Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
motoruma bir yenilik daha ekledim,görüntüsünde hoşuma gitmeyen özellikler vardı,motordaki civata kafaları siyah oldugu için çirkin duruyordu ben debunları kapatmak için meatl vida başları bulup vidanın başına silikonla yapıştırdım,şimdi daha güzel ve parlak duruyor,aynı şekilde yapmak siteyen olursa yardımcı olabilirim.






 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
cihan abi aklıma bişey takıldı senin şu resminle ilgili

Shot with HP PhotoSmart R707 (V01.00) at 2007-08-18

işaretlediğim yerde ayrıyetten bir stop lambası mı var? eğer öyleyse garanti durumu ne oldu?

çünkü ben bir kaç sayfa önce ek ışıkla ilgili fikrimi yazmıştım, sevgili a vagrant motorun garantiden çıkacağını söylemişti de bu durumda senin motorun akıbeti ne oldu?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
yok be kardeşim ne garantiden çıkması,hiçbişey olmuyor merak etme,sadece elektirik aksamında bişey oldugu zaman çıkar,ama şimdiye kadar bişey olmadı,ben cbf ye arka stop lambası, dörtlü,ve iki adet seger korna bagladım,artı birde arka dişliyi degiştirdim,hatta 4000 bakımda servise gittigimde adam acil stop dügmesini kontrol etti,baktı motor stop etmiyo,bana döndü,onu ben iptal ettim dedim dörtlü yaptım dedim,garanti hikaye yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
yok be kardeşim ne garantiden çıkması,hiçbişey olmuyor merak etme,sadece elektirik aksamında bişey oldugu zaman çıkar,ama şimdiye kadar bişey olmadı,ben cbf ye arka stop lambası, dörtlü,ve iki adet seger korna bagladım,artı birde arka dişliyi degiştirdim,hatta 4000 bakımda servise gittigimde adam acil stop dügmesini kontrol etti,baktı motor stop etmiyo,bana döndü,onu ben iptal ettim dedim dörtlü yaptım dedim,garanti hikaye yani.

sağol abi bilgilendirdiğin için. herkese kazasız keyifli sürüşler...:rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
ön çamurluk

motoruma bir yenilik daha ekledim,görüntüsünde hoşuma gitmeyen özellikler vardı,motordaki civata kafaları siyah oldugu için çirkin duruyordu ben debunları kapatmak için meatl vida başları bulup vidanın başına silikonla yapıştırdım,şimdi daha güzel ve parlak duruyor,aynı şekilde yapmak siteyen olursa yardımcı olabilirim.







sevgili cihan kardeşim bişey sorabilirmiyim motorun çok güzel olmuş da ben bişi farkettim sanki motorun ön çamurluğu hafiften yamukmu?benimde yamuuk da ondan farkettim halbuki hiç bir darbe falanda almadı neden yamuldu anlayamadım fotoğrafta seninkiside bana biraz yamuk geldi bi bakıp sonucu bana söylersen sevinirim...
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
cihan kardeş o aksesuarları nerden aldın be walla manyak olmuş hemen almam lazım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sevgili cihan kardeşim bişey sorabilirmiyim motorun çok güzel olmuş da ben bişi farkettim sanki motorun ön çamurluğu hafiften yamukmu?benimde yamuuk da ondan farkettim halbuki hiç bir darbe falanda almadı neden yamuldu anlayamadım fotoğrafta seninkiside bana biraz yamuk geldi bi bakıp sonucu bana söylersen sevinirim...

bilmem bende fark etmedim,tam olarak bakınca yazarım burdan.:wiinkk:



cihan kardeş o aksesuarları nerden aldın be walla manyak olmuş hemen almam lazım
ben karaköyden aldım metal vida başlıgı dersen olan yerden alabilirsin bir kaç dükkana sorman lazım karaköyde perşembe pazarında,başka yerde çok ararsın orda hemen bulursun,boy boy degişiyor alacagın her vidayı ve civatayı sök getir adam bana bunun üstüne göre metal vida başı lazımde verir sana,yaz bi kagıda kaç tane lazım tek tek al ok .:cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Bir resim de ben koyayım akşam vakti.Şenlensin sayfamız.



Bir resim de ben koyayım akşam vakti.Şenlensin sayfamız.

 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
eminim o beş misafir de bizden birileridir yaw utanıyomusunuz forumu okumaya niye misafir giirişi yapıyosunuz???

belkide o misafirlerden birisi metehan abimizdir diye düşünnüce hey gidi günler diyorum:D
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yok be kardeşim ne garantiden çıkması,hiçbişey olmuyor merak etme,sadece elektirik aksamında bişey oldugu zaman çıkar,ama şimdiye kadar bişey olmadı,ben cbf ye arka stop lambası, dörtlü,ve iki adet seger korna bagladım,artı birde arka dişliyi degiştirdim,hatta 4000 bakımda servise gittigimde adam acil stop dügmesini kontrol etti,baktı motor stop etmiyo,bana döndü,onu ben iptal ettim dedim dörtlü yaptım dedim,garanti hikaye yani.

Cihan motorun bakımı 3000 demi 4000demi oluyor :silent: ben 3000e geldim bakım yaptırmam gerekiyormu yoksa 1000km daha sürüp 4000bakımı yaptırıcam :silent: ilk bakım 1000km de oldu baska bakım olmadı.:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Cihan motorun bakımı 3000 demi 4000demi oluyor :silent: ben 3000e geldim bakım yaptırmam gerekiyormu yoksa 1000km daha sürüp 4000bakımı yaptırıcam :silent: ilk bakım 1000km de oldu baska bakım olmadı.:silent:

4000 de arkadaş kullanma ve bakım kitabında iki km yazıyor biri 1000 4000 8000 12000 diye biride 1000 3000 6000 9000 diye bu digeri etiketli olan etiketli olanı sayfaya yapıştırdım,üstüne yani 1000 4000 8000 12000 km bakım:cat:

 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar bende de cbf 150 var. ve bende ve benim motor sanki gaz yimiyor arada bi silkeliyor.. ve bide 2 kişi 100 km hızı geçemedi. şu an 700 km de. siz ce var mı bi gariplik yoksa. herkeste olan şeyler mi bunlar şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
2 kişi düz yolda 110 km\sa ten fazlasını bu aletten bekleme.sen daha 700 km desin.Gerçi rodajı tamamlamak üzeresin ama alete yavaş yyavaş yüklenecektin.Rodaj kurallarını doğru uygularsan zamanla hızı artıyor.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
arkadaşlar bende de cbf 150 var. ve bende ve benim motor sanki gaz yimiyor arada bi silkeliyor.. ve bide 2 kişi 100 km hızı geçemedi. şu an 700 km de. siz ce var mı bi gariplik yoksa. herkeste olan şeyler mi bunlar şimdiden teşekkürler.

vites devrini yüksek tutarsan 125 ğörürsün.ben tek başıma 4.viteste 120km. hıza çıkıyorum,hem de düz yolda.42 olan arka dişliyi 38 düşürdüm,şimdiki son hız 135km...:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bazı ustalara gösterdim sibop ve hava ayarı istiyor diolar. bunları yaptırsam bi değişiklik olur mu. yani servis dışı yaptırcam. garanti dışı kalır mı .
??
 
Katılım
7 Tem 2004
Mesajlar
61
4700 km deyim ön lastik balon yaptı.Zaten hiç memnun değildim rezalet yol tutuşu vardı .Metzeler taktim ama tube type ben tube olmadan taktim oluyor diye söylemişlerdi yani iç lastiksiz.Taktim oldu şimdilik bi sorun yok ve yol tutuş çok çok çok iyileşti,boyut 90/90 18
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
sevgili cihan kardeşim bişey sorabilirmiyim motorun çok güzel olmuş da ben bişi farkettim sanki motorun ön çamurluğu hafiften yamukmu?benimde yamuuk da ondan farkettim halbuki hiç bir darbe falanda almadı neden yamuldu anlayamadım fotoğrafta seninkiside bana biraz yamuk geldi bi bakıp sonucu bana söylersen sevinirim...


Arkadaşlar günaydın.. ÖN ÇAMURLUK YAMUKLUGUNA BİR YORUMDA BEN YAPAYIM BİLMEM DOGRU OLUMU..

Bence çamurluk yamıuk değil nedenine gelince tekerin amortisör çataları arası mesafeyi ölcersenizkm. halatın bağlandıgı tarafa daha yakın oldugunu göreceksini.. aslında yamuk değil..
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
anlar gibi oldum

Arkadaşlar günaydın.. ÖN ÇAMURLUK YAMUKLUGUNA BİR YORUMDA BEN YAPAYIM BİLMEM DOGRU OLUMU..

Bence çamurluk yamıuk değil nedenine gelince tekerin amortisör çataları arası mesafeyi ölcersenizkm. halatın bağlandıgı tarafa daha yakın oldugunu göreceksini.. aslında yamuk değil..[/QUOTE
olabilir...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
4000 de arkadaş kullanma ve bakım kitabında iki km yazıyor biri 1000 4000 8000 12000 diye biride 1000 3000 6000 9000 diye bu digeri etiketli olan etiketli olanı sayfaya yapıştırdım,üstüne yani 1000 4000 8000 12000 km bakım:cat:

tamam 4000kmdeyse bakım sorun yok.Çünkü bazı arkadaşlar 3000de yağ değişimi 4000 de birde bakıma götürüyorlar ona para dayanmaz yahu :) Hakısızmıyım ama :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst