Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Hehe

alan memnun kullanan memnun sana bişeyler oluyor galiba,hayırdırbu motora karşı alerjin felen mi var,ben 4000ytl vemedim 4500 ytl verdim,tipide çok güzel dolu dolu motor granaj dolu heryeri,10 sene öncesinde cbf 150 varmıydı,yoktu.
eger bir motoru sevmiyorsan böyle yorum yapmana da gerek yok.:)



bende ilk defa duyuyorum,ama motorun orjınalini bozmam şahsen.



benim motorun plaka aydınlatma kapagı çatlamadı ama çatlayan motorlar çok,

Bak kardesim sanki motoruna kufur ettik, dedik bu motorun ozelligine yakin bircok motor var.Onlar bunun kadar da pahali degil.Motor cok para diye cok saglam veya iyi olmaz, zaten biliyosundur heralde!Bide yazmissin 10 sene once cfb 150 mi vardi diye.Kardesim 10 sene once ne motorlar vardi.150 lik motoru sanki cbr gibi savunuyosun kotu bisey demeden.Verdigin para icine oturmus heralde!Neyse tum motorculara kazasiz belasiz yollar dilegiyle...:farao:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
CBF 150 sürat motoru değil arkadaşlar.Tamamen ekonomik,güvenli ve keyifli sürüşler için dizayn edilmiş.100 km/sa hıza kadar bu özellikleri barındırıyor.Fakat 100 den sonrasını sürekli zorlayanların motoru değiştirmesi uygun olacaktır.:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
şu 140 145 km yapan arkadslar eminmisiniz bu süratlere cıkabildiginizden kendinizi ve diğerlerini lütfen kandırmayın yıkama istasyonunda tazyikli su tutarak yapıldıgına eminim ön lastiğe dişli degiştirme hariç bu motorun son sürati düzde 115 km yokus aşşagı hafif egimli zemin 120 km dir !!!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motoruma bir aksesuar daha ekledim,umarım begenirsiniz.
bu eski hali :

Buda yeni hali :




galiba süper oldu ne dersiniz:queen::queen::queen::queen::bounce:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
abi motorumu aliym ilk işim bunu yapmak olucak sana inat :wiinkk::queen:

saygılar sevgiler :rendeer:

al çek resmini ,görelim bakalım.

süper ne kelime cihan abi :cat: ellerin sağlık kazasız sürüşler dilerim


cihan ha gayret az kaldı.sen bu motorla yılın tasarım ödülünü alacaksın.ama kamyonetinle götürmen gerekecek.biraz daha bişey koyarsan motora taşıyamayacak zavallı.:queen:

süper ne kelime cihan abi :cat: ellerin sağlık kazasız sürüşler dilerim


cihan ha gayret az kaldı.sen bu motorla yılın tasarım ödülünü alacaksın.ama kamyonetinle götürmen gerekecek.biraz daha bişey koyarsan motora taşıyamayacak zavallı.:queen:


valla cbf ile 145 150 yapmak imkansızzzzzz.kim ne yazarsa yazsın inanmam.yokuş aşağı 120 o da 2-3 km iniş olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
motoruma bir aksesuar daha ekledim,umarım begenirsiniz.
bu eski hali :

Buda yeni hali :




galiba süper oldu ne dersiniz:queen::queen::queen::queen::bounce:



Dostum ben genelde bu tarz yapıştırmaları begenmiyorum , ama ne yalan söliyim seninkisi güzel olmuş :) Ilgimi çekmesinin nedeni gece motorla giderken sürücüler tarafından kolay farkedilebilmek , ben fosforlu yeşil mont giyiyorum , motorada böyle birşey takarsam tam görünür olabilirim ;)
Nerden ve kaça taktırdığını söyleyebilir misin ?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Bodrum İskele Meydanı Dergisi Sahibi, Bodrum Ajans Yayın Grubu Haber Editörü Yiğit Uygur ve Bodrum Gönüllüler Derneği Başkanı Cemile Uygur'un tek evlatları, yavrumuz İrem Uygur ve arkadaşı Yaşar Mete Oymaklı, 274 promil alkollü olduğu belirtilen Azrail sürücünün arkadan çarpması sonucunda hayalleri ile birlikte aramızdan ayrıldı

Geriye dönüp baktığımızda cahiller ve sarhoşlar tarafından yollarda buna benzer nice cinayetlerin işlendiğini, verilen cezaların hiç de caydırıcı boyutlarda olmadığını görüyoruz.

Biz aşağıda imzası bulunanlar "Masum hayatların sonlanmasını azaltacak, trafik canavarı için caydırıcı, ürkütücü hükümler içeren" yeni bir trafik Yasası'nın öncelikle ele alınarak uygulamaya konulmasının gerekliliğine inanıyoruz.

Açılan sayfada BEN DE İMZALAMAK İSTİYORUM yazısına hemen tıklayın :
http://www.bodrumajans.com.tr/protes...?page=2&order=
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
2. vites 65 km/sa civarı---- 3. vites 90-95 km/sa civarı,4.vites 110 km/sa üstü
kesiciye giriyor.Fakat 5. vites le 135 i gördüm kesici mesici çıkmadı karşıma.Tabii eğimli bir yokuşta yaptım bu hızı.Ek olarak hafif eğimli yokuşu 110 km/sa sabit hızla ÇIKTIĞIM da oldu :)
Tabii açıkça söylenmesi gereken şey ufacık rüzgarlar bile performansı çok etkiliyor.Rüzgarlı yollarda 90-95 km/sa standart hızdır.En dik yokuşları bile 5.vites 80 km/sa hızla hiç bayılmadan çıkıyor alet.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
bu çocukta ya CBF ci olcek yada Cbr ci.

eee ne olur baba oğluna sağlam bi honda cbr 600 F almazsa oğlu ya cbr 125 e varır yada cbf 150 ye :queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
benim motordada 125 de kesici devreye girioyor daha gitmioyor.ama geçen gün düz yolda rüzgarsız ortamda 120 yaptımuzun yoldayken kulağıma bile az rüzgar sesi geliyodu
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Kardeş nasıl 130 yapıyo benimki 125 te devre kesiciye geliyo ve ateşlemeyi kesiyo.Aynı motor değilmi sonuçta seninkide öyle oması lazım..Yoksa dişlilerlemi oynadın?

evet benim kuzen dişliler le oynadı bende aynı şekilde,42 olan arka dişliyi 38 yaptık,düz yolda 4 fites 120 yi görüyor 5 de de 135 e geliyor valla resim eklemek istemiyorum,sonra bu motor hız motoru degil deyip eleştiri yapılıyor ben biliyim ben basıyımda gerisi boş ama söyledim ben arka dişli degişti,bizde de hız kesici felen yok,o nasıl bişey,sonuçta aynı motor:queen:

cihan ha gayret az kaldı.sen bu motorla yılın tasarım ödülünü alacaksın.ama kamyonetinle götürmen gerekecek.biraz daha bişey koyarsan motora taşıyamayacak zavallı.:queen:


valla cbf ile 145 150 yapmak imkansızzzzzz.kim ne yazarsa yazsın inanmam.yokuş aşağı 120 o da 2-3 km iniş olacak

kamyonette var ama gerek yok benim cbf kendini biliyo
yokuş aşaya mı ben düz yolda basıyom 120 yi,
ya hız için degilki arkadaşlar bu motor (ya ben ön dişliyi degiştirmeye çalıştım ama olmuyor)


Dostum ben genelde bu tarz yapıştırmaları begenmiyorum , ama ne yalan söliyim seninkisi güzel olmuş :) Ilgimi çekmesinin nedeni gece motorla giderken sürücüler tarafından kolay farkedilebilmek , ben fosforlu yeşil mont giyiyorum , motorada böyle birşey takarsam tam görünür olabilirim ;)
Nerden ve kaça taktırdığını söyleyebilir misin ?

sirkeciden 20 ytl aldım önce özen motor gittim orda kalitelisi var diye,adam bana otogardaki otobüslere verdikleri düz ince fosfordan veriyor 20 ytl ye,yok ben bunların kendinden jant şeklinde olanlarını istiyorum diyom adam ben görmedim öyle bişey,bunlar var diye bende almadım dogu bankın arkasındaki yerden aldım 20 ytl.
motorsiklet te fark edilmek iyi bişey..


motorunuzun hızlı gitmesini istiyorsanız arka dişliyi degiştirin.
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
Bugün yalova-bursa bursa-yalova yaptım.Bu motoru gittikçe daha çok seviyorum.150 km de 10 ytl benzin yakti .rüzgarı arkadan alınca 120 125 arası devamlı gidiyor.Uzun yolda çok konforlu.Bursa ya girmeden önceki rampaları 5. vites le çıktı.Bu cc ye göre tam bir tork canavarı diyebiliriz .Çift silindir 125 varadero dan bile daha yüksek torku var.Üstelik bu torku 3250 devir daha aşağıda üretiyor.Buda bize daha iyi yokuş tırmanma performansı ve daha az tüketim olarak geri dönüyor.


Honda Varadero XL125V Max. Torque - 10.5Nm/8,500min-1
honda cbf 150 Max. Torque 12.7Nm/5250min
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst