pazar günü cbf turu yapalımmı hem deniz hem cbf team yapmış oluruz.
Tesüf ederim sana Cihan :farao: bizimki motsiklet değilmi yani:mrgreen:


estetik duruyorlar cihan.yahu birinizde farklı renk alsaydınızHerkes kırmızıaldı olmuyorki
Bu arada kaç kmdesin cihan?:silent:
FÜREK' Alıntı:bence yarın vya pazar günü güneş altında fazla olmayın...gölge bi yere geçmeye çalışın...veya alışveriş merkezlerinde takılın...motoruda yatırın...
mete_han saol abi ilgilendiğin için ben artık her gün binmeden önce kontrol ediyorum bu sıcakta normaldir bence ya bende bugün 1000 bakımına götürdüm motoru bakımda 10-40 agip yağ koydular balatalar temizlendi zincir yağlandı sora şöle bi artık basıyım bakim dedim bizim eşek çıkabiliyomu 120'lere bornova yolunda hiç zorlanmadan çıktı valla şehir içinde çok memnunum motorumdan herkese keyifli sürüşler:rendeer:
ulen adamın her tarafı vukuat yahu...r:
ele verir talkını, kendi yutar salkımı...:bounce:
]
yani Kıldiken abi bu yaptığın işmi...teknik bir başlıkta makara olurmu...denize gitmişiz çokmu...seni şiddet ve kırbacla kınıyorum...
Gültekin;719795' Alıntı:teknik başlıklarda makara yapmadığımı sen de biliyorsun.
fakat ağırabi moduyla verdiğin nasihati görünce (teknik başlıkta!!!) dayanamadım,
gerçek yüzünü ifşa ettim.
uzatmayalım, başlığı kirletmeyelim. :bounce:
abicim bakım ve arabakımları değiştirmelerin nedeni buymuş zaten...yani kronik bir yağ eksiltme problemi var ama sıcak yörelerde yoğun kullanıma bağlı olarak...buharlaşmayla alakalı...yoksa yağ ya buharlaşır ya akar gider...akıp gitmesindense bu durum biraz daha sempatik gelebilir...yağınızı kontrol etmeye bile gerek...tedirgin olacak bir durum yok...keyfinizi bozmayın...
aykan kardeşi şimdi anlıyorum...
yani Kıldiken abi bu yaptığın işmi...teknik bir başlıkta makara olurmu...denize gitmişiz çokmu...seni şiddet ve kırbacla kınıyorum...![]()
abi ben demiştim inanmadınız bana teesüf edrimdediğim gibi yağ eksiltme var ama senin dedigin gibi akıtma yok sadece keçe bzamanla deforme olursa akar aslında buharlasmada yok devirli kullanınca 250 gr eksiltir 1000km de bide burda sıcagın 50 dereceyi buldugunu öğle saatlerinde söylemeliyim geçen bodrum gümüşlük arası 30 km valla yolda gelirken motor simdi yanıcak dedim alttan alev geliyodu ayaklarım gelene kadar kızardı su an benim tek sorunum 4400 km de göstergenin titremesi km teli degişti olmadı bidaha değişecek bide lastik gibi ikide bir gevşiyen zincir selamlar sevgiler...:rendeer: