlar.
Aynen benimde kısalar iptal olmuş. :silent:Kısaları çabukmu patlıyor nedir.Belkide devamlı yandığından :silent:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu olay bence şundan kaynaklanıyor
arabalarda motoru çalıştırdıktan sonra farlar açılır.nedeni hem akünün ömrüne yazık hemde yüksek akım birden almasın diye.hatta bizim arabada teyp açıkken marşa bastığımda teyp kilit moduna geçmişti bu iki kere oldu.tamirciye gösterdiğimizde voltaj yüksek akımla geldiğinden teyp i kilitliyo demişti ve siz çalıştırırken teyp kapatın dedi.yani bizim cbf150 far sürekli açık tabi ömrü kısa oluyor farın
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
arkadaşlar motorun üzerindeki lastik gerçekten sağlam.ben sürekli arazideyim ve elinden geleni yapıyor.anasayfada en son gezim var.bir resimlere bakın.lastik daha ne yapsın...ama kauçuğu çok sert.sağlam fakat sadece ıslak zeminde bana sorun çıkartıyor.daha yumuşak lastik daha uygun olur.birkaç sayfa geride bir çek malı lastikten bahsetmiştim.onu beğenmezseniz metzeler ya da pirelli...paranıza göre bakın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar lastikler hepimizin ortak şikayeti....deli kayıyor...olaki kuru yolda ıslak yerden kaçayım diye nerdeyse kaza yapıcam...arka oryantal yapıyor bi sağa bi sola...


bu arada unutmayın...3500 plaka dahil cbf 150alma kredim vardır...bayiden...bilginiz olsun...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
metehan gelmediğin gezimi incele.cbf ciler bir bakın.''çatalca yarımadasını tanıyalım''...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
:)metehan bu gezileri bizim köşeye atacağım ama nasıl oluyor o iş?

olay çözülmüştür.tamam.aynı sistem..........
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Geçenlerde caberli bize gelmişti,motorunu ilk defa sürdüm
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Lastiklerle ilgili bilgi cbf150.net'te var beyler. Motorumuza uygun lastik var Pirelli, başka markada da var yanılmıyorsam.
İstanbul'dakiler için müracaat buzmotor.:wiinkk:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Değerli dostlarım güzel insanlar

"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:

Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:

Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:

huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:


geç oldu ama güç olmadı...

bana laf mı attın şimdi sen???
gelmedim diye mi söyledin bakiim bunu


yeni planlarım var bekleyin beni cbf 150 severler.:p
dönüşüm muhteşem olucak.



istanbul tayfası olarak cbf 150 sayımı yapsak acaba diyorum kaç kişi var burda?

sen nereye gitmiştin ki dönüşün muhteşem oluyor cihan bey???
istanbul tayfası olarak ben burdayım, yazın beni
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
tabi buluşalım cbf ekibi herzaman her daim aktif olmalı :p Gerçi benim gelmem biraz güç fakat genede gelmeye çaışırım.:pr::salut:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
CBF 150 mi biraz önce sattım , muhtemelen şu anda Kocaeli ye doğru gidiyordur. Kask dahil aksesuarlarla 2950 ye verdim , bu arada bizim motorun noter masrafı 163 ytl tutuyor.

Bir daha motor alırmıyım bilmiyorum ama seneye yaz başında ellerim kaşınmaya başlarmış gibi geliyor :p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst