Eh aramıza hoş geldin, 125'liğini de görürüz umarım.bu arada bugün bende 120'likler sınıfına girdim
:cherry:
bakalım bulabilecekmiyim dediğin vidayı...saolEh aramıza hoş geldin, 125'liğini de görürüz umarım.
Bu arada stop lambası ayarını soran arkadaşlar vardı galiba, motorun sağ tarafında arka süpansiyonun yakınındaki (motorun orta kısmı) kapağın oradaki kabloda bir sviç var. Oradaki somunu sağa sola hareket ettirerek geç ya da erken devreye girmesini ayarlıyorsunuz. Ben de kitapçıkta okudum, yarın sigortayı kontrol ederken bakıcam, bu arada yarın biraz motorun sağını solunu açıp bakacağım. 4000km'ye yaklaştık, artık biraz teknik konulara girmenin vakti geldi sanırım.![]()
Arkadaşlar şu jikle konumlarını bir açıklayın Allah aşkına.Yukarıda birkaç sorum vardı.İlgilenirseniz sevinirim.
Arkadaşlar şu jikle konumlarını bir açıklayın Allah aşkına.Yukarıda birkaç sorum vardı.İlgilenirseniz sevinirim.
Olay anlaşılmıştır arkadaşlar.Buraya en son yazdıktan sonra,servisini aradım.Sizden hayır gelmez bana diyeNeyse,jikle kolunu en sona çekmeyin dediler.O kış moduymuş.Aşırı benzin yolluyormuş o modda.Dolayısıyla benim motor rölantide bu yüzden stop ediyor bence.En alt seviyeden 1 cm yukarı dediler.Orta çizgide kullanacağız arkadaşlar.(Far düğmesinin bitim çizgisi hizasında)İlgililere duyurulur.
şu rolanti ayarının yerini bi söyleyin
arka fren ışığı rolanti ayarı derken yatcaz yine motorun altına bugun...
dünde debriyajı ayarladım çok geç kavrıyodu öne aldım birazz çok iyi oldu![]()
ya sonhız olarak 110 u gecemıyorum 120 lık sınıfı derken 120 mı bastınız bu motorla yanii bide vites degiştirirken cat cut sesde gelıyo normalmi stop etme bendede vardı cozdum ama rolentıyı yukselttım bıraz hızlı calısıyo ama stop etmıyo artık
ya sonhız olarak 110 u gecemıyorum 120 lık sınıfı derken 120 mı bastınız bu motorla yanii bide vites degiştirirken cat cut sesde gelıyo normalmi stop etme bendede vardı cozdum ama rolentıyı yukselttım bıraz hızlı calısıyo ama stop etmıyo artık
arkadaşlar sorunları okuyorum bende neden olmadı diye endişeleniyorum...yani sizde olmuşsa bendede muhtemelen olacaktır...2335 deyim...Allaha şükür... kaza bela olmasında ampulum patlasın...
motorum daha fazla keyif vermeye başladı...hızlanması olağanüstü...bana dahada hızlandı gibi geldi...dahada açılmadı bence...
ve Cuneyt Ovuc gibi satmayı düşünen arkadaşları çok iyi anlıyorum...Bir motor rahatlıkla 160 ı görmeli bence ilk aşamada...cbf 250 cilerde mutsuz biliyorum...hep istenen şey performanstır...hele ki olurda büyük cc bir motoru tesadüfen sürmüşseniz cbf 150 yi çöpe attmak isteyeceksinizdir...![]()
tam düşündügüm gibi sabah 4 de yola çıktım akşam 20 de evdeydim.
istanbul-karabük,karabük-istanbul
936 km yolu tam 16 saatte bitiridim hiç sorunsuz tam gaz gittim geldim..
300 km deyim..daha 135 i gördüm hafif yokuş yukarı,gazda yarıdaydı rodajım bitmedi diye zorlamadım fazla![]()
abi işde bende büyük cclere binmek istemiyorum bu yüzdenbinsem kesin bende cbf 500 gibi bir motor isticem.fakat benim merak ettiğim grup gezisnde 2 gruba yarılıyor motorlar.Yavaşlar(90-110km/s) arası gidenler ve hızlı ekip (160-200 ve üzeri seyredenler) ee 250cclerde max 140 gidiyor hangi gruba dahil olacaklar:silent:Yavaş gruba dahil oldukdan sonra neden 250cc alıyım 150ccde yeterli değilmi
500cc alırım hızlı ekibe dahil olurum :cat::cherry: Tabi bu sorduğum sadece grup gezilerinde karşılabilecek problem.
Gezi yazını merakla bekliyoruzHelal olsun 1000km yi bir günde yapmadın dimi:silent:
erdo benim motor manyaklaştı ya...hızlanması inanılmaz...yani artık motorun yavaş yavaş açıldığını hissediyorum...120 normal hızı artık...yani 100 ü geçmiyor diyen arkadaşların yaşadıklarını yaşadım...sabahları Kışlaönü alt tünel yoluna girdiğimde hep 130 basıyorum...alışkanlık oldu artık...
ampul...vs bu yazılan sıkıntıları yaşamadım...yaşarım tahminen...yani birinin başına gelmişse bende yaşarım yüksek ihtimal...pazar günüde 150 km dolanmışım...yani motorumla aramızda güzel bir iletişim var...yıkattımda pazar akşamı...her geçen gün yeni bir aşk ...tek korkum herhangi bir arıza nedeniyle yolda kalmak...kabus gibi valla...
500 cc alsan da sakat...yani ne altdasın ne üstte...üst 600 lik 1000 likler basar onlarada yetişemezsi...yani iki ucu .oklu değnek bu işler...alcan hayabusa ...olayı toptan bitiricen...veya yk2 alan olursa başka tabi...![]()
abi benimde hafifden açıllıyor gibi ama son süratte bir fark yok:silent:Ben alırken birşeyler yap ucuz olsun dedim acaba bana dandiğindenmi verdiler:cyclopsan:silent:Eğer öğleyse ayvayı yedim:queen::queen:bende 110-110km/s le giderim ne yapiyim:bounce:
bu arada Cloud :
""Bu arada toplu bir Şile gezisi filan yapsak mı arkadaşlar... Ya da ne biliim sizden başka öneri gelir mi acep?""" bir topik vardı gezi yapıcaz düşünüyoz diye :queen::queen: topik açanın üstünde kalmışdıonu hatırladım birden
:queen: aman abi dikkatli ol bu sefer gaza gelme
topiği sana açtırıp kaçıyorlar
![]()
arkadaşlar selam hani yakıt hesabı yapmıştım 45ytile 590 km yol gittim diyerekten ama geçenlerde depoyu fulledim 223km sonunda tekrar fullledim 19,5ytl benzin aldı demekki deçenlerde hesaplar karışmış bu arada motorum 1050km ye geldi hafiften yokladım zorlanmadan 100km/h çıkıyor ama başka gitmiyor bana yeter zaten rampalarda çok keyifli bakın arkadaşınız cbf150 dere tepe gezi fotoları
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/31939-[adana-mt]-28-05-2007-egner-gezisi.html
Hani basmıyoduk öyle anlaşmadık mı..adamı gaza getiriyosunuz bak çıkacam gece gece 140 filan yapcam utamcaksınızr:
r: