haydaa bu buluşma ne zaman oldu yahu
diğer tarafa yazmadınız mı?
neden benim haberim yok, grup çok baba yaw, keşke bende olsaydım
ale:
Değerli dostlarım güzel insanlar
"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:
Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:
Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:
huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:
geç oldu ama güç olmadı...
yeni planlarım var bekleyin beni cbf 150 severler.
dönüşüm muhteşem olucak.
istanbul tayfası olarak cbf 150 sayımı yapsak acaba diyorum kaç kişi var burda?
Aynen benimde kısalar iptal olmuş. :silent:Kısaları çabukmu patlıyor nedir.Belkide devamlı yandığından :silent:Merhaba Arkadaşlar,
12.000 bakımını yaptırdıktan sonra işten kaytarıp vakit bulduğum bu Cumartesi izlenimlerimi yazayım dedim.
Motorumdan hiç pişmanlığım yok. Ama problemler elbette oluyor. İzmir'de her yer yine şantiye gibi olduğundan yollar berbat. Geçen Çarşamba bir çukurun köşesinde lastiği ezmişim. Ön lastik balon yaptı; ama bu benden kaynaklanıyor. Çukurun kıyısının bu kadar düz olduğunu gece göremedim. İlk kez de geçen Pazartesi far ampulümün kısası iptal oldu.
Sürekli bir koşuşturmaca içinde olduğumdan motoruma pek temiz bakamıyorum. Kısmetse bu hafta sonu bir pasta-cila operasyonu yapmalıyım.
Ben de lastiklerimi değiştirmek istiyorum ama ebat bulmak sorun. Aklımda bir çift Pirelli Scorpio var. Eğer lastiklerini değiştiren arkadaşlar varsa hangi ebat ve hangi marka taktılar yazsınlar. Kış gelirken lastik daha da önem kazanıyor. Çünkü bizim Duro'lar maalesef yağmurda 30-40 la bile tehlikeli.
Herkese Selamlar.
metehan gelmediğin gezimi incele.cbf ciler bir bakın.''çatalca yarımadasını tanıyalım''...
Değerli dostlarım güzel insanlar
"Sir" ünvanlı CBF 150 Uzmanı CİHAN....:cat:
Cbf 150 lerin Efendisi GINGER...:cat:
Beyefendiliğiyle Gönüllerde Taht Kurmuş Cloud'a:cat:
huzurlarınızda geldikleri ve yolu benle paylaştıkları için teşekkürler...:rendeer:
geç oldu ama güç olmadı...
yeni planlarım var bekleyin beni cbf 150 severler.
dönüşüm muhteşem olucak.
istanbul tayfası olarak cbf 150 sayımı yapsak acaba diyorum kaç kişi var burda?