- Katılım
- 4 Nis 2007
- Mesajlar
- 392
motor hakkında fazla teknik bigim yok yanlış olmasın yağın fazla konması contanların bozulmasına sebep olup yağın eksilmesine neden olur diye bişey duydum sanki önceki sayfalarda 1,2lt yağdan bahsedildi.bursa durankardeşler 0,9lt yağ koydu 1000km bakımında motor daha rahat çalışır ve zorlanmaz demişti bana ne derece doğru tartışılır
