- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
naked değil enduro mübarek :mrgreen:
46'lık kappa da parlıyor haaa :cat:
46 degil ki o çanta 35 lik :mrgreen:
cihan kardeş , 38 dişliyi piyasadan mı aldın , yoksa honda yetkili satıcısından mı? ayrıca bu uygulama garantiyi etkiler mi ? bir yer de dişli değiştirmenin debriyaj ömrünü azaltığını okumuştum doğrumudur?
selamlar ......
dişliyi sirkeciden özen motrun sag çaprazındaki itimat motordan aldım honda cbf için 38 lik dişli derseniz verir,ayrıca garanti dışı kalmıyor,zinc,rden bir bakla almak gerekiyor çünkü dişli ufalınca zincir büyüyor bu da motora hiçbir zarar vermiyor ilk kalkış aynı ama sürat beya bir degişti murat (sürüven80) arkadaşımız degiştirdi farkını gördüm diyor.
ben taktım faydasını gördüm,size bol güneşler.:mrgreen:

Son düzenleme:

