- Katılım
- 9 Tem 2007
- Mesajlar
- 86
Hehe
Bak kardesim sanki motoruna kufur ettik, dedik bu motorun ozelligine yakin bircok motor var.Onlar bunun kadar da pahali degil.Motor cok para diye cok saglam veya iyi olmaz, zaten biliyosundur heralde!Bide yazmissin 10 sene once cfb 150 mi vardi diye.Kardesim 10 sene once ne motorlar vardi.150 lik motoru sanki cbr gibi savunuyosun kotu bisey demeden.Verdigin para icine oturmus heralde!Neyse tum motorculara kazasiz belasiz yollar dilegiyle...:farao:
alan memnun kullanan memnun sana bişeyler oluyor galiba,hayırdırbu motora karşı alerjin felen mi var,ben 4000ytl vemedim 4500 ytl verdim,tipide çok güzel dolu dolu motor granaj dolu heryeri,10 sene öncesinde cbf 150 varmıydı,yoktu.
eger bir motoru sevmiyorsan böyle yorum yapmana da gerek yok.
bende ilk defa duyuyorum,ama motorun orjınalini bozmam şahsen.
benim motorun plaka aydınlatma kapagı çatlamadı ama çatlayan motorlar çok,
Bak kardesim sanki motoruna kufur ettik, dedik bu motorun ozelligine yakin bircok motor var.Onlar bunun kadar da pahali degil.Motor cok para diye cok saglam veya iyi olmaz, zaten biliyosundur heralde!Bide yazmissin 10 sene once cfb 150 mi vardi diye.Kardesim 10 sene once ne motorlar vardi.150 lik motoru sanki cbr gibi savunuyosun kotu bisey demeden.Verdigin para icine oturmus heralde!Neyse tum motorculara kazasiz belasiz yollar dilegiyle...:farao:




