Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
istanbullu arkadaşlar pazar günü cbf turu yapalımmı hem deniz hem cbf team yapmış oluruz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence yarın vya pazar günü güneş altında fazla olmayın...gölge bi yere geçmeye çalışın...veya alışveriş merkezlerinde takılın...motoruda yatırın...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Arkadaşlar işte motorumun en son fotoğrafları.Devamı ve gezi resimlerim gelecek ama imageshack le imkansız gibi.

Shot with DiVi CAM 525D..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar yağ eksiltme ile alakalı öğrendiğim şeylere göre böyle bişey var...yoğun kullanımlarda sıcak havalarda motor yağı eksilebiliyor...ama nedeni buharlaşması...akmıyor buharlaşıyor...bu nedenle servis bakım çizelgesi değişmiş...bize düşen yapmamız gereken bakımlara zamanında gitmek...mevsimsel olarak sıcak yerlerde bu eksilme fazla olurmuş...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
mete_han saol abi ilgilendiğin için ben artık her gün binmeden önce kontrol ediyorum bu sıcakta normaldir bence ya bende bugün 1000 bakımına götürdüm motoru bakımda 10-40 agip yağ koydular balatalar temizlendi zincir yağlandı sora şöle bi artık basıyım bakim dedim bizim eşek çıkabiliyomu 120'lere bornova yolunda hiç zorlanmadan çıktı valla şehir içinde çok memnunum motorumdan herkese keyifli sürüşler:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
estetik duruyorlar cihan.yahu birinizde farklı renk alsaydınız :)Herkes kırmızıaldı olmuyorki :p Bu arada kaç kmdesin cihan?:silent:

benim motor 3015 km de amcaoglu birolunki 2450 km de amcaoglu benden 2 ay önce aldı ama ben ona tek seferde 1000 km fark atınca malum geçmiş oluyorum,şu an 3015 deyim herşeyiyle çok memnunum.:cat:
aynı zevkin insanlarıyız fark olmaz bizde zaten bizde ikiz gibiyiz motorlarda aynı tamam :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
FÜREK' Alıntı:
bence yarın vya pazar günü güneş altında fazla olmayın...gölge bi yere geçmeye çalışın...veya alışveriş merkezlerinde takılın...motoruda yatırın...

ulen adamın her tarafı vukuat yahu...:pr:
ele verir talkını, kendi yutar salkımı...:bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/gez...-gumusdere-olali-boyle-gurup-gormedi-mtm.html

dscf1279ml0.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
a vagrang sendeki çanta orion mu..?yada markası ne?
o artçı için dayanma aparatını sonradan mı taktın..? öyleyse kaça aldın nasıl taktın anlatırmısın... bu arada ben 1500 km ye gelmiş durumdayım bu aralar sorunsuz biniyorum..
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han saol abi ilgilendiğin için ben artık her gün binmeden önce kontrol ediyorum bu sıcakta normaldir bence ya bende bugün 1000 bakımına götürdüm motoru bakımda 10-40 agip yağ koydular balatalar temizlendi zincir yağlandı sora şöle bi artık basıyım bakim dedim bizim eşek çıkabiliyomu 120'lere bornova yolunda hiç zorlanmadan çıktı valla şehir içinde çok memnunum motorumdan herkese keyifli sürüşler:rendeer:

abicim bakım ve arabakımları değiştirmelerin nedeni buymuş zaten...yani kronik bir yağ eksiltme problemi var ama sıcak yörelerde yoğun kullanıma bağlı olarak...buharlaşmayla alakalı...yoksa yağ ya buharlaşır ya akar gider...akıp gitmesindense bu durum biraz daha sempatik gelebilir...yağınızı kontrol etmeye bile gerek...tedirgin olacak bir durum yok...keyfinizi bozmayın...


aykan kardeşi şimdi anlıyorum...

ulen adamın her tarafı vukuat yahu...:pr:
ele verir talkını, kendi yutar salkımı...:bounce:
]

yani Kıldiken abi bu yaptığın işmi...teknik bir başlıkta makara olurmu...denize gitmişiz çokmu...seni şiddet ve kırbacla kınıyorum...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
yani Kıldiken abi bu yaptığın işmi...teknik bir başlıkta makara olurmu...denize gitmişiz çokmu...seni şiddet ve kırbacla kınıyorum...

teknik başlıklarda makara yapmadığımı sen de biliyorsun.
fakat ağırabi moduyla verdiğin nasihati görünce (teknik başlıkta!!!) dayanamadım,
gerçek yüzünü ifşa ettim.

uzatmayalım, başlığı kirletmeyelim. :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gültekin;719795' Alıntı:
teknik başlıklarda makara yapmadığımı sen de biliyorsun.
fakat ağırabi moduyla verdiğin nasihati görünce (teknik başlıkta!!!) dayanamadım,
gerçek yüzünü ifşa ettim.

uzatmayalım, başlığı kirletmeyelim. :bounce:

pazar sabahı 11.30 da aradılar hayınlar...12 de metrocity önünde ol dediler....ben napim müdür...:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abicim bakım ve arabakımları değiştirmelerin nedeni buymuş zaten...yani kronik bir yağ eksiltme problemi var ama sıcak yörelerde yoğun kullanıma bağlı olarak...buharlaşmayla alakalı...yoksa yağ ya buharlaşır ya akar gider...akıp gitmesindense bu durum biraz daha sempatik gelebilir...yağınızı kontrol etmeye bile gerek...tedirgin olacak bir durum yok...keyfinizi bozmayın...


aykan kardeşi şimdi anlıyorum...



yani Kıldiken abi bu yaptığın işmi...teknik bir başlıkta makara olurmu...denize gitmişiz çokmu...seni şiddet ve kırbacla kınıyorum...:p




abi ben demiştim inanmadınız bana teesüf edrim :pdediğim gibi yağ eksiltme var ama senin dedigin gibi akıtma yok sadece keçe bzamanla deforme olursa akar aslında buharlasmada yok devirli kullanınca 250 gr eksiltir 1000km de bide burda sıcagın 50 dereceyi buldugunu öğle saatlerinde söylemeliyim geçen bodrum gümüşlük arası 30 km valla yolda gelirken motor simdi yanıcak dedim alttan alev geliyodu ayaklarım gelene kadar kızardı su an benim tek sorunum 4400 km de göstergenin titremesi km teli degişti olmadı bidaha değişecek bide lastik gibi ikide bir gevşiyen zincir selamlar sevgiler...:rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
peki bu yağ eksiltme olayı ybr 125 te oluyormu yoksa cbf15ye has bi özellikmi ben kıllandım şimdi motor 2100km de yağınada hiç bakmıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ben demiştim inanmadınız bana teesüf edrim :pdediğim gibi yağ eksiltme var ama senin dedigin gibi akıtma yok sadece keçe bzamanla deforme olursa akar aslında buharlasmada yok devirli kullanınca 250 gr eksiltir 1000km de bide burda sıcagın 50 dereceyi buldugunu öğle saatlerinde söylemeliyim geçen bodrum gümüşlük arası 30 km valla yolda gelirken motor simdi yanıcak dedim alttan alev geliyodu ayaklarım gelene kadar kızardı su an benim tek sorunum 4400 km de göstergenin titremesi km teli degişti olmadı bidaha değişecek bide lastik gibi ikide bir gevşiyen zincir selamlar sevgiler...:rendeer:

kanka haklıymışın...eğer bakım ihmal edilirse ayvayı yedik...motor yanıyomuş yağsızlıktan...500 gra kadar çıkabiliyormuş...ama dediğim gibi bu bize bağlı birşey...hatta serevis ben Uşağa gidiyom dedim...uşak sonrası Manisayada gidiyom dedim...orada yağ koydurmamı istediler...heheh...durum bu yane...:p


motoru olurda yakarsan(ki yanmışı geldi servise herif 12.000 km de ilk defa servise gelmiş...bakım makım hak getire motoru yakmış zalak) bedeli işçilik hariç piston miston vs 300 lira bişey...yani doya doya yakabilirsin...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst