Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar CBF150 nin 5000 km den sonra ciddi yağ eksilttiğini söylediler sizin motorlarınızda bu problem varmı?

Benim motor 5400'e geldi ilk kez yağı eksilmiş gördüm ama öyle yere filan akıtmamıştı. 15 gün izne çıktım ve motor dışarıda brandalı duruyordu. Durduğu yerde öğleden sonraları güneş yiyor. Havalar da malum, sanırım yağda buharlaşma oldu. Çeyrek litre kadar ekleme yaptım. Şimdiye kadar hiç yağ kaçırmadı özellikle her tarafına baktım bir şey yoktu. Ben bu motoru 10.000'li kmlere kadar kullanma niyetindeyim, sonra büyütmek istiyorum. Şimdiye kadar maşallahı var.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
tamam da o parça tekrardan çatlıycak,eger ampulünü çıkarırsanız çatlamaz ben şahsen motorum 650 km de iken çıkardım hala saglam,benden söylemesi zaten ne işe yarıyorki lamba
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
tamam da o parça tekrardan çatlıycak,eger ampulünü çıkarırsanız çatlamaz ben şahsen motorum 650 km de iken çıkardım hala saglam,benden söylemesi zaten ne işe yarıyorki lamba

ben 4000 km ye gelmek üzereyim...o parçada bi çatlama olmadı...kaç km de genelde sizinkiler çatladı..?
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Valla ben bu motora 4000 YTL vermem.Tpipi fln da guzel degil zaten.Tipi gzl degil goze carpan bi ozelligi de yoq.10 sene oncesinden ne farki var?Birtek elektronik aksamlari var okadar.Birtek daha az benzin harciyolar.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba arkadaslar. Merak ettim de acaba motoruna "alt sakal" uygulaması yapan oldu mu? Oldu ise veya böyle bişi bilen varsa bilgi verebilir mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Valla ben bu motora 4000 YTL vermem.Tpipi fln da guzel degil zaten.Tipi gzl degil goze carpan bi ozelligi de yoq.10 sene oncesinden ne farki var?Birtek elektronik aksamlari var okadar.Birtek daha az benzin harciyolar.

alan memnun kullanan memnun sana bişeyler oluyor galiba,hayırdırbu motora karşı alerjin felen mi var,ben 4000ytl vemedim 4500 ytl verdim,tipide çok güzel dolu dolu motor granaj dolu heryeri,10 sene öncesinde cbf 150 varmıydı,yoktu.
eger bir motoru sevmiyorsan böyle yorum yapmana da gerek yok.:)

"ALT SAKAL" ilk defa senden duyuorum nedir söylede bizde öğrenelim?

bende ilk defa duyuyorum,ama motorun orjınalini bozmam şahsen.

ben 4000 km ye gelmek üzereyim...o parçada bi çatlama olmadı...kaç km de genelde sizinkiler çatladı..?

benim motorun plaka aydınlatma kapagı çatlamadı ama çatlayan motorlar çok,
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Merhaba arkadaslar. Merak ettim de acaba motoruna "alt sakal" uygulaması yapan oldu mu? Oldu ise veya böyle bişi bilen varsa bilgi verebilir mi?

yok kardeşim hiç alt sakal yapanı görmedim hiç aklına gelenide duymadım :queen:

ama bi düşündümde fena durmaz gibi...hondada alt sakal aksesuarı yok cbf-150 için sanırım bi polyestercide falan döktürmen lazım uzun iş...gel sen vazgeç bu işten aklını karıştırma milletinde
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba bi yerde Honda Transalp(umarım doğrudur) alt koruma demirinin yani karter koruma demirinin takılabildiğini okumustum. Tabiki hava kanalları genişletilerek. Resmi bulunca koyacagım. Motorun altı cok cıplak geliyor gözüme.Az bi örtü yetecek sanırsam. :mrgreen: Bi de motorun hava filitresini degiştirme imkanımız var mı acaba(acık tip küçük hava filitreleriyle)? Son bişi daha yazacagım;vitese topukluk takan var mı?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
pazar günü akşam 7 gibi bi cbf 150 gördüm farı bana pek yeterli değilmiş gibi geldi.farın motor devrine bağlı olduğunu biliyorum ama aklıma başka bir çözümle bir soru geldi.
bizim burda bir abi var. bisikletine bu polis motorlarında çakan flaşörler var ya onların kapaksızından beyaz renginden bağladı.kuru aküyle elektrik sağlıyor.aküyü de adaptör almış onla dolduruyor.
şimdi benim düşünceme gelirsek, motorun koruma demirlerine sis lambası veya daha az güçlü ışıkları delmeden kelepçelerle sabitlesek ikinci aldığımız aküye bağlasak ve tabi ona da ayrı bir anahtar bağlasak motor garantiden çıkar mı sizce? motorun elektrik sistemine hiç bir şekilde müdahale yapılmıyor. bi de motorda aküyü koyabileceğimiz bir yer var mı? bende motor olmadığı için bilmiyorum :) bisikletteki düzeneğide yakın zamanda fotoğraflayıp eklerim buraya.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
pazar günü akşam 7 gibi bi cbf 150 gördüm farı bana pek yeterli değilmiş gibi geldi.farın motor devrine bağlı olduğunu biliyorum ama aklıma başka bir çözümle bir soru geldi.
bizim burda bir abi var. bisikletine bu polis motorlarında çakan flaşörler var ya onların kapaksızından beyaz renginden bağladı.kuru aküyle elektrik sağlıyor.aküyü de adaptör almış onla dolduruyor.
şimdi benim düşünceme gelirsek, motorun koruma demirlerine sis lambası veya daha az güçlü ışıkları delmeden kelepçelerle sabitlesek ikinci aldığımız aküye bağlasak ve tabi ona da ayrı bir anahtar bağlasak motor garantiden çıkar mı sizce? motorun elektrik sistemine hiç bir şekilde müdahale yapılmıyor. bi de motorda aküyü koyabileceğimiz bir yer var mı? bende motor olmadığı için bilmiyorum :) bisikletteki düzeneğide yakın zamanda fotoğraflayıp eklerim buraya.

kim ne derse desin, bu modelde aydınlatma sorunu var.çin malı diğer pekçok model canavar gibi aydınlatma sağlıyor.bunu birkaç sayfa önce de yazmıştım.kimse birşey yazmadı.tekrar soruyorum:iyi aydınlatma için ne yapabiliriz?
niyet arkadaş,bu tür değişiklikler garantiyi bozuyor.

Merhaba bi yerde Honda Transalp(umarım doğrudur) alt koruma demirinin yani karter koruma demirinin takılabildiğini okumustum. Tabiki hava kanalları genişletilerek. Resmi bulunca koyacagım. Motorun altı cok cıplak geliyor gözüme.Az bi örtü yetecek sanırsam. :mrgreen: Bi de motorun hava filitresini degiştirme imkanımız var mı acaba(acık tip küçük hava filitreleriyle)? Son bişi daha yazacagım;vitese topukluk takan var mı?


transalp karter muhafazası kalın gelmez mi oraya?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
sağol a vagrant. ben fikrimi bisikleti yapan abiye garanti sorunu olabilir dediğimde. tak-çıkar yaparız. servise gittiğinde söker, geldiğinde eve geri takarsın demişti. bende motor yok. yakınımda da cbf150 de yok ki inceliym:pr: hala düşüncem ışıklar kelepçeli olduğu için rahat sökülebilir, kabloları da muayyer ama güvenliği elden bırakmıycak şekilde çekersek ki gerektiğinde akü+kablolar+ışıkları söküp motoru normal haline çevirip servise gidebiliriz gibime geliyor. tabi bu teorikte pratikte ne olur bilemem.

herkese kazasız sürüşler :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
sağol a vagrant. ben fikrimi bisikleti yapan abiye garanti sorunu olabilir dediğimde. tak-çıkar yaparız. servise gittiğinde söker, geldiğinde eve geri takarsın demişti. bende motor yok. yakınımda da cbf150 de yok ki inceliym:pr: hala düşüncem ışıklar kelepçeli olduğu için rahat sökülebilir, kabloları da muayyer ama güvenliği elden bırakmıycak şekilde çekersek ki gerektiğinde akü+kablolar+ışıkları söküp motoru normal haline çevirip servise gidebiliriz gibime geliyor. tabi bu teorikte pratikte ne olur bilemem.

herkese kazasız sürüşler :rendeer:


tak çıkar ha!!!:queen:sevdim bu işi.
olmaz arkadaş olmaz.bisiklet değil bu.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Ohhh be sonunda tüm forumu okudum. Motosikletimizi alırken ve aldıktan sonra kullanırken neler yapacağımızı artık biliyorum.
1-Peşin para bulunup sıkı pazarlık yapılacak.
2-Koruma demiri ve yan ayaklık olmadan alınmayacak.
3-Çıkartmalar sökülecek.
4-Plakanın ordaki lamba çıkarılacak.
5-Rolanti biraz arttırılacak.
6-Rodajda 500 km kadar;70 km/s,1000 km kadar da 100 km/s aşılmayacak.
7-Yağ kontrolü ve zincir yagı kontrolleri yapılacak.
8-Metehandro abinin geri dönmesi için gerekirse hatim indirilecek.
9-İzmirli CBF cilerle samimiyet kurulup,Karaburun'a balık-rakıya davet edilecek.(yazlık var)
10-Yukardaki maddelere uymazsam "tizzz kellem vurula"!!!:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bugün Yalova dönüşünde piston'la beraberdik feribotta, Toyota egzozunu görme ve sesini duyma fırsatım oldu. Çalıştığında çok tok ve dikkat çekici bir sesi var, arkasında giderken ise özellikle sağ tarafına yaklaşamıyorsunuz bile...
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
aferin kardeş

Ohhh be sonunda tüm forumu okudum. Motosikletimizi alırken ve aldıktan sonra kullanırken neler yapacağımızı artık biliyorum.
1-Peşin para bulunup sıkı pazarlık yapılacak.
2-Koruma demiri ve yan ayaklık olmadan alınmayacak.
3-Çıkartmalar sökülecek.
4-Plakanın ordaki lamba çıkarılacak.
5-Rolanti biraz arttırılacak.
6-Rodajda 500 km kadar;70 km/s,1000 km kadar da 100 km/s aşılmayacak.
7-Yağ kontrolü ve zincir yagı kontrolleri yapılacak.
8-Metehandro abinin geri dönmesi için gerekirse hatim indirilecek.
9-İzmirli CBF cilerle samimiyet kurulup,Karaburun'a balık-rakıya davet edilecek.(yazlık var)
10-Yukardaki maddelere uymazsam "tizzz kellem vurula"!!!:mrgreen:

güzel hemen hemen herşeyi anlamışssın:cat: ayrıca izmirli cbfcilere rakı balık olayı müthiş cbf ailesine hoşgeldin:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst