- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,921
dostum motorumu büyütmek istiyorum başka bir nedenide yok. motorum çok güzel tüm bakımlarını kendim yaptım.. hiç bir sorunu yok. senden isteğim böyle bir takasa girsek sen üstüne kaç lira para istersin?
kardeş sen bizim aquapark gezisinde bottan fırlayan arkadaşsın sanırım...öncelikle geçmiş olsun :queen: caberli kardeşimi de tanırım motoru temizdir aklında olsun :wiinkk: