Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
dostum motorumu büyütmek istiyorum başka bir nedenide yok. motorum çok güzel tüm bakımlarını kendim yaptım.. hiç bir sorunu yok. senden isteğim böyle bir takasa girsek sen üstüne kaç lira para istersin?

kardeş sen bizim aquapark gezisinde bottan fırlayan arkadaşsın sanırım...öncelikle geçmiş olsun :queen: caberli kardeşimi de tanırım motoru temizdir aklında olsun :wiinkk:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Benim motor da 5200 km oldu.Çok memnunum fakat 4500 km dir ön balatadan ses geliyor.Temizleniyor 10 km sonra ses tekrar başlıyor.Acaba balata mı arızalı??Garantiden değişir mi?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cihan fotograflar çok güzel.Bu arada arka dişliyi değiştirmiştin ne oldu son durum? Son süratte fark varmı?:):silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Birakin Son Sürat Mevzusunu Da şu Benim Aydinlatma Konuma Bir Bakin.:)

dostum aslında motorun aydınlatması iyi senin far ayarın bozuk olabilir grenajın altında farın bittigi yerde yükseklik ayarı var kontrol ettirsen iyi olur olmadı ampülü değiştir ama verim alamassın onuda söyleyim.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
kardeş sen bizim aquapark gezisinde bottan fırlayan arkadaşsın sanırım...öncelikle geçmiş olsun :queen: caberli kardeşimi de tanırım motoru temizdir aklında olsun :wiinkk:

evet dostum o gazi benim. walla motoru gördün altımda çok küçük kaldığı için satmak ve cbf almak istiyorum. eğer arkadaşla anlaşırsak hayırlısıyla alcağız.geçmiş olsun dileklerin için teşekkürler.
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 için yakıt göstergesi yanıltıyor dendi burada, doğrumu ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cihan fotograflar çok güzel.Bu arada arka dişliyi değiştirmiştin ne oldu son durum? Son süratte fark varmı?:):silent:

evet fark var 3. fiteste 100 ü 4. fiteste 120 yi 5 fiteste 130 u görüyorum,
fark 4 diş.(42 olan dişli 38 olmuştur,sürüven80 murat arkadaşımıza da 38 olan dişliden beraber aldık o da faydasını gördü,vatana ve millete hayırlı olsun)

cbf 150 için yakıt göstergesi yanıltıyor dendi burada, doğrumu ?

evet dogru,kırmızı çizgiye gelince 200 km daha gidiyor:queen::queen:

Birakin Son Sürat Mevzusunu Da şu Benim Aydinlatma Konuma Bir Bakin.:)

hadi bıraktık hızı madem önünü göremiyon o zaman sen hella nın sis lambaların da tak 35 lik olandan tak ama beyaz,benim kamyonette vardı acayip yanıyo valla.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cihan motora o-ring zincir bakıyorum aramadıgım yer kalmadı ybr ninkini denicem 170 ytl usta olabilir dedi
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
evet fark var 3. fiteste 100 ü 4. fiteste 120 yi 5 fiteste 130 u görüyorum,
fark 4 diş.(42 olan dişli 38 olmuştur,sürüven80 murat arkadaşımıza da 38 olan dişliden beraber aldık o da faydasını gördü,vatana ve millete hayırlı olsun)



evet dogru,kırmızı çizgiye gelince 200 km daha gidiyor:queen::queen:



hadi bıraktık hızı madem önünü göremiyon o zaman sen hella nın sis lambaların da tak 35 lik olandan tak ama beyaz,benim kamyonette vardı acayip yanıyo valla.



Cihan kardeş.Senin bu fikrini çok beğendim.Burası İstanbul değil ki pastane önlerinde ya da sahilde gezelim.İlk fırsatta birkaç resim koyacağım.Siz iyisimi cbf ile 3 0 0 hıza ulaşıncaya kadar dişli değiştirin:queen:Hatta senin kamyonetin istavroz dişlisini takın.:queen:Hadi kolay gelsin...

cbf 150 için yakıt göstergesi yanıltıyor dendi burada, doğrumu ?


Muttaki,arkadaşım benzin göstergesi yanıltmıyor.Ama şunu söyleyeyim:yakıt tankının içi bölünmemiş.Dolayısıyla yokuş çıkarken benzin geriye doğru gider,inerken de tam tersi.Bu yüzden de ibre ve şamandıra sürekli oynar.Birkaç kere yedeğe kadar iyice sıfırla benzini.Kaç km gittiğini gör bence.Ama yedeğe geçme.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Depo üstü çanta aldım. Yakıştı kerataya :)

72122260eb8.jpg
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
naked değil enduro mübarek :mrgreen:

46'lık kappa da parlıyor haaa :cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar sonunda motordan gelen sesi buldum sesin nerden kaynaklandığını artık biliyorum.ben yüksek devirlerde sürüş yaptığım zaman hep gösterge panalinden ses geliyo sanırdım giderken elimle bi orasını bi burasını tutuyordum nerden ses geliyo diye işte bu sabah öğrendim ses meğer cbf150'nin benzin kapağından geliyormuş arkadaşlar.yüksek devirlerde sürünce ses geliyorsa elinizle bastırın benzin kapağına bakın ses varmı.şimdide bu benzin kapağını değiştirmek lazım arkadaşlar!!!!
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
93
Gösterge panelimizin üzerinde HONDA yazan yere (devir saatini koymak isteyenlerin bahsettiği yer ;) uygun ve şık görünümlü bir saat takan yada gören var mı , oraya motorun estetiğine uygun bir saat yapıştırmak istiyorum ;)
Bu arada arada bende stickerları sökenler tayfasına katıldım ve çok memnunum fakat benim farkım tüm stickerları sökmedim , hafif makyajlı oldu motorum , en yakın zamanda foto göndericem ;)
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
cihan kardeş , 38 dişliyi piyasadan mı aldın , yoksa honda yetkili satıcısından mı? ayrıca bu uygulama garantiyi etkiler mi ? bir yer de dişli değiştirmenin debriyaj ömrünü azaltığını okumuştum doğrumudur?
selamlar ......
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu motor en uygun nerde kaça satılır

benım buldupum 1500 peşin kalanı 12 taksit ( toplam 3800 plaka ruhsat dahil )

ikinci ellerle kıyaslandığında sıfır almak daha cazıp cünkü 200 ytl ye yakın alım satım masrafı ıle ıkıncı el bı motor 3200 e falan gelıyor kı o da tamamı peşin

karar vermek için birkaç gün daha bekleyeceğim siz ne dersiniz ??????
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam ben şu an kymco ck125, soruştururuyorum, yarın fikirtepedeki servise geçerken uğrayıp bi yoklama yapacam..
kredi kartlarımda limit olsaydı hemen alırdım cbf yi, tereddütsüz.
bu kredi kartı borcu öyle bişeyki kartı kırman lazım borcu bitirmen için. gerçi benimki 1000 ytl. başkaları var burda, 5000 liradan bahseden, halimize şükür.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hocam ben şu an kymco ck125, soruştururuyorum, yarın fikirtepedeki servise geçerken uğrayıp bi yoklama yapacam..
kredi kartlarımda limit olsaydı hemen alırdım cbf yi, tereddütsüz.
bu kredi kartı borcu öyle bişeyki kartı kırman lazım borcu bitirmen için. gerçi benimki 1000 ytl. başkaları var burda, 5000 liradan bahseden, halimize şükür.

abi kymco yerine ikame olabilecek 2. el temiz bir ybr bak bana sorarsan, ben araştırdımda biraz, ck 125 problemliymiş biraz, temiz bir ybr ondan çok çok daha rahat olur kanımca, zaten vereceğin parada aynı olacak ha 2. el ybr ha sıfır km ck 125, sen bilirsin yinede.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu motor en uygun nerde kaça satılır

benım buldupum 1500 peşin kalanı 12 taksit ( toplam 3800 plaka ruhsat dahil )

ikinci ellerle kıyaslandığında sıfır almak daha cazıp cünkü 200 ytl ye yakın alım satım masrafı ıle ıkıncı el bı motor 3200 e falan gelıyor kı o da tamamı peşin

karar vermek için birkaç gün daha bekleyeceğim siz ne dersiniz ??????

hah şöle başa yazayımda çok kişi görsün

bu arada metehan senın motorununda temiz olduğunu düşünüyorum
yarım arayacağım senı bi görüşelim anlaşabilirsek el sıkışırız

gerçi sen elini öpene verecekmişsin ama biz el etek öpmeyiz haberin olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst