Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
naked değil enduro mübarek :mrgreen:

46'lık kappa da parlıyor haaa :cat:

46 degil ki o çanta 35 lik :mrgreen:

cihan kardeş , 38 dişliyi piyasadan mı aldın , yoksa honda yetkili satıcısından mı? ayrıca bu uygulama garantiyi etkiler mi ? bir yer de dişli değiştirmenin debriyaj ömrünü azaltığını okumuştum doğrumudur?
selamlar ......

dişliyi sirkeciden özen motrun sag çaprazındaki itimat motordan aldım honda cbf için 38 lik dişli derseniz verir,ayrıca garanti dışı kalmıyor,zinc,rden bir bakla almak gerekiyor çünkü dişli ufalınca zincir büyüyor bu da motora hiçbir zarar vermiyor ilk kalkış aynı ama sürat beya bir degişti murat (sürüven80) arkadaşımız degiştirdi farkını gördüm diyor.
ben taktım faydasını gördüm,size bol güneşler.:mrgreen:

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Gösterge panelimizin üzerinde HONDA yazan yere (devir saatini koymak isteyenlerin bahsettiği yer ;) uygun ve şık görünümlü bir saat takan yada gören var mı , oraya motorun estetiğine uygun bir saat yapıştırmak istiyorum ;)
Bu arada arada bende stickerları sökenler tayfasına katıldım ve çok memnunum fakat benim farkım tüm stickerları sökmedim , hafif makyajlı oldu motorum , en yakın zamanda foto göndericem ;)

Fotoları ekledim , bu arada dijital yada analog saat ile ilgili kimseden cevap yok ???


Shot with K750i at 2007-08-09


Shot with K750i at 2007-08-09
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Gösterge panelimizin üzerinde HONDA yazan yere (devir saatini koymak isteyenlerin bahsettiği yer ;) uygun ve şık görünümlü bir saat takan yada gören var mı , oraya motorun estetiğine uygun bir saat yapıştırmak istiyorum ;)
Bu arada arada bende stickerları sökenler tayfasına katıldım ve çok memnunum fakat benim farkım tüm stickerları sökmedim , hafif makyajlı oldu motorum , en yakın zamanda foto göndericem ;)[/Q

sana hemen fotoğrafını çeKİP yolluyorum.Almanya dan yeni geldi.Dış ısı,saat tarih gösteriyor. cep telefonu çaldığında uyarı veriyor.harika birşey.

[img=http://img459.imageshack.us/img459/8937/dsc01458pa3.th.jpg]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Gösterge panelimizin üzerinde HONDA yazan yere (devir saatini koymak isteyenlerin bahsettiği yer ;) uygun ve şık görünümlü bir saat takan yada gören var mı , oraya motorun estetiğine uygun bir saat yapıştırmak istiyorum ;)
Bu arada arada bende stickerları sökenler tayfasına katıldım ve çok memnunum fakat benim farkım tüm stickerları sökmedim , hafif makyajlı oldu motorum , en yakın zamanda foto göndericem ;)[/Q

sana hemen fotoğrafını çeKİP yolluyorum.Almanya dan yeni geldi.Dış ısı,saat tarih gösteriyor. cep telefonu çaldığında uyarı veriyor.harika birşey.

[img=http://img459.imageshack.us/img459/8937/dsc01458pa3.th.jpg]


Hemde motor için yapmışlar , biraz kaba gibi ama işlevsel görünüyor , başka nereden bulabilirim bunu , göstergede honda yazan yerin üzerine koyup öle foto gönderirsen çok makbule geçecek :)
Teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Hemde motor için yapmışlar , biraz kaba gibi ama işlevsel görünüyor , başka nereden bulabilirim bunu , göstergede honda yazan yerin üzerine koyup öle foto gönderirsen çok makbule geçecek :)
Teşekkürler


hiç de kaba değil.hatta dışındaki plastik çok sağlam.almanlar bu işi biliyor.motora göre yapılıyor bunlar.
bunu bulman zor.www.louis.de den seçmiştim bunu.şu anda odada masada.akşam fotoğrafını çekip koyarım unutmazsam.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Katılım
6 Ocak 2005
Mesajlar
67
Arkadaşlar CBF150 nin 5000 km den sonra ciddi yağ eksilttiğini söylediler sizin motorlarınızda bu problem varmı?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Arkadaşlar CBF150 nin 5000 km den sonra ciddi yağ eksilttiğini söylediler sizin motorlarınızda bu problem varmı?

EFSANE ONLAR 8200 KM OLDU BİR DAMLA YAĞ EKSİLTMEDİ HER AKŞAM AYNI noktaya koyuyorum motoru hiçbir damla lekesi yok isteyene motoru satacam yükseltmek istiorum motoru çünkü
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
EFSANE ONLAR 8200 KM OLDU BİR DAMLA YAĞ EKSİLTMEDİ HER AKŞAM AYNI noktaya koyuyorum motoru hiçbir damla lekesi yok isteyene motoru satacam yükseltmek istiorum motoru çünkü
katılıyorum fakat,insan için kan ne ise motor için de yağ odur,bu sebeble 6000 bakımını beklemeden 4500 km de servis e sokucam motosikleti yağ ve buji değişimi için,risk almayı pek sevmem.....
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
daha önce 2 sefer 130 km hıza çıkmıştım.şuan 5300 km deyim ve 5000 km den sonra motor daha da açılıyor galiba bugün 135 km hıza çıktım saniyeliğine motor daha da giderim diyordu otobanda trafik yoğun diye korktum.
Benim motor da 2 sefer yağ eksiltme tespit ettim ve yağ ekledim fakat bunun önemli seviyelerde olduğunu ve motoru etkiliyecek birşey olduğunu düşünmüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
daha önce 2 sefer 130 km hıza çıkmıştım.şuan 5300 km deyim ve 5000 km den sonra motor daha da açılıyor galiba bugün 135 km hıza çıktım saniyeliğine motor daha da giderim diyordu otobanda trafik yoğun diye korktum.


tamam çıkarsın fakat ben yokuş aşağıya bastım de şuna çünkü imkansız cbf150 130kmhz çıkması düz yolda başkalarını kandırmayalım aynı alet bendede var
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
tamam çıkarsın fakat ben yokuş aşağıya bastım de şuna çünkü imkansız cbf150 130kmhz çıkması düz yolda başkalarını kandırmayalım aynı alet bendede var

korkma motorcu zaten ben de yokuş aşağı yaptım o hızı düz yolda 120 civarı gidiyo alet rüzgar yoksa..:)
yanlız şunu da belirteyim sağlam bir yokuşu 105 km hızla çıktım bugün..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
normalde 100 km hızı geçmiyorum sadece bir deneyim kırmızı şeytanı dedim tahmin ettiğimden performanslı alet..Benim tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor ve uzun süre değiştirmeyi düşünmüyorum.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Merhaba arkadaslar. Su an bu forumun 15. sayfasındayım,dayanamayıp sormak istediğim bişiler var affınıza sığınarak;acaba şu an ki fiyatı ne kadar(anahtar teslim)? Sitesinde 3.600 diyor.Yan ayak ücretsiz mi? Ön farı rolantide güç kaybettiğini okudum,bunun bi çözümü var mı? İzmir de olan arkadaslar hangi bayiden/servisten memnunlar? Şimdiden tesekkür ederim.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
yükseliş honda

Merhaba arkadaslar. Su an bu forumun 15. sayfasındayım,dayanamayıp sormak istediğim bişiler var affınıza sığınarak;acaba şu an ki fiyatı ne kadar(anahtar teslim)? Sitesinde 3.600 diyor.Yan ayak ücretsiz mi? Ön farı rolantide güç kaybettiğini okudum,bunun bi çözümü var mı? İzmir de olan arkadaslar hangi bayiden/servisten memnunlar? Şimdiden tesekkür ederim.

yükseliş honda iyidir kardeş orasını tavsiye ederim bu arada anahtar teslim yan ayaklık dahil 3600 e alabileceğini pek zannetmiyorum ama buldusan sorun yok...çünkü zaten çıplak fiyatı 3600 küsur deyilmi?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Özür dilerim ÖTV+KDV dahil 3.640 imiş. Tabi plaka+ruhsat da girecek işin içine haklısın.Aralık ayında almak istiyorum. Şimdiden araştırıyorum.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
MRYLDZ demiş ki
Benim motor da 5200 km oldu.Çok memnunum fakat 4500 km dir ön balatadan ses geliyor.Temizleniyor 10 km sonra ses tekrar başlıyor.Acaba balata mı arızalı??Garantiden değişir mi?

aynı sorun ben de de var balatayı çıkarıp temizledim ama 5 km sonra aynen sese devam servise gittiğimde sprey sıktı olmadı.en sonunda balatayı değiştiricem en güzeli odur...:cat:

abicim plaka dahil 3800 ytl dir.anahtar teslim fiyatı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst